Geen idee. Twijfel ik ook wel eens over. Maar niet iedere gek hier op FOK! is een troll natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijn
Die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een troll dan? kan er soms echt niet bij hoe raar sommige mensen zijn
ohwquote:
dat denk ik bij dima ook nog steedsquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof best dat dat echt is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Die kans is net zo groot als dat hij een kelder vol met vrouwen heeft
Klopt. Best wel erg eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Twijfel ik ook wel eens over. Maar niet iedere gek hier op FOK! is een troll natuurlijk.
mancrushquote:
Ja, het kan ook best. Dit is wel de place voor dat soort maniakken.quote:
True thatquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
[..]
dat denk ik bij dima ook nog steeds
Daar kun je je geld wel op in zetten, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
Goed voorbeeld is Bob. Dat is ook geen troll.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Klopt. Best wel erg eigenlijk
Goed punt. Zou wel erg ver gaan als troll danquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed voorbeeld is Bob. Dat is ook geen troll.
welke moordernaar is dit?quote:
Gewoon een random dief waar internet vrouwen over vielen.quote:
Sorry kon zo geen foto vinden van die homo terrorist.quote:
Nee die andere was knapper die homo nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een random dief waar internet vrouwen over vielen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)to-knappe-overvaller
[..]
Sorry kon zo geen foto vinden van die homo terrorist.
Bij elke kerel op fok moet je je eerst afvragen of het geen zolderkamerverkrachter is oid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
namen!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet, hier zitten ook al wat jankerds zag ik
neeeeeeee meen je nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt
Of was met uitgaan, kan ook nog
hij liep langs cafes en ging mensen aanstaren, toen kwam politie hem vragen wat ie aan het doen was
als ie het dan maar wel op fok zetquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
daar reken ik wel opquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ie het dan maar wel op fok zet
Vast wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ie het dan maar wel op fok zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |