Nee, dat jochie schat ik 7.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Of is het die koter die de deur voor je opent als je langskomt?
Lekker! Smakelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
Maar goed. Ik maak pasta carbonara met ham, champignon, ui, spinazie en een roomsausje.
Ik vind dit ook wel een beetje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog creepy zijn, maar oké.
Geef hem een kans. Misschien is het een schatje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een beetje apart.
Hij sorteert de kranten bij het distributiepunt. Ik weet z'n naam verder ook niet en ik ben niet zo makkelijk te vinden als je mijn achternaam niet weet. :s
Ik zie een link met de post van Syndroom van vanmiddag.
Nou, trots opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
Heb je trouwens wel eindelijk je naamtopic.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker! Smakelijk.
Heb al gegeten. Aardappel anders, erwten, sla en rollade.
haha wat een mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Had vandaag ruzie met mijn buurman.
http://www.dumpert.nl/med(...)uzie_slaat_door.html
Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij eigk? Heb je ook inhammen in je schaamgebied
Nee, echt lelijk zo vroeg al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en nee. Spannend hè? Die inhammen.
totally agreequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind het ook heel lelijk om voor je 30e al dik te zijn
Die combinatie zou nou wettelijk verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
totally agreeEn dan een legging aan
Zo'n driekwart legging gaat dan nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind een legging met zo'n rok(je) erboven echt zo lelijk en ordinair ja
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weinig antwoord welquote:
zo een dat als je geen legging aan hebt je tot timboektoe aan toe kan kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt zo eentje die niet het volledige onderbeen bedekt neem ik aan.
vooral wit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen probleem, als iemand het kan dragen.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.quote:
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar jij lijkt me zo iemand die inkijk geil vindt
vind ik ontzettend ordinairquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen probleem als iemand een mooie voorgevel heeft toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |