Nee, dat jochie schat ik 7.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Of is het die koter die de deur voor je opent als je langskomt?
Lekker! Smakelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
Maar goed. Ik maak pasta carbonara met ham, champignon, ui, spinazie en een roomsausje.
Ik vind dit ook wel een beetje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog creepy zijn, maar oké.
Geef hem een kans. Misschien is het een schatje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een beetje apart.
Hij sorteert de kranten bij het distributiepunt. Ik weet z'n naam verder ook niet en ik ben niet zo makkelijk te vinden als je mijn achternaam niet weet. :s
Ik zie een link met de post van Syndroom van vanmiddag.
Nou, trots opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
Heb je trouwens wel eindelijk je naamtopic.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker! Smakelijk.
Heb al gegeten. Aardappel anders, erwten, sla en rollade.
haha wat een mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Had vandaag ruzie met mijn buurman.
http://www.dumpert.nl/med(...)uzie_slaat_door.html
Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij eigk? Heb je ook inhammen in je schaamgebied
Nee, echt lelijk zo vroeg al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.
totally agreequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind het ook heel lelijk om voor je 30e al dik te zijn
Die combinatie zou nou wettelijk verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
Zo'n driekwart legging gaat dan nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair ja
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weinig antwoord welquote:
zo een dat als je geen legging aan hebt je tot timboektoe aan toe kan kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.
vooral wit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.quote:
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindt
vind ik ontzettend ordinairquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.
Ja maar schiet niet echt op hèquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
Afschuwelijk ordi die tetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ontzettend ordinair
Oké, en waarom herinner ik mij dat niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij en cachet hebben seks gehad
Inkijk in wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindt
Buuvquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Gewoon een kort rokje, niet zo'n hele korte, vind ik niet ordinair an sich. Een tikkeltje ordi vind ik in een bepaalde setting trouwens ook geen probleem.
Nee, maar ik heb m'n buuv' van de winter een paar van die underarmour thermo-ondergoed-dingen gegeven, legging achtig en was ze erg blij mee. Ze kleedt zich altijd netjes, maar wel vrouwelijk zeg maar.
drugsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, en waarom herinner ik mij dat niet?
ik heb ooit een trui gekocht voor iemand, was ze erg blij meequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Gewoon een kort rokje, niet zo'n hele korte, vind ik niet ordinair an sich. Een tikkeltje ordi vind ik in een bepaalde setting trouwens ook geen probleem.
Nee, maar ik heb m'n buuv' van de winter een paar van die underarmour thermo-ondergoed-dingen gegeven, legging achtig en was ze erg blij mee. Ze kleedt zich altijd netjes, maar wel vrouwelijk zeg maar.
Inkijk in tetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Ik vind het prima. Wil je de titel verklappen of is het een verrassing?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal er ook zo'n een voor jou openen. Als dat ooit lukt.
HAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:38 schreef Germano het volgende:
Denk dat ik dadelijk eventjes onder de zonnehemel ga.
[KLB GERMANO'S SLETTEN SC]quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Wil je de titel verklappen of is het een verrassing?
Niet om bruin te worden, maar om het vast te houden. You mad?quote:
Klinkt wel lief. Krijg ik dat topic ook adminrechten zodat ik kan bepalen wie erin kan posten?quote:
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet om bruin te worden, maar om het vast te houden. You mad?
Als het dit weer blijft dan begin ik over 2 weken anders weer op nul.
Dan zie ik niet in waarom dat grappig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?![]()
Als ik dat zou willen zou ik toch ook gaan.
Maak maar een lijstje. Zal 't in de OP zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt wel lief. Krijg ik dat topic ook adminrechten zodat ik kan bepalen wie erin kan posten?
Raketje als jij je hoofdhaar rood zou verven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik dan wel echt een raar kleurtje krijg.
maakt niet uit wat je zegt hier, mad en jelly ben je altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?![]()
Als ik dat zou willen zou ik toch ook gaan.
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom dat grappig is.
Heb je een lijstje met namen die hier altijd posten? Ik ken ze namelijk niet uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje. Zal 't in de OP zetten.
Kijk deze man begrijpt hoe ik in elkaar steek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je zegt hier, mad en jelly ben je altijd
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Raketje als jij je hoofdhaar rood zou verven.
Ik vind die sinaasappels ook lachwekkend. Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.
Ben kortzichtig, long hair don't care.
Maar geen spray tan ofzo dus?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind die sinaasappels ook lachwekkend. Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.
Dat zijn echt van de closethomosquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.
Ben kortzichtig, long hair don't care.
Noem gewoon de gene die in je op komen. De rest is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je een lijstje met namen die hier altijd posten? Ik ken ze namelijk niet uit m'n hoofd.
Flikker op man.quote:
oke nielsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:38 schreef Germano het volgende:
Denk dat ik dadelijk eventjes onder de zonnehemel ga.
Hahaha laat mij gewoon lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Flikker op man.
Normaal gesproken alleen als een spier vastzit, maar nu is het weer te ziekteverwekkend.
Germano.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem gewoon de gene die in je op komen. De rest is niet belangrijk.
Wrm dan? Alleen om te kijken hoe snel je kanker krijgt of wat, soort russion roulette.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |