quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Wel mooi dat de OP gewoon kan blijven staan
Prima bedachte grap.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef YokiKater het volgende:
Fylax![]()
http://frontpage.fok.nl/w(...)op-de-werkvloer.html
Henk zal trots zijn.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima bedachte grap.
Concept: 9 / 10
Uitvoering 8 / 10
dit ziet er uit als een leuk gesprekjequote:
wanneer wordt jij eigenlij kweer blauw?quote:
LIF, R&P en POL trekken me niet (hoewel, POL is wel interessant), ik hoop eik op een V&A vacature ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wanneer wordt jij eigenlij kweer blauw?
zat al dan niet tijdelijke vacatures hoor ... doe ff
Op z'n tijd, op z'n tijdquote:
ja die is helemaal dood hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
LIF, R&P en POL trekken me niet (hoewel, POL is wel interessant), ik hoop eik op een V&A vacature ofzo.![]()
Ik mis de FCSC wel.
[..]
Op z'n tijd, op z'n tijd
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef sp3c het volgende:
Hork is overal op fok! een graag geziene gast
omdat hij een hork is en er voor uitkomt
Hij is vast door jouw toedoen hierheen gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat nieuw is, lompe horken in de NWS SC
Nou ja, sinds die skullfuckgrap schrik ik lompe horken over het algemeen wat af. Die durven dan de concurrentie niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is vast door jouw toedoen hierheen gekomen.
En hij is een homijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef sp3c het volgende:
Hork is overal op fok! een graag geziene gast
omdat hij een hork is en er voor uitkomt
Dit is het wel voor het grootste gedeelte jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hij is een homijn...
[ afbeelding ]
Heej Horkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is het wel voor het grootste gedeelte ja
Ja, het is dat mijn navigatie niet bleef staan, anders was ik hier wel eerder aangekomenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej HorkDe weg naar deze SC gevonden?
/de weg gevonden, snap je
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef sp3c het volgende:
nou en
[ afbeelding ]
deze Nederlander heeft de Stanley Cup in zijn handen ... fuck Verstappen
Ja nou lachen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, het is dat mijn navigatie niet bleef staan, anders was ik hier wel eerder aangekomen(vind het nog steeds wel te grappig eik
)
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfustquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:57 schreef sp3c het volgende:
nou en
[ afbeelding ]
deze Nederlander heeft de Stanley Cup in zijn handen ... fuck Verstappen
Succes met sp3c ervan overtuigen dat een bierfust lelijk isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou lachen hoor
[..]
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfust
Oh come on!quote:
Een bierfust is juist keimooi!quote:[..]
Dat is best wel een lelijke beker eigenlijk. Lijkt wel een bierfust
Slaap lekkerquote:
Mjah goed punt wel timmmmmquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succes met sp3c ervan overtuigen dat een bierfust lelijk is
En ook nog willen betalen, ga toch weg!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu kan ik er wel om lachen hoor maar toen echt niet
Dat lijkt me ook wel handig. Mijn tomtom is zo oud dat de helft van de wegen er niet op staat en met mijn telefoon werkt het af en toe niet zo geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ook nog willen betalen, ga toch weg!goed nieuws: over een klein weekje heb ik gewoon ingebouwde navigatie
Wat voor navigatie heb je dan op je telefoon?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel handig. Mijn tomtom is zo oud dat de helft van de wegen er niet op staat en met mijn telefoon werkt het af en toe niet zo geweldig
Moeten zij weten, AD is toch kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zit net dit te lezen: http://www.ad.nl/nieuws/o(...)t-leave-us~ab721864/
Cover van het AD morgen:
[ afbeelding ]
Dit. Alsof Britten een neuk gaan geven om een artikel in het AD.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten zij weten, AD is toch kut.
Lekker fris je weet maar nooit wie er met zijn handen aan heeft gezeten. Ik noem een Lowquote:
Die van google volgens mij. Had het idee dat de GPS af en toe afhaakte plus het leek ook alsof de navigatie voor liepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat voor navigatie heb je dan op je telefoon?ik gebruik al een tijd lang Waze en dat werkt echt prima!
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Alsof Britten een neuk gaan geven om een artikel in het AD.
Ja, die Google Maps troep, dat is leuk als je lopend bent, in de auto werkt het IMHO ook voor geen meterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van google volgens mij. Had het idee dat de GPS af en toe afhaakte plus het leek ook alsof de navigatie voor liep
Oh ongetwijfeld, vooral als het zo in de winkels komt te liggen zijn er vast wel wat figuren die het krantje meepakken. Lekker schreeuwerig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de Britten veel uitmaakt. Maar is voor het AD een manier om wat extra publiciteit te generen.
Ik ga die van jou dan maar eens proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die Google Maps troep, dat is leuk als je lopend bent, in de auto werkt het IMHO ook voor geen meter
[..]
Oh ongetwijfeld, vooral als het zo in de winkels komt te liggen zijn er vast wel wat figuren die het krantje meepakken. Lekker schreeuwerig.
Sorry voor het aansnijden van nieuws in de NWS-SC. Ik zal snel weer op zoek gaan naar kattengifjes.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die van jou dan maar eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |