Ik weet het, maar ik vind Buma een goede politicus en ik kan me in veel van hun standpunten vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij apart eerlijk gezegd. CDA en D66 zijn toch niet bepaald gelijksoortige partijen
Excuus.quote:
Dit dus, VVD heeft dan ook tegen de referendumwet gestemd.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Rutte is geen voorstander van referenda. Schokkend.
Dus jij bent tegen democratie zoals ik dacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind een partij als DENK even onwenselijk als de PVV..
Waarin verschillen hun standpunten en daden van de VVD eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind Buma een goede politicus en ik kan me in veel van hun standpunten vinden.
Dat christelijke mag ook geen naam meer hebben tegenwoordig.
Maar ik ben dan ook wat ze noemen 'een zwevende kiezer'.
Goed onderbouwd standpunt.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen democratie zoals ik dacht.
Ach, het geenstijl volk grijpen elke krantenkop aan om stemming te kunnen maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit dus, VVD heeft dan ook tegen de referendumwet gestemd.
Juist wel. PVV is kut, DENK is waarlijk nog kutter.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
*grijptquote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, het geenstijl volk grijpen elke krantenkop aan om stemming te kunnen maken.
Bron?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
*grijpt
''Toefjes begrijpt de regels van de Nederlandse grammatica niet''
morgen in de Telegraaf.
Waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Juist wel. PVV is kut, DENK is waarlijk nog kutter.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit was inderdaad allochtoons. Excuus.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
*grijpt
''Toefjes begrijpt de regels van de Nederlandse grammatica niet''
morgen in de Telegraaf.
CDA is sws wat linkser en ik vind hun standpunten qua zorg enzo gewoon goed. En dat van de VVD vind ik ronduit kut.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarin verschillen hun standpunten en daden van de VVD eigenlijk?
Jij wordt steeds enger.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]Nee ik vind beide partijen onwenselijk maar goed een partij als GroenLinks eigenlijk ook dus tja..
Vanwege hun standpunten die zijn zeer extreem en gevaarlijk.quote:
Dat DENK ik bij elk bericht van hem.quote:
Oeh dan ben jij vast ook een beetje eng..quote:Op maandag 13 juni 2016 16:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat DENK ik bij elk bericht van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |