Was die hond ook mee dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als je goed naar de trouwfoto's kijkt, kun je overigens niet uitsluiten dat er geen twee, maar wellicht drie slachtoffers te betreuren zijn.
aiii niet de hond tochquote:Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als je goed naar de trouwfoto's kijkt, kun je overigens niet uitsluiten dat er geen twee, maar wellicht drie slachtoffers te betreuren zijn.
Nog geen 8 maanden, maar 2 of 3 maanden zou best kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef Xan21 het volgende:
[..]
aiii niet de hond toch
maar ik denk dat je bedoelt dat ze zwanger was
Niveautje weer hier....quote:Op maandag 13 juni 2016 14:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nog geen 8 weken, maar 2 of 3 maanden zou best kunnen.
Jezus mina, wij rouwen hier over twee veel te vroeg gestorven mensen en jij probeert er een luchthaventopique van te maken.quote:
Dat ging over de familie, die naar de dominicaanse republiek gaat.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef flibber het volgende:
[..]
tussenstop ergens en daar in contact met iets giftigs?
Volgende dag was ze doodquote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Foto van de bruid duidelijk Punta Cana![]()
Vrienden van ons gaan ieder jaar naar de Dom.Rep. op vakantie, ik denk dat die het ook wel graag willen wetenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Met respect voor de overledenen en hun familie, wil iedereen hier toch wel weten wat nu precies de doodsoorzaak is.
We reizen allemaal de hele wereld over tegenwoordig en je wil toch weten of dit een kwestie van pech was, of wellicht te voorkomen was geweest.
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Met respect voor de overledenen en hun familie, wil iedereen hier toch wel weten wat nu precies de doodsoorzaak is.
We reizen allemaal de hele wereld over tegenwoordig en je wil toch weten of dit een kwestie van pech was, of wellicht te voorkomen was geweest.
Als het mijn familie was, was ik er ook onmiddellijk heen gevlogen. De gezondheidszorg is daar matig tot slecht (informatie van de rijksoverheid) en die autopsie zullen ze ook wel met een keukenmesje uitvoeren. Voor je het weet, zijn er een paar organen verdwenen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan ieder jaar naar de Dom.Rep. op vakantie, ik denk dat die het ook wel graag willen weten
Of (voedsel)vergiftiging in combinatie met medische misser...quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.
Ik vrees dat de doodsoorzaak niet achterhaald zal kunnen worden. Voedselvergiftiging lijkt me onwaarschijnlijk. Twee gezonde jonge mensen, terwijl de rest van het hotel niets heeft?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.
Wij vlogen rechtstreeks. Terugweg via Jamaica.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, je vliegt vaak over puerto plata of jamaica.
Met TUI ja?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij vlogen rechtstreeks. Terugweg via Jamaica.
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de doodsoorzaak niet achterhaald zal kunnen worden. Voedselvergiftiging lijkt me onwaarschijnlijk. Twee gezonde jonge mensen, terwijl de rest van het hotel niets heeft?
ok bedankt Peter AntiVriesquote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.
Case closed.
Het was de nununununubraam.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.
Case closed.
1 vruchtje is nog niet schadelijk hoor.quote:
Oww, waar kan ik zo'n boom kopen?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kregen ze trek in een appeltje..
http://www.mnn.com/family(...)-most-dangerous-tree
Verwijs dan ook even naar mijn post, flapdrol.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het eten van giftige bes lijkt het meest waarschijnlijk.
Tja, dit topic wordt steeds meer een wedstrijd ver plassen inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verwijs dan ook even naar mijn post, flapdrol.
Wor je nie vroluk vannnquote:Op maandag 13 juni 2016 15:54 schreef Morendo het volgende:
Deze hele zaak schreeuwt om een documentaire gemaakt door Alberto Stegeman en Rob de Geus.
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:54 schreef Morendo het volgende:
Deze hele zaak schreeuwt om een documentaire gemaakt door Alberto Stegeman en Rob de Geus.
En anders is John vd Heuvel nog een kanshebber. Vermoord door een bes/drugs/bedorven garnaal.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:54 schreef Morendo het volgende:
Lol, good work Sherlock!quote:Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Namen zijn geen geheim meer:
http://voorburgsdagblad.n(...)inicaanse-republiek/
http://voorburgsdagblad.n(...)voedselvergiftiging/
De man en vrouw overleden kort na elkaar in een privékliniek.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja ja er komen namen bij de artikelen:
http://voorburgsdagblad.n(...)inicaanse-republiek/
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)hou-op-huwelijksreis
Bron FOK!?
Laat de speurders van BNW het maar niet horen. Voor je het weet heb je een ellenlange topicreeks.quote:
Wanneer ga je?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Opmerkelijk is dat de vrouw eerst werd onderzocht door een hotelarts. Die verwees haar door naar een privékliniek, waar zij overleed. Vervolgens gebeurde met de man hetzelfde.
Lijkt me op zijn minst een gesprekje met die hotelarts waard, alsmede een bezoekje aan die privékliniek.
Heeft Domnivoor zich al gemeld, voor een Fok-expeditie?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Opmerkelijk is dat de vrouw eerst werd onderzocht door een hotelarts. Die verwees haar door naar een privékliniek, waar zij overleed. Vervolgens gebeurde met de man hetzelfde.
Lijkt me op zijn minst een gesprekje met die hotelarts waard, alsmede een bezoekje aan die privékliniek.
Kruidenmengsel uit eigen tuin dus,quote:Op maandag 13 juni 2016 16:47 schreef Morendo het volgende:
Ach, in zulke hotelketens is de bedrijfsdokter vaak ook degene die de plantsoenen bijhoudt, de kinderen animeert en soms nog een lunchdienst draait.
Drinkt u dit maar op mevrouwtje, daar knapt u van op.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kruidenmengsel uit eigen tuin dus,
Dit is wel het plaatselijk drankje daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kruidenmengsel uit eigen tuin dus,
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is dat niet een tegenstrijdig advies? Niet een willekeurige arts maar wel een (willekeurige) privékliniek?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:53 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.
Nee een privékliniek na contact met de alarmcentrale was het meest wenselijk aangezien mijn Spaans niet up to date was..quote:Op maandag 13 juni 2016 16:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Is dat niet een tegenstrijdig advies? Niet een willekeurige arts maar wel een (willekeurige) privékliniek?
Mijn arm is ooit eens uit de kom gegaan op Isla Margarita (Venezuela), ik ben toen vervoerd naar een gezondheidscentrum waar de mensen mij aan stonden te kijken dat het niet goed zat maar geen idee wat ze ermee moesten toen opgehaald door een ambulance wat hier al 10 jaar afgekeurd zou zijn, eenmaal daar aangekomen kwamen zij ook met naalden aanzetten, ik had (gelukkig) ergens gelezen dat je injectienaalden moet mijden in dit land voor de hygiëne, kans op aids ed. , gelukkig konden zij hem wel terugzetten, wat een hel vakantie was dat!quote:Op maandag 13 juni 2016 16:53 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.
Niet dodelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik weet er geen bal van hoor, maar wie weet het zika virus?
Ja, en toen kwam 007 en gaf ze een dodelijke injectie.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef Morendo het volgende:
Is het 'verwisselde koffertje'-scenario al voorbij gekomen: het kersverse liefdeskoppel maakte de reiskoffer los op de hotelkamer omdat ze hun badkleding wilden pakken om naar het strand te gaan. Maar in plaats van bikini en speedo's zagen ze bij het openmaken tot hun grote ontzetting honderden zakjes met een wit poeder erin......
Super lekker ookquote:Op maandag 13 juni 2016 16:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit is wel het plaatselijk drankje daar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mama_Juana
Of foto`s, video`s die zij gemaakt hebbenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef maily het volgende:
Misschien worden ze wat wijzer na onderzoek onder de mede-excursisten.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik weet er geen bal van hoor, maar wie weet het zika virus?
Ze zijn de huwelijksgeloften wel nagekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Lekker vooroordeel.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:47 schreef Morendo het volgende:
Ach, in zulke hotelketens is de bedrijfsdokter vaak ook degene die de plantsoenen bijhoudt, de kinderen animeert en soms nog een lunchdienst draait.
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mijn arm is ooit eens uit de kom gegaan op Isla Margarita (Venezuela), ik ben toen vervoerd naar een gezondheidscentrum waar de mensen mij aan stonden te kijken dat het niet goed zat maar geen idee wat ze ermee moesten toen opgehaald door een ambulance wat hier al 10 jaar afgekeurd zou zijn, eenmaal daar aangekomen kwamen zij ook met naalden aanzetten, ik had (gelukkig) ergens gelezen dat je injectienaalden moet mijden in dit land voor de hygiëne, kans op aids ed. , gelukkig konden zij hem wel terugzetten, wat een hel vakantie was dat!
Wie zijn wij? Ik rouw niet. Zou wel eens een dagtaak kunnen worden. Triest is het wel jaquote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus mina, wij rouwen hier over twee veel te vroeg gestorven mensen en jij probeert er een luchthaventopique van te maken.
Wel eens gezien. Werd teruggezet met een voet in de oksel en trekken aan de arm. Dat deed schijnbaar veel pijn, totdat ie weer op zijn plek zat.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
Heb dat ook wel eens gezien, even een schreeuw en daarna ging het weer prima.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wel eens gezien. Werd teruggezet met een voet in de oksel en trekken aan de arm. Dat deed schijnbaar veel pijn, totdat ie weer op zijn plek zat.
Heeft mijn dokter ook eens gedaan, een arm terug in de kom gezet zonder pijnstillers of spierverslappers. Was een misverstandje, dacht dat we op de vlucht voor politie waren en daarom bij hem kwamen ipv naar een ziekenhuis...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
Sorry mevrouw.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:01 schreef Leandra het volgende:
Is het nou zo moeilijk om niet iedere keer allerlei off-topic nonsens te posten?
Zou wel bijzonder zijn als ze daar allebei door gebeten zijn en dat kennelijk niet meer konden melden aan de arts.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:19 schreef TLC het volgende:
Wellicht beide gebeten door een spin of iets dergelijks ?
Wat het coke verhaal betreft zou je het zelfde denken. Vermeld het zodat een arts kan ingrijpen. Zeker als je vrouw het loodje legt en jij je ook naar gaat voelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel bijzonder zijn als ze daar allebei door gebeten zijn en dat kennelijk niet meer konden melden aan de arts.
Misschien niet op de intieme delen... jong stel net getrouwd... buitenseks...quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn volgens het artikel nog naar het ziekenhuis gebracht waar ze zijn overleden.
En een beet van een beest lijkt me ook niet, dat hadden ze zeker gezien.
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien niet op de intieme delen... jong stel net getrouwd... buitenseks...
Gelukkig wel, wat een schaamteloos gedoe met al die "hints" en linkjes plaatsen.quote:
Dat eerste is bij mij ook gedaan hoor. 1e keer.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
deden ze bij mijn broertje ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Laat dat een mooie gedachte zijn voor de nabestaanden; dat ze gewoon ontzettend genoten hebben .....quote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef Burdie het volgende:
Kennelijk waren ze die dag op excursie naar Saona geweest. Op zich een van de mooiste plekken die je je kunt voorstellen.
Nou iddquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Laat dat een mooie gedachte zijn voor de nabestaanden; dat ze gewoon ontzettend genoten hebben .....
Nee, dat wist hij natuurlijk nog niet. Dat heb ik pas later ontdekt. Hij mag me dankbaar zijn voor de tip.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat een schaamteloos gedoe met al die "hints" en linkjes plaatsen.
De fotograaf wist vanmorgen mogelijk nog niet eens dat het om dat stel ging.
Dan was het dus zo'n gevreesde kreeftvergiftiging.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef bladwijzer het volgende:
Wat een drama![]()
Lokale media melden dat het stel tijdens de lunch kreeft at en 's avonds een vleesgerecht.
http://www.ad.nl/nieuws/m(...)-republiek~a43ffecc/
https://www.ntvg.nl/system/files/publications/1894205640001a.pdfquote:Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dan was het dus zo'n gevreesde kreeftvergiftiging.
Dat is ook de reden dat je bij (goede) restaurants die kreeften in een aquarium ziet liggen. Zodat je niet het risico loopt een oude dode en verrotte kreeft op je bord te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |