daar zijn ze dan weer goed in, het compenseren van de slachtoffers.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Weer genoeg (geroddeld) over het wel en wee van users, on topic blijven folks
One Orlando raises millions: How money will be distributed
The funds collected by Equality Florida will be distributed directly to the victims' families and survivors via The National Center for the Victims of Crime Compassion Fund.
Disney doet ook een flinke duit in het zakje
Disney donates $1 million to Orlando shooting victims fund
Dat is inderdaad waar. Wij hebben dat ook gezien, rijen mensen die bijvoorbeeld geld inzamelen voor de nabestaanden of boodschappen voor de agenten zulke dingen.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
daar zijn ze dan weer goed in, het compenseren van de slachtoffers.
Oh ja.quote:
Goeie tip, ik denk dat ik dat maar doe. Het is na alles wat ik gezien heb de frustratie niet waard..quote:Op zondag 19 juni 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
De gekkies hebben BNW al jaren geleden verpest. Er is geen enkele mogelijkheid tot op een volwassen en normale manier zaken kritisch bekijken, want ALLES is een hoax. Alles. Niets ergs gebeurt meer echt en/of door de daders als aangewezen door de politie en alles is aangestuurd door machthebbers met een agenda. Geef het op, FG.
Ik zie je nu al een paar dagen op de comments wijzen. Dit zijn er maar liefst... 117.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
de olievlek aan gekkies zie comments
Hypothetisch gezien als de overheid de burgers van de USA meer ontwapend kunnen ze minder aan weerstand verwachten van hun bevolking met de maatregelen die ze de aankomende jaren willen doorvoeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:14 schreef Wantie het volgende:Ontwapenen lijkt me onlogisch. De wapenindustrie is erg groot in de VS en wordt veelal ook door plotters gezien als de drijvende motor achter false flag aanslagen zoals die van 911, om de verkoop van wapentuig op te stuwen.
Waarom zouden ze dan dit marktsegment willen opdoeken?
117 mensjes die iets onder een YouTube-filmpje zetten. Vlak ze niet uit!quote:Op zondag 19 juni 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie je nu al een paar dagen op de comments wijzen. Dit zijn er maar liefst... 117..
quote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
117 kun je belachelijk maken dat zijn mensen die de moeite nemen een comment achter te laten om hun afschuw kenbaar te maken, er zijn er genoeg die hetzelfde denken en dit niet doen, ben ik er ene van.
Ik zou niet durven natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
117 mensjes die iets onder een YouTube-filmpje zetten. Vlak ze niet uit!
Dit vind ik toch zo misselijkmakend hequote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
117 kun je belachelijk maken dat zijn mensen die de moeite nemen een comment achter te laten om hun afschuw kenbaar te maken, er zijn er genoeg die hetzelfde denken en dit niet doen, ben ik er ene van.
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .quote:Op zondag 19 juni 2016 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Vertel eens, wat heb je aan een onzichtbare maatschappelijke ladder?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .
Ik doneer ook geregeld een muntje aan een zwerver.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:26 schreef Summers het volgende:
[..]
yep hoe meer geld je stort hoe beter je plek in de hemel later en hoe hoger je op de onzichtbare maatschappelijke ladder stijgt .
Niks vandaar dat men geen moeite hoeft te doen om de goedkeuring van anderen te krijgen .quote:Op zondag 19 juni 2016 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je aan een onzichtbare maatschappelijke ladder?
De enige wie het daar over heeft ben jij.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Niks vandaar dat men geen moeite hoeft te doen om de goedkeuring van anderen te krijgen .
Precies. Men probeert het onherstelbare leed wat te verzachten door de mensen iig te helpen met de financiële problemen rond deze moordpartij. Maar zelfs dat wordt ze door sommigen misgund.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
De enige wie het daar over heeft ben jij.
De rest boeit het niet zo veel dat mensen donaties krijgen.
Leuk en aardig maar een geliefde krijg je er niet mee terug.
Want in het verleden werden maatregelen door de bevolking beantwoord met wapengekletter?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:22 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien als de overheid de burgers van de USA meer ontwapend kunnen ze minder aan weerstand verwachten van hun bevolking met de maatregelen die ze de aankomende jaren willen doorvoeren.
Flat Earth ontvangt veel meer aandacht en comments, dus wat is je punt?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
de olievlek aan gekkies zie comments
In de psychologie een bekend fenomeen, https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)quote:Op zondag 19 juni 2016 10:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Precies, je mag uiteraard twijfelen en kritisch zijn, maar glashard ontkennen terwijl de feiten er gewoon zijn, dat is zo raar!
Maar het complot is juist dat de wapenindustrie er voor zorgt dat overheden een illusie van onveiligheid creëren zodat er meer wapens verkocht kunnen worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:22 schreef Konijntjuh het volgende:
Maar vergeet niet het interne beleid van Europa en Amerika door de overheden, door bijvoorbeeld het veiliger te willen hebben op straat kan de wapen industrie ook misschien meer producten leveren aan overheden in plaats van zijn burgers (van Amerika).
Ik snap gewoon niet dat het zo lastig is?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want in het verleden werden maatregelen door de bevolking beantwoord met wapengekletter?
Ik ken dit argument, maar vind dat die kant noch wal raakt.
Het werkt beide kanten op!quote:Op zondag 19 juni 2016 13:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar het complot is juist dat de wapenindustrie er voor zorgt dat overheden een illusie van onveiligheid creëren zodat er meer wapens verkocht kunnen worden.
Nou, als je het niet eens bent met een nieuwe wet, dan kun je dus een automatisch wapen tegen de wetgever gebruiken om je argument kracht bij te zettenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:39 schreef theguyver het volgende:
Ik snap niet waarom je zo'n ding in huis moet hebben, als iemand mij dat hier kan uitleggen!
Ja en de voorstanders gaan dat ook doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als je het niet eens bent met een nieuwe wet, dan kun je dus een automatisch wapen tegen de wetgever gebruiken om je argument kracht bij te zetten![]()
En pro uniformiteit in emoties.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:49 schreef Scrummie het volgende:
Dus, de échte BNW'er is pro wapens, anti homo, anti goede doelen voor slachtoffers, anti LGBT. En het dan raar vinden dat je conservatief word genoemd
Nee, je bent gewoon een kutwijf. (niet mijn woorden!)quote:Op zondag 19 juni 2016 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoefde bij overlijden van mijn lievelingsoma ook niet te huilen. Is mijn oma nu een hoax, of hield ik niet echt van haar? Of beide...?
Ik neem aan sarcasme, dus: ga een eind fietsen,quote:Op zondag 19 juni 2016 11:37 schreef opgebaarde het volgende:
So die FG heeft een extreem drukke nacht gehad daar in Orlando, veel gezien en meegemaakt zeg. Gelukkig krijgt ze heel veel bijval
Precies ja, maar het blijf bizar. Gewoon lekker ontkennen dat er drama's gebeuren zodat je er niet over na hoeft te denken.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In de psychologie een bekend fenomeen, https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)
Ali_boo had even geleden een topic over soortgelijk onderwerp gemaakt, omdat het voor beide kanten opgaat (wat natuurlijk niet zo werd gezien) is het destijds vanwege de commotie die het bracht gesloten meen ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In de psychologie een bekend fenomeen, https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)
yep heel goed te verklaren waarom mensen niet aan het idee willen van complottenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En waarom jij bent zoals je bent.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef Summers het volgende:
[..]
yep heel goed te verklaren waarom mensen niet aan het idee willen van complotten
en dat moeten ze met zichzelf uitvechten .
De rest van de wereld gaat iig niet op ze wachten .
Nee waarom jij bent zoals je bent theGuyver , fiddlergurlquote:
De 'wishfull and fearfull thinkers'. Die video legt het mooi uit maar ik denk niet dat men zich daar aan waagt. Better to stick to the story of Ali Baba en zijn rovers.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee waarom jij bent zoals je bent , het erkennen van hoaxen en false flags hoort niet bij de opvoeding en is iets waarvoor je het oude vertrouwde los moet laten .
Mensen die dat moeilijk vinden gaan in ontkenning .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |