ja 2xquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je der nou ooit al een keer aangesproken?
nee das echt kk creepyquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zoek je haar op op facebook en vraag je of ze wil daten
treinmeisje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 2x
Was leuk
Werd zeer gewaardeerd
Kwam haar daarna nog paar x tegen in hometown, zij glimlachen ik keek weg :'*(((((((((
Ik weet niet, hier zitten ook al wat jankerds zag ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
deze sc is zoveel leuker dan die paupersc van jullie onie dan
Hahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet, hier zitten ook al wat jankerds zag ik
die heb je overall op FOK! wel helaasquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Dat in gedachte dat het vaak dagen werk kost om überhaupt contactgegevens te kunnen krijgen.
deezer?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Jullie mogen 1x raden welke creep op FOK! dit heeft gezegd.
syndroomquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Puntenjagerquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Amarantha het volgende:
mooi topic was het toch.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:56 schreef Amarantha het volgende:
like alwaysquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TOTO GAAT DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE.
Er zit niemand in de buurt van deezer, hij is creepy.quote:
syndroom is VEEL enger dan deezerquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit niemand in de buurt van deezer, hij is creepy.
Syndroom wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit niemand in de buurt van deezer, hij is creepy.
Echt? Of grapje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
syndroom wordt al door de politie aangehouden als ie bij hoog catharijne staat
Die ken ik niet eens, oneerlijke competitie ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
Is gewoon een tweeling denk ik. Syndroom heeft iets meer hersenschade.quote:
Echtquote:
je bent te weinig op fok blijkbaarquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, oneerlijke competitie ;s
Kan 'ie niet gewoon z'n winst pakken en bijvoorbeeld de koelkast kiezen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoiquote:
Waarom weet men ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
Of was met uitgaan, kan ook nog
hij liep langs cafes en ging mensen aanstaren, toen kwam politie hem vragen wat ie aan het doen was
Ohquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
hij liep langs cafes en ging mensen aanstaren, toen kwam politie hem vragen wat ie aan het doen was
waarschijnlijk omdat hij dit zelf verteltquote:
Volg de soap nietquote:
quote:
Waarom zou je zoiets ook melden op FOK!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij dit zelf vertelt
Zoiets staat mij ook nog vaag bij. Syndroom opent vaak topics over zijn stalkerige avonturen.quote:
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoiets staat mij ook nog vaag bij. Syndroom opent vaak topics over zijn stalkerige avonturen
Geen idee. Twijfel ik ook wel eens over. Maar niet iedere gek hier op FOK! is een troll natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijn
Die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijn
ohwquote:
dat denk ik bij dima ook nog steedsquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof best dat dat echt is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Die kans is net zo groot als dat hij een kelder vol met vrouwen heeft
Klopt. Best wel erg eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Twijfel ik ook wel eens over. Maar niet iedere gek hier op FOK! is een troll natuurlijk.
mancrushquote:
Ja, het kan ook best. Dit is wel de place voor dat soort maniakken.quote:
True thatquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
[..]
dat denk ik bij dima ook nog steeds
Daar kun je je geld wel op in zetten, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
Goed voorbeeld is Bob. Dat is ook geen troll.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Klopt. Best wel erg eigenlijk
Goed punt. Zou wel erg ver gaan als troll danquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed voorbeeld is Bob. Dat is ook geen troll.
welke moordernaar is dit?quote:
Gewoon een random dief waar internet vrouwen over vielen.quote:
Sorry kon zo geen foto vinden van die homo terrorist.quote:
Nee die andere was knapper die homo nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een random dief waar internet vrouwen over vielen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)to-knappe-overvaller
[..]
Sorry kon zo geen foto vinden van die homo terrorist.
Bij elke kerel op fok moet je je eerst afvragen of het geen zolderkamerverkrachter is oid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
namen!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
neeeeeeee meen je nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
als ie het dan maar wel op fok zetquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
daar reken ik wel opquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ie het dan maar wel op fok zet
Vast wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ie het dan maar wel op fok zet
Behalve bij Slaapzakquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij elke kerel op fok moet je je eerst afvragen of het geen zolderkamerverkrachter is oid.
daarvan weet je het zeker?quote:
quote:Maar waarom is dit niet genoeg? Minimalisme kan een rijk leven opleveren. What you own becomes your prison. Ik kan het gewone leven niet meer accepteren. Vaak ervaar je dat pas als je zelf gereisd hebt. Het voelt als de manier hoe het hoort. De simpliciteit van niks anders dan vrienden maken, verhalen vertellen, natuur, dansen, zingen, zwemmen, eten, drinken en ga maar door. Meer heeft een mens niet nodig. Ik in ieder geval niet. Ja, geld. Maar dat hoeft dus niet veel te zijn als je het goed doet. Waarom jezelf beloven dat je iets later kan krijgen als je het direct kunt grijpen? Hoeveel mensen trapten in die illusie en hebben vervolgens jaren later spijt van wat ze gedaan hebben?
Ah.....quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, deze hippie
KLB / Opleiding kiezen natte vingerwerk...
net na die foto's van gister? dudequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
kanjerzooi![]()
ben dus per abuis uit onze groepsapp gegaan ALLES WEG, ALLE GEDEELDE MEDIA ALLES KANJERZOOI
wordt dit niet standaard op je telefoon opgeslagen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
kanjerzooi![]()
ben dus per abuis uit onze groepsapp gegaan ALLES WEG, ALLE GEDEELDE MEDIA ALLES KANJERZOOI
Doe ff rustig man. Wat moeten de mensen in Syrië niet denken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
kanjerzooi![]()
gedeelde media nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt dit niet standaard op je telefoon opgeslagen?
boeit me niks Gquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Wat moeten de mensen in Syrië niet denken?
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.quote:
op een gegeven moment kom je er toch achter dat je niet zo kan blijven leven iddquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.
oh ben jij er zo een. geef me wat danquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef PeZu het volgende:
geen koele miljoenen op je bak hebben zodra je geboren word_!
Oh die met die motor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee die andere was knapper die homo niet
Goeie kaaklijn, goeie schedel, goeie baardgroei, goeie huidskleurquote:
heb je nog steeds abn en eindigend 357?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ben jij er zo een. geef me wat dan
Dat is onze gedeelde rekening nu.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je nog steeds abn en eindigend 357?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |