Zowel in Nederland als in Urugay mag een homo trouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze is grootser dan Sandy Hook. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.
Nederland en Uruguay houden homoconferentie
Hier zie je het fragment waar ze allemaal te zien zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer
Ik weet niet wie heeft 't gefimde.
Wie weet - misschien veel van de beelden CGI/greenscreen zijn.
Vrijland is homofoob, dus dat zijn redenatie je aan staat verbaast me niets.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Martijn 'de gek' Vrijland stelt kritische vragen en geeft goede antwoorden.
Precies, jodenhaat kun je eenvoudig ombuigen naar homohaat..quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Es ist mir scheiß egal. Klopt als een bus zijn citaat.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer
Jij bent echt ziek. Serieus. CGI? Ik heb het gezien. Met mijn eigen ogen. Bloed, chaos, alles. Ziek. Echt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Sorry voor dubbelpost, maar je zoekt een ooggetuige? Nou ik was gelukkig niet in die club. Wat ik heb gezien en gehoord: gillende mensen, politieagenten die massaal uitrukten, chaos en onduidelijkheid, afgesloten straat, honderden mensen op het politiebureau, robot van politie die zaken uit de auto van de verdachte haalde, ambulances die af en aan reden, mensen rijendik voor de deur bij ziekenhuis, in Universal grote verslagenheid vanwege omgekomen medewerker en zwaargewonde collega's, agenten in het hotel riepen op om alles te vertellen wat mogelijk verdacht was. Bloed op straat, huilende mensen. Nog meer?
Maar dit is voor jou toch niet genoeg, want ik heb hem niet zien schieten. In plaats van direct hoax, false flag, CGI te roepen, kun je ook accepteren dat er gekken in de wereld rondlopen die dit soort acties echt uitvoeren. Deal with it. Ik hoop, dat je er zelf nooit zo dichtbij hoeft te komen. Dat is geen fijn gevoel kan ik je vertellen. Wil je trouwens nog bewijs dat ik in Orlando was of geloof je dat wel?
Tingo beleeft de wereld vanuit zijn zolderkamertje van achter de pc.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:49 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek. Serieus. CGI? Ik heb het gezien. Met mijn eigen ogen. Bloed, chaos, alles. Ziek. Echt.
De teneur op bnw is echter dat je allles mag beweren over aanslagen omdat je eventuele slachtoffers toch niet kent...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik zal m'n eerdere post in ander topic hier even neerzetten:
[..]
Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik zal m'n eerdere post in ander topic hier even neerzetten:
[..]
Een acteur die laat zien dat hij goed typetjes kan spelen....quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Sacha Baron Cohen, beter bekend van zijn personage Borat, laat in een van zijn vele interviews als het personage Bruno zien hoe makkelijk je je als gay kunt profileren en gedragen
Zal vast iets met de film studio te maken hebben. Als Tingo dit leest...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?
Verder bedankt voor je bijdrage en hoop dat het verder goed met je gaat, lijkt me een behoorlijke domper op je vakantie.
Ja, dan dondert het niet hoeveel doden er zijn, ze bestaan toch niet. Het is ziek en schofterigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
De teneur op bnw is echter dat je allles mag beweren over aanslagen omdat je eventuele slachtoffers toch niet kent...
Respect is voor hippies en watjes...
Nogal ja. Het was onze huwelijksreis. We hebben een rondreis door Amerika gemaakt, de rest was prachtig, dit stuk vergeten we.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?
Verder bedankt voor je bijdrage en hoop dat het verder goed met je gaat, lijkt me een behoorlijke domper op je vakantie.
Ach weet je, dan ben ik toch een leugenaar? Ik heb het meegemaakt, en leef niet in een bubbeltje waarin alles nep is. Deze man heeft 49 personen genadeloos afgeschoten. Ik hoop dat personen zoals ctrlaltdel er nooit bij betrokken raken, maar stel dat dat wel zo is, maak ik er mijn dagbesteding van om de hele dag hoax te roepen. Zo hard mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Nou je leest het, je word gelijk uitgemaakt als leugenaar terwijl ctrlaltdel je niet eens kent..
Weet jij wie de dame is in jouw eerste foto? Haar zoon is dood. Ze heeft 1,5 dag moeten wachten op antwoord. Ik heb haar gezien. IN HET ECHT. Vlak voor ze het verlossende antwoord kreeg stond ze krijsend voor de camera's van CNN. Heb je dat ook gezien? Het moment dat ze lacht is denk ik het moment dat ze haar vertellen dat ze alle nabestaanden gingen bellen. Of ziekenhuis en operatie, of dood.quote:
wat verwacht je anders als je nazi-propaganda citeert om je punt over homo's kracht bij te zetten en daar nog trots op bent ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig zie ze los gaan. Stormfront omg alles wordt uit de kast gehaald.
zekers, er komt steeds meer bewijs vrij dat de schietpartij echt gebeurd is .quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig zie ze los gaan. Stormfront omg alles wordt uit de kast gehaald. De orde heeft gesproken. Nu back to CNN aanschouw
Orlando shooter texted wife during attack, source says
Oh dear me
Dat is grappig dat verwachten wij namelijk van jou, tot nu toe heb je namelijk totaal geen argumenten en blijft het bij onzinnig gejank en blijk je nogal bang te zijn voor een veranderende samenleving waarin mensen met andere (seksuele) voorkeuren steeds meer gelijke behandeling krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou op schei uit kom met betere argumenten dan steeds dezelfde riedel,
Dat. In NWS kwamen er ook al een paar opmerkingen voorbij die wat mij betreft wel hout snijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef Stranger het volgende:
Die moord op Jo Cox schreeuwt wel false flag..
Ik geef het toe, ik ben een CGI...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
zekers, er komt steeds meer bewijs vrij dat de schietpartij echt gebeurd is .
Maar ja als je zelfs personen die uit eerste hand vertellen afdoet als nep....
Ik zal hier vandaag even wat over inlezen. Vind die op het oog wel een interessant zo met het referendum daar voor de deur.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat. In NWS kwamen er ook al een paar opmerkingen voorbij die wat mij betreft wel hout snijden.
Het is in ieder geval wel precies het tegenover gestelde van wat de brexit mensen zouden moeten doen om hun doel te bereiken (brexit) dit zou zomaar een x aantal sympathy-votes op kunnen leveren voor het EU kamp.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal hier vandaag even wat over inlezen. Vind die op het oog wel een interessant zo met het referendum daar voor de deur.
Ik gok iut de jaren 80, toen was alles text basedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik ben een CGI...
altijd nog beter dan jouw schuilkelder.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tingo beleeft de wereld vanuit zijn zolderkamertje van achter de pc.
Zijn wereld bestaat dus uit enkel pixels op een computerscherm.
Nee, dat heet realiteit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd nog beter dan jouw schuilkelder.
Ik ben zelf vroeger ook in Orlando geweest en ook pretparken en Disney world.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:39 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Nogal ja. Het was onze huwelijksreis. We hebben een rondreis door Amerika gemaakt, de rest was prachtig, dit stuk vergeten we.
Universal is een pretpark daar in de buurt en bestaat uit Studio's en Adventure. We zijn twee dagen na de schietpartij geweest, naar Adventure. Een aantal medewerkers van Adventure waren direct betrokken. De jongen die is overleden werkte bij de attractie die met Harry Potter te maken heeft (jaja, toveren, benieuwd naar de reacties icm Studios), dus dat merkte je wel, er hingen bordjes en doodse stilte in dat park, hing ook een foto van hem. 22 jaar.
Je mag wapens (handgun) dragen en meenemen, maar je moet wel melden dat je ze hebt. Zelfs in het vliegtuig, binnenlandse vluchten. Achterlijk maar goed dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik ben zelf vroeger ook in Orlando geweest en ook pretparken en Disney world.
dus ik herken de namen, toen ik er was had Florida nog soepele wetten met betrekking tot wapens. Weet jij of dat nog steeds zo is of hebben ze die wetten streng aangescherpt, wat normaal zou je denken dat een ander de schutter neerschiet.
ik zou wel dat risico nemen, omdat hij dat bomvest alleen als pressie gebruikt, als hij het echt had of wilde gebruiken, kon hij dat al gelijk doen en iedereen meenemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Je mag wapens (handgun) dragen en meenemen, maar je moet wel melden dat je ze hebt. Zelfs in het vliegtuig, binnenlandse vluchten. Achterlijk maar goed dat is weer een andere discussie.
Ik heb geen idee of iemand geprobeerd heeft hem neer te maaien, behalve de politie. De mensen in de club waren machteloos, zelfs met een handgun. De schutter had een automatisch wapen. Hij heeft bijna iedereen die nog binnen was of zodanig verwond dat ze niets meer konden, of doodgeschoten. De mensen die wisten te ontkomen kregen van de politie het bevel om direct te vluchten. Ook de club zelf heeft dat zo gecommuniceerd in alle chaos.
Daarna heeft de politie hem geprobeerd te overmeesteren waarna een gijzeling begon. Na ik dacht 3 uur is de politie naar binnen gestormd en is hij na een vuurgevecht (wat duidelijk hoorbaar was), doodgeschoten.
Bovendien had hij een bomvest om (riep hij zelf). Wanneer je op hem zou schieten zou hij dat laten ontploffen. Zou jij dat risico nemen als je nog mobiel genoeg was? Ik niet. Ik zou rennen als de gekste.
Geloof me, zo denk je niet. Het enige wat jij voelt op zo'n moment is overlevingsdrang. Dat hadden wij namelijk al, in het hotel, hoe raar dat ook klinkt. Wij dachten:quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou wel dat risico nemen, omdat hij dat bomvest alleen als pressie gebruikt, als hij het echt had of wilde gebruiken, kon hij dat al gelijk doen en iedereen meenemen.
niet iedereen denkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Geloof me, zo denk je niet. Het enige wat jij voelt op zo'n moment is overlevingsdrang. Dat hadden wij namelijk al, in het hotel, hoe raar dat ook klinkt. Wij dachten:
- waar is hij? Straks is hij daar weg en komt hij hierheen, hoe weten we dat dan? Van welke kant kan hij komen?
- waar ben ik veilig? Wat kan er op slot?
- waar zijn de agenten?
- waar kan ik Schuilen?
En verder voel je doodsangst. Serieus.
Het enige wat jij als burger denkt (met of zonder wapen): hoe kom ik hieruit zonder verwondingen, of als je al gewond bent: hoe kom ik hier levend uit? Heeft hij een bom? Hij roept dat hij van IS is. Als ik maar doe of ik dood ben, schiet hij niet nog een keer. Wat je niet denkt is; oh ik kan m neerschieten! Dan ben je een filmheld. En die bestaan niet.
Ik denk dat je jezelf overschat en de situatie onderschat als je denkt dat jij in zo'n situatie wel even het verschil kan maken.quote:
Gelukkig niet. Maar ik zou je dan echt, echt een bikkel vinden. Dan heb je namelijk een ontzettend tegennatuurlijke James Bond/Iron Man eigenschap. Je natuurlijke reflex is namelijk jezelf redden.quote:
Makkelijk gesproken vanaf de zolderkamer, lastiger in praktijk te brengen als er iemand in een club met een automatisch wapen op je aan het schieten is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou wel dat risico nemen, omdat hij dat bomvest alleen als pressie gebruikt, als hij het echt had of wilde gebruiken, kon hij dat al gelijk doen en iedereen meenemen.
ik heb geen zolderkamer, maar een appartement.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Makkelijk gesproken vanaf de zolderkamer, lastiger in praktijk te brengen als er iemand in een club met een automatisch wapen op je aan het schieten is.
Grappig dat je hier op reageert.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb geen zolderkamer, maar een appartement.
het is idd raar, dat iemand geen poging heeft gedaan, met hun soepele wapenwet in Florida. ik twijfel niet aan het verhaal, maar er zit wel een agenda achter dat men auto wapens wil verbieden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:06 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Grappig dat je hier op reageert.
Maar wat is eigenlijk jouw punt? Dat het raar is dat niemand hem heeft neergeschoten? En dat we daarom moeten twijfelen aan het hele verhaal?
Ja dat klopt, de voor- en tegenstanders gebruiken dit. NRA geeft FBI de schuld, Obama is sowieso tegen automatische wapens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is idd raar, dat iemand geen poging heeft gedaan, met hun soepele wapenwet in Florida. ik twijfel niet aan het verhaal, maar er zit wel een agenda achter dat men auto wapens wil verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |