Sorry mevrouw.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:01 schreef Leandra het volgende:
Is het nou zo moeilijk om niet iedere keer allerlei off-topic nonsens te posten?
Zou wel bijzonder zijn als ze daar allebei door gebeten zijn en dat kennelijk niet meer konden melden aan de arts.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:19 schreef TLC het volgende:
Wellicht beide gebeten door een spin of iets dergelijks ?
Wat het coke verhaal betreft zou je het zelfde denken. Vermeld het zodat een arts kan ingrijpen. Zeker als je vrouw het loodje legt en jij je ook naar gaat voelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel bijzonder zijn als ze daar allebei door gebeten zijn en dat kennelijk niet meer konden melden aan de arts.
Misschien niet op de intieme delen... jong stel net getrouwd... buitenseks...quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn volgens het artikel nog naar het ziekenhuis gebracht waar ze zijn overleden.
En een beet van een beest lijkt me ook niet, dat hadden ze zeker gezien.
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien niet op de intieme delen... jong stel net getrouwd... buitenseks...
Gelukkig wel, wat een schaamteloos gedoe met al die "hints" en linkjes plaatsen.quote:
Dat eerste is bij mij ook gedaan hoor. 1e keer.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
deden ze bij mijn broertje ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
Laat dat een mooie gedachte zijn voor de nabestaanden; dat ze gewoon ontzettend genoten hebben .....quote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef Burdie het volgende:
Kennelijk waren ze die dag op excursie naar Saona geweest. Op zich een van de mooiste plekken die je je kunt voorstellen.
Nou iddquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Laat dat een mooie gedachte zijn voor de nabestaanden; dat ze gewoon ontzettend genoten hebben .....
Nee, dat wist hij natuurlijk nog niet. Dat heb ik pas later ontdekt. Hij mag me dankbaar zijn voor de tip.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat een schaamteloos gedoe met al die "hints" en linkjes plaatsen.
De fotograaf wist vanmorgen mogelijk nog niet eens dat het om dat stel ging.
Dan was het dus zo'n gevreesde kreeftvergiftiging.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef bladwijzer het volgende:
Wat een drama![]()
Lokale media melden dat het stel tijdens de lunch kreeft at en 's avonds een vleesgerecht.
http://www.ad.nl/nieuws/m(...)-republiek~a43ffecc/
http://voorburgsdagblad.n(...)voedselvergiftiging/
https://www.ntvg.nl/system/files/publications/1894205640001a.pdfquote:Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dan was het dus zo'n gevreesde kreeftvergiftiging.
Dat is ook de reden dat je bij (goede) restaurants die kreeften in een aquarium ziet liggen. Zodat je niet het risico loopt een oude dode en verrotte kreeft op je bord te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |