quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Wel mooi dat de OP gewoon kan blijven staan
Prima bedachte grap.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef YokiKater het volgende:
Fylax![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)op-de-werkvloer.html
Henk zal trots zijn.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima bedachte grap.
Concept: 9 / 10
Uitvoering 8 / 10
dit ziet er uit als een leuk gesprekjequote:
wanneer wordt jij eigenlij kweer blauw?quote:
LIF, R&P en POL trekken me niet (hoewel, POL is wel interessant), ik hoop eik op een V&A vacature ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wanneer wordt jij eigenlij kweer blauw?
zat al dan niet tijdelijke vacatures hoor ... doe ff
Op z'n tijd, op z'n tijdquote:
ja die is helemaal dood hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
LIF, R&P en POL trekken me niet (hoewel, POL is wel interessant), ik hoop eik op een V&A vacature ofzo.![]()
Ik mis de FCSC wel.
[..]
Op z'n tijd, op z'n tijd
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef sp3c het volgende:
Hork is overal op fok! een graag geziene gast
omdat hij een hork is en er voor uitkomt
Hij is vast door jouw toedoen hierheen gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat nieuw is, lompe horken in de NWS SC
Nou ja, sinds die skullfuckgrap schrik ik lompe horken over het algemeen wat af. Die durven dan de concurrentie niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is vast door jouw toedoen hierheen gekomen.
En hij is een homijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef sp3c het volgende:
Hork is overal op fok! een graag geziene gast
omdat hij een hork is en er voor uitkomt
Dit is het wel voor het grootste gedeelte jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hij is een homijn...
[ afbeelding ]
Heej Horkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is het wel voor het grootste gedeelte ja
Ja, het is dat mijn navigatie niet bleef staan, anders was ik hier wel eerder aangekomenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej HorkDe weg naar deze SC gevonden?
/de weg gevonden, snap je
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef sp3c het volgende:
nou en
[ afbeelding ]
deze Nederlander heeft de Stanley Cup in zijn handen ... fuck Verstappen
Ja nou lachen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, het is dat mijn navigatie niet bleef staan, anders was ik hier wel eerder aangekomen(vind het nog steeds wel te grappig eik
)
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfustquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef sp3c het volgende:
nou en
[ afbeelding ]
deze Nederlander heeft de Stanley Cup in zijn handen ... fuck Verstappen
Succes met sp3c ervan overtuigen dat een bierfust lelijk isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou lachen hoor
[..]
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfust
Oh come on!quote:
Een bierfust is juist keimooi!quote:[..]
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfust
Slaap lekkerquote:
Mjah goed punt wel timmmmmquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succes met sp3c ervan overtuigen dat een bierfust lelijk is
En ook nog willen betalen, ga toch weg!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu kan ik er wel om lachen hoor maar toen echt niet
Dat lijkt me ook wel handig. Mijn tomtom is zo oud dat de helft van de wegen er niet op staat en met mijn telefoon werkt het af en toe niet zo geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ook nog willen betalen, ga toch weg!goed nieuws: over een klein weekje heb ik gewoon ingebouwde navigatie
Wat voor navigatie heb je dan op je telefoon?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel handig. Mijn tomtom is zo oud dat de helft van de wegen er niet op staat en met mijn telefoon werkt het af en toe niet zo geweldig
Moeten zij weten, AD is toch kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zit net dit te lezen: http://www.ad.nl/nieuws/o(...)t-leave-us~ab721864/
Cover van het AD morgen:
[ afbeelding ]
Dit. Alsof Britten een neuk gaan geven om een artikel in het AD.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten zij weten, AD is toch kut.
Lekker fris je weet maar nooit wie er met zijn handen aan heeft gezeten. Ik noem een Lowquote:
Die van google volgens mij. Had het idee dat de GPS af en toe afhaakte plus het leek ook alsof de navigatie voor liepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat voor navigatie heb je dan op je telefoon?ik gebruik al een tijd lang Waze en dat werkt echt prima!
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Alsof Britten een neuk gaan geven om een artikel in het AD.
Ja, die Google Maps troep, dat is leuk als je lopend bent, in de auto werkt het IMHO ook voor geen meterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van google volgens mij. Had het idee dat de GPS af en toe afhaakte plus het leek ook alsof de navigatie voor liep
Oh ongetwijfeld, vooral als het zo in de winkels komt te liggen zijn er vast wel wat figuren die het krantje meepakken. Lekker schreeuwerig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.
Ik ga die van jou dan maar eens proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die Google Maps troep, dat is leuk als je lopend bent, in de auto werkt het IMHO ook voor geen meter
[..]
Oh ongetwijfeld, vooral als het zo in de winkels komt te liggen zijn er vast wel wat figuren die het krantje meepakken. Lekker schreeuwerig.
Sorry voor het aansnijden van nieuws in de NWS-SC. Ik zal snel weer op zoek gaan naar kattengifjes.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die van jou dan maar eens proberen.
Heb het niet zo heel vaak nodig. Laatst toevallig, ging naar Zaandam, heenweg ging het nog wel, terug moest ik de borden volgen, ging bijna helemaal goed, alleen bij Amsterdam Noord 1x fout gereden, toen reed ik een woonwijk in ipv afslag naar de snelweg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Die werkt voor mij al een jaar of 2 prima (en daarvoor ook, toen ik nog geen TomTom had)
Ben je nu een beetje panda?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry voor het aansnijden van nieuws in de NWS-SC. Ik zal snel weer op zoek gaan naar kattengifjes.
Heb je nog steeds die KingKong?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van google volgens mij. Had het idee dat de GPS af en toe afhaakte plus het leek ook alsof de navigatie voor liep
Dan is een navigatie die op tijd de afslag meldt wel handig jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb het niet zo heel vaak nodig. Laatst toevallig, ging naar Zaandam, heenweg ging het nog wel, terug moest ik de borden volgen, ging bijna helemaal goed, alleen bij Amsterdam Noord 1x fout gereden, toen reed ik een woonwijk in ipv afslag naar de snelweg.
Het is komkommertijd, ze moeten of schrijven over terroristen of de Brexit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zit net dit te lezen: http://www.ad.nl/nieuws/o(...)t-leave-us~ab721864/
Cover van het AD morgen:
[ afbeelding ]
Nee ben al 2 verder. De vorige heb ik kapot laten vallen. Heb nu een doogee.quote:
Zuid was wel handiger geweest hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is een navigatie die op tijd de afslag meldt wel handig jagelukkig kwam je niet uit in Zuid
Dat wel, maar toch, het idee is wat teltquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuid was wel handiger geweest heMaar het was even keren en toen was ik weer op de goede weg.
Een Brexit zou de EU wakker schudden en dat is hard nodig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is komkommertijd, ze moeten of schrijven over terroristen of de Brexit.
quote:
Ik moet zeggen dat het wel best goed staat aangegeven in Zaandam. Stonden in de stad daar al borden richting Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch, het idee is wat telt
Twee seconden geluisterd, bedankt.quote:
Liever niet, moet nog naar de VS op vakantie, en dan heb ik liever geen sterke dollarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een Brexit zou de EU wakker schudden en dat is hard nodig.
Die staan hier ook gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel best goed staat aangegeven in Zaandam. Stonden in de stad daar al borden richting Amsterdam.
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever niet, moet nog naar de VS op vakantie, en dan heb ik liever geen sterke dollar
Had het niet meteen toen ik de hoek omging daar al verwacht. Maar was voor mij wel handig iigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die staan hier ook gewoondat is zo'n beetje standaard bij een wat grotere stad, Haarlem staat bijvoorbeeld ook in veel steden al aangegeven!
Septemberquote:
De Britten hebben nu ook hun eigen munt. En landen buiten de EU doen het echt niet slechter dan landen die erin zitten. Het lijkt me sterk dat een Brexit de wisselkoersen enorm beïnvloedt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever niet, moet nog naar de VS op vakantie, en dan heb ik liever geen sterke dollar
Ik denk het wel, gezien GB op dit moment nog best wat investeringen heeft binnen de EU die onderuit getrapt kunnen worden bij een "Brexit".quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Britten hebben nu ook hun eigen munt. En landen buiten de EU doen het echt niet slechter dan landen die erin zitten. Het lijkt me sterk dat een Brexit de wisselkoersen enorm beïnvloedt.
We gaan het zien. Eerst de uitkomst volgende week maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gezien GB op dit moment nog best wat investeringen heeft binnen de EU die onderuit getrapt kunnen worden bij een "Brexit".
Dat sowieso. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We gaan het zien. Eerst de uitkomst volgende week maar eens afwachten.
Dan ben ik er al wel ja.quote:
Oh, zijn we daarom allemaal zo zuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet toch dat deze SC de vergaarbak voor crew en ex-crew is?
Geen idee, misschien is ZUU wat voor je, je kunt toegang vragen door te mailen naar forum@fok.nlquote:
ZUU bestaat niet meer, of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ZUU wat voor je, je kunt toegang vragen door te mailen naar forum@fok.nl
Wat is Zuuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ZUU wat voor je, je kunt toegang vragen door te mailen naar forum@fok.nl
Dan wil ik jou niet meemaken als je ooit crew-af bent.quote:
Dat forum is vast dol fijn ...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik in DOL, privéforum vol dolfijnentopics.
Oh wat dolletjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ELF, maar dat gaat alleen open als het heel koud is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig, beetje nog zuurder doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wil ik jou niet meemaken als je ooit crew-af bent.
*grinnik*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ELF, maar dat gaat alleen open als het heel koud is.
Gelukkig heb je ook een kille persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ELF, maar dat gaat alleen open als het heel koud is.
Nou en.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen roep je de toorn van Harry over je af.
Ik ben één en al warmte. Daarom draait ELF elk jaar weer op een fiasco uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook een kille persoonlijkheid.
Komt vast door jouw aanwezigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben één en al warmte. Daarom draait ELF elk jaar weer op een fiasco uit.
Daar heb jij een ban toch.quote:
Ik had het ook gezien hoor. David kan niet typen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Compliments to your kok. Met je ninja-edit.
David kan sowieso niet met technologie omgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien hoor. David kan niet typen.
Ja, ik heb geen idee waar het over had. Dan heb ik altijd een paar standaardzinnen klaarstaan.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
David kan sowieso niet met technologie omgaan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben één en al warmte. Daarom draait ELF elk jaar weer op een fiasco uit.
quote:
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee waar het iver had. Dan heb ik altijd een paar standaardzinnen klaarstaan.
Ah, een beetje zoals Harry die in NWS-FB actief is?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee waar het over had. Dan heb ik altijd een paar standaardzinnen klaarstaan.
quote:
Je vergat een woord in je zin.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee waar het over had. Dan heb ik altijd een paar standaardzinnen klaarstaan.
Haha.quote:
Jouw schuld wel.quote:
jij ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is net onkruid. Het vergaat niet.
Wij hopen dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop nog een jaartje of 40 mee te gaan.
JIJ hoopt dat niet. Spreek voor jezelf ..quote:
buurman ...quote:
Hoezo, is Pluk geen transgender?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:05 schreef DJMO het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Pluk van de Petteflet seksistisch is?
Harry is gewoon weer ongesteld. Niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
JIJ hoopt dat niet. Spreek voor jezelf ..
Oh in één van de scene's vraagt Aagje aan haar moeder of ze lekker genaaid heeft.quote:
* DJMO kiept pak yoki leeg in drinkbak ..quote:
Freddy zegt tegen zijn moeder dat ze seks moet gaan hebben met Grieken omdat zijn vader een lul is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh in één van de scene's vraagt Aagje aan haar moeder of ze lekker genaaid heeft.
Ik weet het. Komt vast nog wel een keer opduiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Webstengel is alweer 2 maanden MIA.
Een deur.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:59 schreef YokiKater het volgende:
Vier uurtjes geslapen, er moet iets kapot. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geloof dat terrasstoelen helemaal in zijn tegenwoordig.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef YokiKater het volgende:
Is iedereen met stoeltjes aan het gooien of zo?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef YokiKater het volgende:
Vertrouwen in YasAir nu al opgegeven?quote:
Mwa beter van niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dagje theorie en dagje flightsimulator X en je komt een heel eind.
Heb je daar al een flapflap mod voor dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dagje theorie en dagje flightsimulator X en je komt een heel eind.
Nee, goed idee wel eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je daar al een flapflap mod voor dan?
welk spelquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Mijn hele nederzetting en ik zijn zojuist weggevaagd in mijn virtuele bestaan
Komt mij wel bekend voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spellen uit de tijd van voor jouw geboorte.
Knights and Merchants
christ .. das oud.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knights and Merchants
Bazengame, als je een beetje geduld hebt. 5 euro op steam ofzo. Ik weet nog dat ik vroeger de laatste missie nooit voor elkaar kreeg, dus dat gaan we nu eens even doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat welles heb gespeeld
Ja weet niet of ik dat nu nog leuk vind.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bazengame, als je een beetje geduld hebt. 5 euro op steam ofzo. Ik weet nog dat ik vroeger de laatste missie nooit voor elkaar kreeg, dus dat gaan we nu eens even doen.
Ben jij zeker ridder timmmm?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knights and Merchants
Nou ja, eigenlijk zijn er pas vanaf level 13 ofzo ridders, ik ik ben nu pas op de tweede map. En Merchants komen sowieso niet zoveel voor.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een P op allebei je billetjes laat tatoeëren staat er ook PoP.
Bij mij staat er dan pIpquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een P op allebei je billetjes laat tatoeëren staat er ook PoP.
Nee. Ik zat in het Netflix topic.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef YokiKater het volgende:
Chillquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Ik zat in het Netflix topic.
Die was leuk ja, alleen was Age of Empires wel speelbaarder vond ik.quote:
O, dit was ook niet mijn eerste game. Mijn eerste game was deze:quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn eerste game heet op de pc.
Het was iets met een prins en zwaarden.
Ook nooit uitgespeeld.
Anders. AoE ging allemaal wat sneller, moest je minder plannenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was leuk ja, alleen was Age of Empires wel speelbaarder vond ik.
Ja daarom vond ik het leuker denk ik, ik ben een ramp in plannenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders. AoE ging allemaal wat sneller, moest je minder plannen
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dit was ook niet mijn eerste game. Mijn eerste game was deze:
[ afbeelding ]
Op de floppy
Prince of Persia?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn eerste game heet op de pc.
Het was iets met een prins en zwaarden.
Ook nooit uitgespeeld.
Dat is denk ik een van de eerste die ik heb gespeeldquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prince of Persia?
https://archive.org/details/msdos_Prince_of_Persia_1990
Dit is trouwens een leuke site, kan je gratis allemaal oldskool DOS games spelen in je browser.
Waarom is dit -->quote:
Godver!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prince of Persia?
Dit is trouwens een leuke site, kan je gratis allemaal oldskool DOS games spelen in je browser.
In 1765 had je nog geen andere symbols.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is dit -->een angry demon
Ik ken een zekere user die dat wel had kunnen waarderen
Corrie heeft de smiley uitgevonden, die is de eerste die dat ding in een kleitablet gehouwen heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 1765 had je nog geen andere symbols.
Corrie weet dit soort dingen.
Tnx voor de link!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prince of Persia?
Dit klinkt veel spannender als je niet weet waar het een reactie op isquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tnx voor de link!
Ga ik van het weekend met mijn vriendin spelen.
Ja, foutje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit klinkt veel spannender als je niet weet waar het een reactie op is
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_gamesquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tnx voor de link!
Ga ik van het weekend met mijn vriendin spelen.
Dit zei ik gisteravond ook tegen de moeder van d4v1d.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, foutje.
Ik was een beetje enthousiast.
Nice, bro!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games
Nostalgie op je beeldscherm. Ze hebben vrijwel alle oude games.
Wat heb je daar nou aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1 staan, moet ik nog aansluiten.
Eigenlijk totaal geen klote, behalve dat het een stukje geschiedenis is en wellicht ooit nog heel veel waard gaat worden.quote:
Waarschijnlijk nukes hacken die nog met floppy's werken.quote:
Aan mijn benen te voelen is het de ventilator die webschip is gaan vergezellenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laptop tikte net heel hard en nu maakt hij rare geluiden.
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan mijn benen te voelen is het de ventilator die webschip is gaan vergezellen
Even overheen plassen voor koeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen dit
Doet Yoki ook altijd als de hond het warm heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even overheen plassen voor koeling.
Gewoon terug blazen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen dit
Dat mag naar frontpage@fok.nl Ze zijn niet voor mij heh, maar voor DJMO, die schrijft elke dag het weerbericht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki, als ik weerpics voor je heb, waar moet ik ze heen sturen?
Ik beloof niets, zal deze maand kijken of ik iets moois kan maken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag naar frontpage@fok.nl Ze zijn niet voor mij heh, maar voor DJMO, die schrijft elke dag het weerbericht.
Topshow!quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik beloof niets, zal deze maand kijken of ik iets moois kan maken.
Maak je foto's of ben je een telefoonfotograaf?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe jij dat soort dingen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:06 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles naar DJMO sturen, ook foto's van je penis.
Ja, met mijn aaiPhone dacht ik eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak je foto's of ben je een telefoonfotograaf?
waar woon je?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag naar frontpage@fok.nl Ze zijn niet voor mij heh, maar voor DJMO, die schrijft elke dag het weerbericht.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik allemaal in m'n mailbox ontvangquote:
Dat willen we wel, vertel vertel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef DJMO het volgende:
je wil niet weten wat ik allemaal in m'n mailbox ontvang
Zo erg?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef DJMO het volgende:
je wil niet weten wat ik allemaal in m'n mailbox ontvang
Ik kan d'r wel even ophalen en brengen, gewoon blauw-blauw aan en gaan met die banaan. Brullen met die spullen, alles.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg van jou
Mijn snor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je pics van jouw baard gestuurd?
Volgende keer beter Tim.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Achter of voor hadden we hier ook kunnen vragen. Gemiste kans
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK ook maar dat wisten jullie al natuurlijk.
Ik werk mijn snor gewoon bij hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
LTVDK laat het denk ik ook allemaal maar groeien en schimmelen, dus hem maakt dat allemaal niet uit
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat? Ze vond het erg leuk om te zien.
quote:
Dit is gewoon weer too much.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
LTVDK laat het denk ik ook allemaal maar groeien en schimmelen, dus hem maakt dat allemaal niet uit
Weet ik veel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor je zorgverzekering?
Veel te veel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
87,75.quote:
Inclusief tandarts, of aanvullend, of hoe het ook heet.quote:
Ja maar jij bent de lul als je wat hebtquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inclusief tandarts, of aanvullend, of hoe het ook heet.
Minder dan zij voor mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Gewoon maar niks krijgen dan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de lul als je wat hebt
In november ongeveer pas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer mag je luiers gaan verschonen?
Ja waarom denk je anders dat ik zo moeilijk doe over die testvlucht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik weer het ontwerp aanpassen.
quote:
121 euro nogwat. Inclusief een paar aanvullende modules voor fysio en alternatieve geneeswijzenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker jezelf met takken laten slaan en wierook snuivenquote:
hoe weet jij nou weer dat ik net een stokje wierook aansteek? en onder alternatief verstaat FBTO volgens mij de chiropractor en acapunctuur en dat soort zaken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker jezelf met takken laten slaan en wierook snuiven
Je kunt ook van 1 hoog springen, alles gekraakt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:48 schreef YokiKater het volgende:
Chiropractor kan ik ook wel even gebruiken, ik moet zo hard gekraakt worden. Stel ik steeds uit, moet ik ook zelf betalen. Valt gelukkig nog wel mee, voor 4 tientjes mishandeld hij het hele zooitje weer even los.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een terrorist bent, dan wordt je ook gemarteld.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat ik net een stokje wierook aansteek? en onder alternatief verstaat FBTO volgens mij de chiropractor en acapunctuur en dat soort zaken.
En 'aryuvedische' massages enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer dat ik net een stokje wierook aansteek? en onder alternatief verstaat FBTO volgens mij de chiropractor en acapunctuur en dat soort zaken.
Is dat er zo eentje met happy end?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En 'aryuvedische' massages enzo.
Ja wat moeten we daar dan mee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh. Non- seksuele massages.
Dit is kinkytijd sc.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt de PH-MAA ook nog langs, twee vliegen in 1 klap. Strak plan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook van 1 hoog springen, alles gekraakt.
Als die alternatieve niet sensueel zijn betekent het dus dat ze wel in je normale verzekering horen te zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn modellencarriere is begonnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker reclame laten maken door jezelf te associeren met criminelen. Ik zou er niet aan beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar zat die ook al weer voor vast?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan met zijn traantje?
Valt mee toch :pquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef YokiKater het volgende:
Verboden wapenbezit en verdenking van bendevorming.
Als ze het huis hier zouden zien, zouden ze mij ook oppakken voor bendevormingquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:03 schreef YokiKater het volgende:
Verboden wapenbezit en verdenking van bendevorming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |