Wahahahaa, zeker weten DDMquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat het topic nog niet vol is: 'Schommelende bassen' was wel een leuke TT geweest
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, de manier waarop zulke types hun homoseksualiteit beleven staat me ook niet zo aan. Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen anders geaarden in het algemeen.
Maar ik hou sowieso niet van dat overdreven gedoe.....
Sorry, ik blijf niet bezig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat het topic nog niet vol is: 'Schommelende bassen' was wel een leuke TT geweest
Ze zou zichzelf nu bleachie moeten noemen.quote:
En ik maar denken dat jij just me was.quote:
Wat voor soort muziek schraap je bij elkaar dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik mag jullie weer gaan vervelen met wat ik deze week bij elkaar heb geschraapt.
hip-hop, net als de vorige keer, het gene waar ik op dit moment het best mee uit de weg kan, ik heb op dit moment nl geen tijd om fftje 3 dagen de andere dingen uit mn verzameling te rippen, daarom draai ik eilk ook maar een keer per week zonder spontane draaisessies.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek schraap je bij elkaar dan?
(Helaas kan ik maar een dik kwartier luisteren; daarna moet ik weg)
Er komt over een uurtje wel wat onweer aan zag ik...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Het is droog gebleven, dus zo even knuppelen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |