Van mij hoeft dat niet. Ik vind het wel prima zo, wat mij betreft sluiten we geen verdragen met fascistische landen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jouw.
En die militaire samenwerking is juist zodat we er minder geld in hoeven te pompen.
Je wilt dus dat Nederland uit de NAVO stapt?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet. Ik vind het wel prima zo, wat mij betreft sluiten we geen verdragen met fascistische landen.
Dus ook gelijk de 'verdragen' tussen Hongarije en Bulgarije opzeggen.
Als dat nodig is moet het maar. Turkije zit ook in de NAVO, heb je ook niks aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je wilt dus dat Nederland uit de NAVO stapt?
En PvdA vind je weer te kwistig met geld denk ik?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
CDA is sws wat linkser en ik vind hun standpunten qua zorg enzo gewoon goed. En dat van de VVD vind ik ronduit kut.
Prachtig idee weer. Maar je beseft toch wel dat de wereld niet zo simpel is? We leven niet meer in de 19e eeuw.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet. Ik vind het wel prima zo, wat mij betreft sluiten we geen verdragen met fascistische landen.
Dus ook gelijk de 'verdragen' tussen Hongarije en Bulgarije opzeggen.
De NAVO heeft niks aan Turkije?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als dat nodig is moet het maar. Turkije zit ook in de NAVO, heb je ook niks aan.
Ik wens niet te onderhandelen als democratisch land met een stelletje fascisten.
Ja, onder andere.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En PvdA vind je weer te kwistig met geld denk ik?
Mensen moeten zich niet teveel laten leiden door imago.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, onder andere.
Laat ik maar niet over de PvdA beginnen.
Wou jij beweren van wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De NAVO heeft niks aan Turkije?
Meen je dit nou serieus?
Waar stem jij op dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mensen moeten zich niet teveel laten leiden door imago.
Ik heb eens D66 gestemd maar dat doe ik nooit meer. Die worden economisch steeds rechtser en hebben democratische vernieuwing bij het grofvuil gezet.quote:
Als het zo simpel is waar heeft Rutte dan zo lang voor nodig vraag je je dan af..quote:Op maandag 13 juni 2016 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welk verlies? Immers dat verdrag komt er gewoon en het raadgevend referendum bleek bij het eerste gebruik al een instrument met zoveel fouten dat niemand het ooit nog serieus zal nemen.
Wat is dit nu weer voor een vage uitspraakquote:Volgens Rutte ''slaat het nergens op'' dat een land zo zijn wil oplegt aan de hele EU.
Als je nu antidemocratische eu lobbyisten zoals rutte nog steunt hoor je ook bij die collaboratie.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu ben ik het eigenlijk zelden eens met Koos, maar hoe is hij vanwege zijn gefundeerde mening een landverrader precies? Leg eens uit.
Ah, duidelijk. Ik zou persoonlijk nooit SP stemmen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb eens D66 gestemd maar dat doe ik nooit meer. Die worden economisch steeds rechtser en hebben democratische vernieuwing bij het grofvuil gezet.
Ik stem GroenLinks, ChristenUnie of SP. CDA is ook niet (altijd) verkeerd, maar dan krijg je er de VVD altijd gratis bij.
Goed om te horen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was al zeer verheugd door het nieuws over de terugkeer van Laura. Heb dit weekend nog wat uurtjes over, en het vakantiegeld is nog niet op
Waarom niet eigenlijk? Wat zij nu zijn (met hun nieuwe Navo standpunten e.d.) komt overeen met de PvdA van 20-30 jaar terug.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik zou persoonlijk nooit SP stemmen.
Mensen maken ook andere afwegingen dan de EU bij het stemmen. Bijvoorbeeld onderwijs.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:54 schreef Peachbird het volgende:
Pro eu stemmen staat wat mij betreft gelijk aan vijandschap jegens het nederlandse volk.
Misschien doe ik het de volgende verkiezingen wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Wat zij nu zijn (met hun nieuwe Navo standpunten e.d.) komt overeen met de PvdA van 20-30 jaar terug.
Ben jij pro-EU Toefjes?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen maken ook andere afwegingen dan de EU bij het stemmen. Bijvoorbeeld onderwijs.
In principe is dat niet meer dan een economische hypothese die we nooit kunnen verifiëren om achteraf te kijken of het nu wel of niet klopte.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk een klein beetje meer welvaart. Niet heel spannend allemaal maar wel in het belang van het volk.
Ik heb de EU altijd een gedrocht gevonden. Maar we zitten er nu eenmaal in, en moeten we het beste er van maken.quote:
Dit dus en het dan presenteren als feit.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In principe is dat niet meer dan een economische hypothese die we nooit kunnen verifiëren om achteraf te kijken of het nu wel of niet klopte.
Weinig aan toe te voegen, zonder de EU zou wiet bv hier ook legaal zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de EU altijd een gedrocht gevonden. Maar we zitten er nu eenmaal in, en moeten we het beste er van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |