Ja maar schiet niet echt op hèquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
Afschuwelijk ordi die tetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ontzettend ordinair
Oké, en waarom herinner ik mij dat niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij en cachet hebben seks gehad
Inkijk in wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindt
Buuvquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Gewoon een kort rokje, niet zo'n hele korte, vind ik niet ordinair an sich. Een tikkeltje ordi vind ik in een bepaalde setting trouwens ook geen probleem.
Nee, maar ik heb m'n buuv' van de winter een paar van die underarmour thermo-ondergoed-dingen gegeven, legging achtig en was ze erg blij mee. Ze kleedt zich altijd netjes, maar wel vrouwelijk zeg maar.
drugsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, en waarom herinner ik mij dat niet?
ik heb ooit een trui gekocht voor iemand, was ze erg blij meequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Gewoon een kort rokje, niet zo'n hele korte, vind ik niet ordinair an sich. Een tikkeltje ordi vind ik in een bepaalde setting trouwens ook geen probleem.
Nee, maar ik heb m'n buuv' van de winter een paar van die underarmour thermo-ondergoed-dingen gegeven, legging achtig en was ze erg blij mee. Ze kleedt zich altijd netjes, maar wel vrouwelijk zeg maar.
Inkijk in tetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inkijk in wat?
Ik vind het prima. Wil je de titel verklappen of is het een verrassing?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal er ook zo'n een voor jou openen. Als dat ooit lukt.
HAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:38 schreef Germano het volgende:
Denk dat ik dadelijk eventjes onder de zonnehemel ga.
[KLB GERMANO'S SLETTEN SC]quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Wil je de titel verklappen of is het een verrassing?
Niet om bruin te worden, maar om het vast te houden. You mad?quote:
Klinkt wel lief. Krijg ik dat topic ook adminrechten zodat ik kan bepalen wie erin kan posten?quote:
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet om bruin te worden, maar om het vast te houden. You mad?
Als het dit weer blijft dan begin ik over 2 weken anders weer op nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |