Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij eigk? Heb je ook inhammen in je schaamgebied
Nee, echt lelijk zo vroeg al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.
totally agreequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind het ook heel lelijk om voor je 30e al dik te zijn
Die combinatie zou nou wettelijk verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
Zo'n driekwart legging gaat dan nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair ja
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weinig antwoord welquote:
zo een dat als je geen legging aan hebt je tot timboektoe aan toe kan kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.
vooral wit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.quote:
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindt
vind ik ontzettend ordinairquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |