Dan zie ik niet in waarom dat grappig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?![]()
Als ik dat zou willen zou ik toch ook gaan.
Maak maar een lijstje. Zal 't in de OP zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt wel lief. Krijg ik dat topic ook adminrechten zodat ik kan bepalen wie erin kan posten?
Raketje als jij je hoofdhaar rood zou verven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
Alhoewel ik dan wel echt een raar kleurtje krijg.
maakt niet uit wat je zegt hier, mad en jelly ben je altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam mad zijn?![]()
Als ik dat zou willen zou ik toch ook gaan.
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom dat grappig is.
Heb je een lijstje met namen die hier altijd posten? Ik ken ze namelijk niet uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje. Zal 't in de OP zetten.
Kijk deze man begrijpt hoe ik in elkaar steek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit wat je zegt hier, mad en jelly ben je altijd
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Raketje als jij je hoofdhaar rood zou verven.
Ik vind die sinaasappels ook lachwekkend. Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.
Ben kortzichtig, long hair don't care.
Maar geen spray tan ofzo dus?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind die sinaasappels ook lachwekkend. Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.
Dat zijn echt van de closethomosquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend mannen onder de zonnebank, sorry.
Ben kortzichtig, long hair don't care.
Noem gewoon de gene die in je op komen. De rest is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je een lijstje met namen die hier altijd posten? Ik ken ze namelijk niet uit m'n hoofd.
Flikker op man.quote:
oke nielsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:38 schreef Germano het volgende:
Denk dat ik dadelijk eventjes onder de zonnehemel ga.
Hahaha laat mij gewoon lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Flikker op man.
Normaal gesproken alleen als een spier vastzit, maar nu is het weer te ziekteverwekkend.
Germano.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem gewoon de gene die in je op komen. De rest is niet belangrijk.
Wrm dan? Alleen om te kijken hoe snel je kanker krijgt of wat, soort russion roulette.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet onder ga om bruin te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |