Je moet er op gokken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik laat het je zo weten
maar ik gok op oraal
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ik een dagje geen ritalin inneem weet ik niet eens meer wat er op pagina 1 staat als ik pagina 3 aan het lezen ben.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Het begint te rommelen hier
Donder & bliksem(hoop ik)
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef just me het volgende:
Het regent hier al 'n tijdje, goed voor het gras zullen we maar zeggen
Dan heb je weer meateriaal voor je nieuwe voute show. Zompen of je klompen 2,0quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien, rij het nooit meer af!
En voor het onkruidquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:40 schreef just me het volgende:
Het regent hier al 'n tijdje, goed voor het gras zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien, rij het nooit meer af!
Wat mij betreft primaquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als men me niet zat is kan ik nog een halfuurtje verlengen.
Ik ben nog niet zat hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als men me niet zat is kan ik nog een halfuurtje verlengen.
Redelijk. Beetje grieperig/verkouden. Dus nu noodgedwongen aan de thee en Schrobbelèr.quote:
Morgen werken hè en... beterschapquote:
Dank.quote:
doordrinken danquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank.
Ik ook. Maar nood breekt wet. Leuk weekend voor de boeg, dus moet het dan wel zowat beter zijn.
\quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
LB is de eenzame luisteraar die schema's in de gaten houd.
Haha. Alcohol doodt bacteriën.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk. Beetje grieperig/verkouden. Dus nu noodgedwongen aan de thee en Schrobbelèr.
En hoe is het daar?
"wel" ok en dat met 99 % een project binnenhalenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha. Alcohol doodt bacteriën.
Hier wel ok. Gister voor 99% wel een project binnengehaald.
Ik blijf bescheiden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
"wel" ok en dat met 99 % een project binnenhalen
die ene procent bestond niet uit alcohol?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha. Alcohol doodt bacteriën.
Hier wel ok. Gister voor 99% wel een project binnengehaald.
quote:
En je voelt je aangsproken?quote:
Ik ben wel iets gewend, mijn oudste broer noemde mij altijd Truus en daar luisterde ik ook naarquote:
Ik moet opeens aan Bert en Ernie denken... "wachten duurt lang"quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het grote project doorgaat.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
PaRo, dank je voor de plezierige hip hop muziekjes
Ik ga slapen lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |