syndroom is VEEL enger dan deezerquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit niemand in de buurt van deezer, hij is creepy.
Syndroom wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit niemand in de buurt van deezer, hij is creepy.
Echt? Of grapje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
syndroom wordt al door de politie aangehouden als ie bij hoog catharijne staat
Die ken ik niet eens, oneerlijke competitie ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TOTO GAAT DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE.
quote:
Is gewoon een tweeling denk ik. Syndroom heeft iets meer hersenschade.quote:
Echtquote:
je bent te weinig op fok blijkbaarquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, oneerlijke competitie ;s
Kan 'ie niet gewoon z'n winst pakken en bijvoorbeeld de koelkast kiezen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TOTO GAAT DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE.
Hoiquote:
Waarom weet men ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
Of was met uitgaan, kan ook nog
hij liep langs cafes en ging mensen aanstaren, toen kwam politie hem vragen wat ie aan het doen was
Ohquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
Of was met uitgaan, kan ook nog
hij liep langs cafes en ging mensen aanstaren, toen kwam politie hem vragen wat ie aan het doen was
waarschijnlijk omdat hij dit zelf verteltquote:
Volg de soap nietquote:
quote:
Waarom zou je zoiets ook melden op FOK!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij dit zelf vertelt
Zoiets staat mij ook nog vaag bij. Syndroom opent vaak topics over zijn stalkerige avonturen.quote:
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoiets staat mij ook nog vaag bij. Syndroom opent vaak topics over zijn stalkerige avonturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |