Ja hallo ga jij maar eens in het heetst van de strijd de stoere boi uithangenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent die kerel die er voor wegrent ja
been there done thatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hallo ga jij maar eens in het heetst van de strijd de stoere boi uithangen
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh klinkt wel saai man, ik ben die kerel met die GoPro hierboven.
Dat kan ik je niet meteen zeggen. Vind het voor een x-aantal jaren wel prima zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
wat zou je verder met je carrière willen doen dan?
Niet? Die bouwtekeningen lijken toch allemaal op elkaar enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind ik niet.
[..]
Dat kan ik je niet meteen zeggen. Vind het voor een x-aantal jaren wel prima zo.
Ja, heb ik ook met wat ik nu doe hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind ik niet.
[..]
Dat kan ik je niet meteen zeggen. Vind het voor een x-aantal jaren wel prima zo.
Voor leken wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet? Die bouwtekeningen lijken toch allemaal op elkaar enzo.
Haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ai ai, dat wens je niemand behalve frass
Dat kan, maar is niet zo hoor. Alleen als er seriematig wordt gebouwd. Dan hoef je echter ook maar één huis te tekenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar lijkt me qua variatie wel tegenvallen dan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan, maar is niet zo hoor. Alleen als er seriematig wordt gebouwd. Dan hoef je echter ook maar één huis te tekenen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef xcachet het volgende:
Oh, jongen van de kranten heeft mij toegevoegd op Facebook. Things are getting pretty serious.
care to explain?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef xcachet het volgende:
Moest echt tien keer kijken wie het nou was.
of afvinkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Germano het volgende:
Kun je er binnenkort weer eentje toevoegen aan je bangalijstje.
Nou kom opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Germano het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:57 schreef Germano het volgende:
Moeten betalen voor een biertje is indd cunt op een lijnvlucht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |