Met sommige kan dat en met andere weer niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoor je dan ook regelmatig van track wisselen na een paar minuten
Als ik remixes zoek kom je het erg vaak tegen. Klinkt vaak erg prettig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waren erg populair in de homo disco
Ben nu door collectie 12 inches aan het spitten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik remixes zoek kom je het erg vaak tegen. Klinkt vaak erg prettig.
Ze heeft nog steeds een leuk koppie.quote:
Ik ben er geen liefhebber van.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Divine herken je ook uit duizenden.
Er was één hitje wat niet onaardig klonk, de rest is niet bijster bijzonder nee.quote:
Nah, de manier waarop zulke types hun homoseksualiteit beleven staat me ook niet zo aan. Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen anders geaarden in het algemeen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was één hitje wat niet onaardig klonk, de rest is niet bijster bijzonder nee.
Dit (My Mine - Hypnotic Tango) begint al een stuk beter.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja in de homo disco waren ze er dol op.
Thuis gemaakt de demo en 1 middag studio.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit (My Mine - Hypnotic Tango) begint al een stuk beter.
De zang v/d dames is alleen nogal bagger.![]()
Dat is wel de bedoeling ja, ik luister ook maar wat.quote:
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicksquote:
Het is gewoon een opvullertje en vind het zelf wel ok nummer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicks
Green Manalishi, Oh, Well.................
Ik mute het ook niet, kan het goed verdragen verder, maar het is geen topper, hoewel dit synthje weer lekker is, ben dan ook compleet synthesizer gek dus ben al snel blij met geluidjes.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gewoon een opvullertje en vind het zelf wel ok nummer.
Die stem vind ik erg prettig klinken. Hoewel ik liever de sounds van Yello hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Tango in de Night niet bijzonder, hoor liever ouder werk, zelfs graag van voor Buckingham/Nicks
Green Manalishi, Oh, Well.................
Beste nummer van Dolby voor mij?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En met Thomas Dolby is ook niets mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hmm, dat zal ik eerst moeten luisteren of ik het ken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste nummer van Dolby voor mij?
One Of Our Submarines.
Wat moet jij met kinderschommel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog langs het Kruidvat ook, want de kinderschommels moeten terug las ik.
Dat duikboot geluidje vind ik zo cool.....al 30 jaar.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet jij met kinderschommel?
Regio: Kruidvat waarschuwt Lucky2Bastard donderdag voor een gevaarlijke kinderschommel die onlangs in de winkel is verkocht. Als Lucky erop zou schommelen, kan hij door een productiefout vallen en lichamelijk letsel oplopen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog langs het Kruidvat ook, want de kinderschommels moeten terug las ik.
Schommelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet jij met kinderschommel?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Regio: Kruidvat waarschuwt Lucky2Bastard donderdag voor een gevaarlijke kinderschommel die onlangs in de winkel is verkocht. Als Lucky erop zou schommelen, kan hij door een productiefout vallen en lichamelijk letsel oplopen.
De winkelketen laat op Facebook weten dat de schommel niet aan de veiligheidseisen voldoet. De kunststof 'achtringen', waarmee je de juiste hoogte in kan stellen, kunnen breken. Dat kan vervelende incidenten als gevolg hebben.
De schommel is van het merk Evora en werd sinds 12 april voor 7,99 euro bij Kruidvat verkocht. Lucky2Bastard kan hem terugbrengen naar de winkel en krijgt het aankoopbedrag terug. Het maakt niet uit als hij de verpakking al heeft weggegooid.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |