Ik weet het, maar ik vind Buma een goede politicus en ik kan me in veel van hun standpunten vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij apart eerlijk gezegd. CDA en D66 zijn toch niet bepaald gelijksoortige partijen
Excuus.quote:
Dit dus, VVD heeft dan ook tegen de referendumwet gestemd.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Rutte is geen voorstander van referenda. Schokkend.
Dus jij bent tegen democratie zoals ik dacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind een partij als DENK even onwenselijk als de PVV..
Waarin verschillen hun standpunten en daden van de VVD eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind Buma een goede politicus en ik kan me in veel van hun standpunten vinden.
Dat christelijke mag ook geen naam meer hebben tegenwoordig.
Maar ik ben dan ook wat ze noemen 'een zwevende kiezer'.
Goed onderbouwd standpunt.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen democratie zoals ik dacht.
Ach, het geenstijl volk grijpen elke krantenkop aan om stemming te kunnen maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit dus, VVD heeft dan ook tegen de referendumwet gestemd.
Juist wel. PVV is kut, DENK is waarlijk nog kutter.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
*grijptquote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, het geenstijl volk grijpen elke krantenkop aan om stemming te kunnen maken.
Bron?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
*grijpt
''Toefjes begrijpt de regels van de Nederlandse grammatica niet''
morgen in de Telegraaf.
Waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Juist wel. PVV is kut, DENK is waarlijk nog kutter.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit was inderdaad allochtoons. Excuus.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
*grijpt
''Toefjes begrijpt de regels van de Nederlandse grammatica niet''
morgen in de Telegraaf.
CDA is sws wat linkser en ik vind hun standpunten qua zorg enzo gewoon goed. En dat van de VVD vind ik ronduit kut.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarin verschillen hun standpunten en daden van de VVD eigenlijk?
Jij wordt steeds enger.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]Nee ik vind beide partijen onwenselijk maar goed een partij als GroenLinks eigenlijk ook dus tja..
Vanwege hun standpunten die zijn zeer extreem en gevaarlijk.quote:
Dat DENK ik bij elk bericht van hem.quote:
Oeh dan ben jij vast ook een beetje eng..quote:Op maandag 13 juni 2016 16:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat DENK ik bij elk bericht van hem.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Oeh dan ben jij vast ook een beetje eng..![]()
GroenLinks komt nooit met oplossingen aanzetten, daarbij komt dat Klaver altijd overkomt als een schooljongetje.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:20 schreef bamibij het volgende:
Wolkentoetje, waarom is GroenLinks onwenselijk? (gr gr GL lid)
Juist wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
GroenLinks komt nooit met oplossingen aanzetten
Rutte is tegen referenda.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Mja ik ben erg blij dat ik gestemd heb en dat mijn mening er toe doet hier in Nederland
Iedereen die niet stemt heeft niets in te brengen, zo werkt de democratie. Heb je geen mening, donder je maar op. En dan moet je niet met verhaaltjes komen van ja, als ik niet stem is ook een nee stem want dat is niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegen de wil van 61% van 32% van de stemgerechtigden, bedoel je?
Ik vond hem hier ook zo zwak overkomen, nooit een direct antwoord op vragen.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Juist wel?
En Klaver is nog wat jong, ja.
Door kunst creeer je juist je cultuur maar dat is waarschijnlijk een te complexe stap voor al deze populisten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarom ook de subsidiekraan voor kunst dicht draaien. Gaat nergens over.
Jij mist het punt een beetje geloof ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door kunst creeer je juist je cultuur maar dat is waarschijnlijk een te complexe stap voor al deze populisten.![]()
Liever alles gewoon hetzelfde als de hele wereld maken maar dan wel over nederlandse cultuur staan te blaten stelletje schapen hier die nergens over nadenken.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door kunst creeer je juist je cultuur maar dat is waarschijnlijk een te complexe stap voor al deze populisten.![]()
Liever alles gewoon hetzelfde als de hele wereld maken maar dan wel over nederlandse cultuur staan te blaten stelletje schapen hier die nergens over nadenken.
Het belang van het volk is natuurlijk ook gewoon het doorzetten van het associatieverdrag.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:45 schreef Infection het volgende:
Want dit wisten we nog niet? Rutte zit er alleen voor zijn eigen hachje, niet voor die van het volk.
En dit is dus geen feit ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het belang van het volk is natuurlijk ook gewoon het doorzetten van het associatieverdrag.
Toch had je de kans om voor te stemmen maar de meerderheid vond dat niet nodig. Neem je verlies en loop niet te janken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:02 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Dat populistische referendum om vooral maar 'tegen!' te kunnen roepen.
Het is natuurlijk wel gewoon een feit.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En dit is dus geen feit ofzo.
Ik heb gewoon liever helemaal geen verdragen met dat soort kutlanden. Ook niet met het fascistische Bulgarije en Hongarije.
Wat zijn de voordelen van een verdrag met UKR voor de gewone man in de Nederlandse straat?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het belang van het volk is natuurlijk ook gewoon het doorzetten van het associatieverdrag.
Welk verlies? Immers dat verdrag komt er gewoon en het raadgevend referendum bleek bij het eerste gebruik al een instrument met zoveel fouten dat niemand het ooit nog serieus zal nemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Toch had je de kans om voor te stemmen maar de meerderheid vond dat niet nodig. Neem je verlies en loop niet te janken.
Uiteindelijk een klein beetje meer welvaart. Niet heel spannend allemaal maar wel in het belang van het volk. Wat is het grote voordeel van het afwijzen van het verdrag voor de gewone man in de Nederlandse straat?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van een verdrag met UKR voor de gewone man in de Nederlandse straat?
Meer welvaart?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van een verdrag met UKR voor de gewone man in de Nederlandse straat?
Ik heb het idee dat het noch voor- noch nadelen zal hebben voor de gewone man.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk een klein beetje meer welvaart. Niet heel spannend allemaal maar wel in het belang van het volk. Wat is het grote voordeel van het afwijzen van het verdrag voor de gewone man in de Nederlandse straat?
Wat precies?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het noch voor- noch nadelen zal hebben voor de gewone man.
Dat het wat ingewikkeld is als begrip dat snap ik. De hele materie was natuurlijk wat ingewikkeld voor de meeste mensen. daarom was het ook zo bijzonder ongeschikt voor een raadgevend referendum achteraf.quote:'Een beetje meer welvaart' is zo'n abstracte term, daar kan ik verder niks mee.
ik snap wel dat die zogenaamde militaire samenwerking uit dat verdrag ons moeilijk iets kan kosten.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nou nee, het is niet dat jou mening superieur is ofzo.
Ik wil niet betalen voor 'militaire samenwerking' enzulks terwijl ons eigen leger wegbezuinigd wordt.
Oh, je snapt dus al niet zo goed wat je bedoelt?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Omdat ik JA-kamp ook altijd met hoofdletters schrijf, maar leuk geprobeerd.
Jouw.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nou nee, het is niet dat jou mening superieur is ofzo.
Ik wil niet betalen voor 'militaire samenwerking' enzulks terwijl ons eigen leger wegbezuinigd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |