quote:
too soonquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In memorium. FOK!Stok X 2015-2016
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In memorium. FOK!Stok X 2015-2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet je je ijsmuts niet ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er zo even klunend heen, denk ik...
Bespaar je de moeite, ik ben er al.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er zo even klunend heen, denk ik...
Heb je wel handschoenen bij je?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik ben er al.
Post je even bewijs dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das een andere Halfweg die ik nog op het oog hadquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ander bord, want dekkend gras)
weet ik maar doe het nietquote:
geen tijd om de stok morgen weg te brengenquote:
Goed zo, een beetje peper in je reet ter motivatie was dus wel goed...quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar in de buurt heb ik 'm een tijdje geleden al opgehaald, extreem saaie omgeving.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ander bord, want dekkend gras)
Dat is echt alles behalve een saaie omgeving.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar in de buurt heb ik 'm een tijdje geleden al opgehaald, extreem saaie omgeving.
Ik laat 'm daarom maar liggen voor een ander...
Kijk eens goed naar twee posts boven jouw plan om te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo, een beetje peper in je reet ter motivatie was dus wel goed...
http://fokstok.maringo.nl/gemeente/366quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
geen tijd om de stok morgen weg te brengen
Nee, niet als je er als toerist in het voorjaar komt en gek op file bent...quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat is echt alles behalve een saaie omgeving.
Totaal niet interessant.quote:Kijk eens goed naar twee posts boven jouw plan om te gaan.
Maringo, dit kan je niet laten schieten!quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Maringo, we staan gelijk wat het totale aantal verplaatsingen betreft
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maringo, dit kan je niet laten schieten!
en nu ben ik nieuwsgierigquote:
Ik deed aan topografierevisie in mijn hoofd.quote:
is dat allesquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik deed aan topografierevisie in mijn hoofd.
zo dicht bij mijn huis Tara, ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, nog net iets te ver uit de richting. Als iemand hem richting Berkel & Rodenrijs wil verplaatsen dan vind ik dat erg, of Flevoland
Delfgauw was bijvoorbeeld een locatie die wel goed uit kwam.
De grootste verplaatsing in de geschiedenis van stokquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:40 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe plek van den Stok. Weer eentje voor op Nattekat.
Onder de 1.3 km?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste verplaatsing in de geschiedenis van stok![]()
Ik heb de stok op de gemeentegrens van Lisse op Noordwijkerhout gelegd, dit is de gemeentegrens van Noordwijkerhout op Lisse. Het Halfweg bord hangt 10 meter verderopquote:
OKquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de stok op de gemeentegrens van Lisse op Noordwijkerhout gelegd, dit is de gemeentegrens van Noordwijkerhout op Lisse. Het Halfweg bord hangt 10 meter verderop
Ik was onderweg naar de Stok aan het dubben waar ik hem moest leggen. En toen zag ik dat bord. Dat moest gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste verplaatsing in de geschiedenis van stok![]()
Flevoland? Staat dat niet onder water deze tijd van het jaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, nog net iets te ver uit de richting. Als iemand hem richting Berkel & Rodenrijs wil verplaatsen dan vind ik dat erg, of Flevoland
Delfgauw was bijvoorbeeld een locatie die wel goed uit kwam.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup. Stond al op het lijstje. Maar voor nu alleen even de nieuwste verplaatsingen toegevoegd.
Ik dacht dat ik Spaarndam in Haarlemmerliede Spaarnwoude had , maar ik zie het nietquote:
Die plaats is sinds begin 20e eeuw verdeeld over twee gemeenten. De stok lag aan het bord naar het Haarlemse deel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Spaarndam in Haarlemmerliede Spaarnwoude had , maar ik zie het niet
Nog wezen borrelen op het oude station Lisse?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar de Stok aan het dubben waar ik hem moest leggen. En toen zag ik dat bord. Dat moest gewoon gebeuren.
ZIe mn updatequote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plaats is sinds begin 20e eeuw verdeeld over twee gemeenten. De stok lag aan het bord naar het Haarlemse deel.
Je hebt me nu wel getrakteerd op een tochtje dwars door het oude centrumquote:
Ja zeker een mooi dorpje om daar te rentenieren...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt me nu wel getrakteerd op een tochtje dwars door het oude centrum
Mede dankzij het mooie weer was het wel genieten.
Deze verplaatsing was nog altijd naar Twekkelo in de gemeente Enschede, niet in de gemeente Hengelo. (Ik vraag me zelfs af of er wel een Twekkelo in de gemeente Hengelo is en of daar dan ook een bord staat, maar dat terzijde.)quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:53 schreef Light het volgende:
[..]
Deze verplaatsing was nog altijd naar Twekkelo in de gemeente Enschede, niet in de gemeente Hengelo. (Ik vraag me zelfs af of er wel een Twekkelo in de gemeente Hengelo is en of daar dan ook een bord staat, maar dat terzijde.)
Ook voor die.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup. Stond al op het lijstje. Maar voor nu alleen even de nieuwste verplaatsingen toegevoegd.
Zag er wel druk en gezellig uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wezen borrelen op het oude station Lisse?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. Spaarndam in gemeente Haarlem en Haarlemmerliede en Spaarnwoude samengevoegd (Met dank aan Chufi) 2. Twekkelo in gemeentes Enschede en Hengelo samengevoegd (Met dank aan Light) 3. Verplaatsing 1049 van Spezza naar Marle van gemeente Olst-Wijhe naar Hellendoorn verplaatst (Met dank aan Spezza en Tara) 4. Verplaatsing 429 van Boertie/Broertie naar Holten van gemeente Zwarteland naar Rijsen-Holten verplaatst (Met dank aan Tara) 5. Gemeente Groesbeek hernoemt naar Berg en Dal (Met dank aan Tara) 6. Verplaatsing 308 van swarmahoer naar Beek verplaatst van gemeente Monferland naar gemeente Berg en Dal (Met dank aan Tara) 7. Verplaatsing 714 van Cat22 naar Weert verplaatst van gemeente Meerssen naar Weert (Met dank aan Tara) 8. Verplaatsing 282 van Malse-sjanker naar Koudekerke verplaatst van gemeente Veere naar Schouwen-Duiveland (Met dank aan Tara) 9. Gemeentes Bussum, Naarden en Muiden samengevoegd tot gemeente Gooise Meren 10. Gemeente Zeevang bij gemeente Edam-Volendam gevoegd |
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef Maringo het volgende:
Gedane wijzigingen:
[ code verwijderd ]
Nu weer verder met ontwikkelen. Als eerste: het ontmaagdsysteem fixen.
Oja. Die stond niet op het lijstje. Gelukkig wist ik nog dat het Utrecht was. Is nu wel gefixed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, er was ook ergens een datum verkeerd. Had je die ook aangepast? Kwam naar voren in lijstje van hoe lang de stok stil had gelegen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef Maringo het volgende:
Gedane wijzigingen:
[ code verwijderd ]
Nu weer verder met ontwikkelen. Als eerste: het ontmaagdsysteem fixen.
1 2 3 4 5 | Ontmaagdingssysteem is ook gefixed. Met dank aan Fien voor de notificatie. De userstatistieken geüpdate en gefixed dat ze niet in de cache blijven hangen. Oude gemeentes kwamen ook terug in de zoekresultaten, nu niet meer. Ik kan nu aangeven dat een plaats geen bord heeft. Dit wordt ook in statistieken meegenomen. Gekleurde balkje onder de gemeentenaam op de provinciepagina heeft nu wel de correcte lengte. |
Mobiel is code niet te lezen. Tenminste, alles wat verder gaat dan je schermquote:Op zondag 19 juni 2016 11:42 schreef Maringo het volgende:
Wederom dingen gewijzigd:
[ code verwijderd ]
En je kan niet naar rechts swipen? Of naar links, whatever je point of view is.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mobiel is code niet te lezen. Tenminste, alles wat verder gaat dan je scherm![]()
Aan de ene kant zou de Stok nu al wel verplaatst zijn en was er waarschijnlijk geen einde van ronde 10. Aan de andere kant zou de Stok nu wel weer aan de andere kant van het land liggen...quote:
Oh heequote:Op zondag 19 juni 2016 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
En je kan niet naar rechts swipen? Of naar links, whatever je point of view is.
Mjah, dan had ik wat meer verplaatsingen kunnen doen ipv laatste keer in februariquote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou de Stok nu al wel verplaatst zijn en was er waarschijnlijk geen einde van ronde 10. Aan de andere kant zou de Stok nu wel weer aan de andere kant van het land liggen...
Maarre, moet jij de Stok niet ff ophalen?
En wanneer ben je weer thuis dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:24 schreef Barreltje het volgende:
De stok heeft een nieuw plekje.
Foto volgt als ik weer thuis ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met daarna nog een heerlijk hapje op het terras in het dorrup
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
is die nieuw?quote:
Spaarndam valt onder 2 gemeentes.. Haarlem, daar had ik hem afgelopen week gedumpt, maar de andere kant van het dorp in Haarlemmerliede / Spaarnwoude.. daar is ie eigenlijk nog niet geweest.. Maringo heeft hem wel in beide gemeentes ingevuld.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is die nieuw?
(hij staat niet in de lijst van maringo )
Doe maar niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe maar niet...
Ik voelde deze al aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW morgen regent het
Ik heb ook mobiel een dakje boven mijn hoofd...quote:Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voelde deze al aankomen![]()
BTW morgen regent het
Maar je hebt hem nu toch niet aan de andere kant van Halfweg neergelegd?quote:Op zondag 19 juni 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook mobiel een dakje boven mijn hoofd...
Het spel gaat om het plaatsen van een.stok aan een plaatsnaambord. Daarom heb ik op mijn site de plaatsen voorrang gegeven op gemeentes. In dit geval is Spaarndam 1 plaats in twee gemeentes. En omdat het 1 plaats is, staat ie ook maar 1 keer op mijn site.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaarndam valt onder 2 gemeentes.. Haarlem, daar had ik hem afgelopen week gedumpt, maar de andere kant van het dorp in Haarlemmerliede / Spaarnwoude.. daar is ie eigenlijk nog niet geweest.. Maringo heeft hem wel in beide gemeentes ingevuld.
quote:Op zondag 19 juni 2016 22:29 schreef Barreltje het volgende:
van Halfweg (lisse) naar :Mooie verplaatsing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met daarna nog een heerlijk hapje op het terras in het dorrup
[ afbeelding ]
Hij staat 2 keer op je site en wel in 2 gemeentes,. Dat het technisch gezien op database nivo 1 plaatsnaam is zal me worst zijn.. Hij moet gewoon nog een keer aan de andere kant van de Spaarne geplaatst worden..quote:Op maandag 20 juni 2016 00:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het spel gaat om het plaatsen van een.stok aan een plaatsnaambord. Daarom heb ik op mijn site de plaatsen voorrang gegeven op gemeentes. In dit geval is Spaarndam 1 plaats in twee gemeentes. En omdat het 1 plaats is, staat ie ook maar 1 keer op mijn site.
Nop. Staat er maar 1 keer in. Deze: http://fokstok.maringo.nl/plaats/2904. En het gaat niet om op databaseniveau. Het is algemeen zo. Jouw plaatsing is in Spaarndam, dus Spaarndam is afgevinkt. Als je hem aan de andere kant van Spaarndam legt, dan krijg je bij dezelfde Spaarndam nog een verplaatsing.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat 2 keer op je site en wel in 2 gemeentes,. Dat het technisch gezien op database nivo 1 plaatsnaam is zal me worst zijn.. Hij moet gewoon nog een keer aan de andere kant van de Spaarne geplaatst worden..
quote:Op maandag 20 juni 2016 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |