daar zijn ze dan weer goed in, het compenseren van de slachtoffers.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Weer genoeg (geroddeld) over het wel en wee van users, on topic blijven folks
One Orlando raises millions: How money will be distributed
The funds collected by Equality Florida will be distributed directly to the victims' families and survivors via The National Center for the Victims of Crime Compassion Fund.
Disney doet ook een flinke duit in het zakje
Disney donates $1 million to Orlando shooting victims fund
Dat is inderdaad waar. Wij hebben dat ook gezien, rijen mensen die bijvoorbeeld geld inzamelen voor de nabestaanden of boodschappen voor de agenten zulke dingen.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
daar zijn ze dan weer goed in, het compenseren van de slachtoffers.
Oh ja.quote:
Goeie tip, ik denk dat ik dat maar doe. Het is na alles wat ik gezien heb de frustratie niet waard..quote:Op zondag 19 juni 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
De gekkies hebben BNW al jaren geleden verpest. Er is geen enkele mogelijkheid tot op een volwassen en normale manier zaken kritisch bekijken, want ALLES is een hoax. Alles. Niets ergs gebeurt meer echt en/of door de daders als aangewezen door de politie en alles is aangestuurd door machthebbers met een agenda. Geef het op, FG.
Ik zie je nu al een paar dagen op de comments wijzen. Dit zijn er maar liefst... 117.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
de olievlek aan gekkies zie comments
Hypothetisch gezien als de overheid de burgers van de USA meer ontwapend kunnen ze minder aan weerstand verwachten van hun bevolking met de maatregelen die ze de aankomende jaren willen doorvoeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:14 schreef Wantie het volgende:Ontwapenen lijkt me onlogisch. De wapenindustrie is erg groot in de VS en wordt veelal ook door plotters gezien als de drijvende motor achter false flag aanslagen zoals die van 911, om de verkoop van wapentuig op te stuwen.
Waarom zouden ze dan dit marktsegment willen opdoeken?
117 mensjes die iets onder een YouTube-filmpje zetten. Vlak ze niet uit!quote:Op zondag 19 juni 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie je nu al een paar dagen op de comments wijzen. Dit zijn er maar liefst... 117..
quote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
117 kun je belachelijk maken dat zijn mensen die de moeite nemen een comment achter te laten om hun afschuw kenbaar te maken, er zijn er genoeg die hetzelfde denken en dit niet doen, ben ik er ene van.
Ik zou niet durven natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
117 mensjes die iets onder een YouTube-filmpje zetten. Vlak ze niet uit!
Dit vind ik toch zo misselijkmakend hequote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
117 kun je belachelijk maken dat zijn mensen die de moeite nemen een comment achter te laten om hun afschuw kenbaar te maken, er zijn er genoeg die hetzelfde denken en dit niet doen, ben ik er ene van.
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .quote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Vertel eens, wat heb je aan een onzichtbare maatschappelijke ladder?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .
Ik doneer ook geregeld een muntje aan een zwerver.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .
Niks vandaar dat men geen moeite hoeft te doen om de goedkeuring van anderen te krijgen .quote:Op zondag 19 juni 2016 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je aan een onzichtbare maatschappelijke ladder?
De enige wie het daar over heeft ben jij.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Niks vandaar dat men geen moeite hoeft te doen om de goedkeuring van anderen te krijgen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |