quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Autopsie verricht op Nederlands stel
quote:Toen ze onwel werden, stuurde de ???? van het luxe resort hen door naar een privékliniek
Net als deze Voorburgse vrouw is hier pesticide de dader..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:55 schreef Xan21 het volgende:
Laatst zag ik iets over twee canadese zusjes in Thailand, ze waren net aangekomen, gingen slapen de volgende ochtend lagen beiden dood in bed.
Overconcentration of chemicals:
De autopsie is dus verricht, maar de resultaten zijn vooralsnog niet bekend gemaakt. Moet dat eerst op politiek niveau afgekaart worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Autopsie verricht op Nederlands stel
De vraag is wat qua toerisme de minste schade oplevert. Eén per ongeluk giftige kreeft is nog wel te vergoelijken, denk ik, al zullen ze de kreeft dan wel van het menu halen. Ze kunnen dan een kok ontslaan en wellicht nog een straf geven wegens dood door schuld. De arts komt er misschien af met een berisping.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:16 schreef Xan21 het volgende:
Ik zie ze er nog wel voor aan om te zeggen dat het om 2 gaat ipv 1, zodat ze de kreeft de schuld kunnen geven ipv de tuinman/schoonmakers
zoiets heeft in NL ook tijd nodig. resulaten worden misschien überhaubt niet publiekelijk bekend gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:13 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De autopsie is dus verricht, maar de resultaten zijn vooralsnog niet bekend gemaakt. Moet dat eerst op politiek niveau afgekaart worden?
En dat is maar goed ook. Het is persoonlijke medische informatie, zolang er geen publiek doel mee gediend is hoort die zonder toestemming van de nabestaanden niet in de krant of op internet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
zoiets heeft in NL ook tijd nodig. resulaten worden misschien überhaubt niet publiekelijk bekend gemaakt
Er is weinig biologisch dat een frituurpan overleeft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nieuwe hypothese: het waren de picaderas.
Bron: http://www.ad.nl/dossier-(...)-republiek~a43ffecc/
Wat zijn dat? Zie onderstaand filmpje. Het is niet moeilijk voor te stellen dat er bij bereiding van alles fout kan gaan. Als ik die kerel bezig zie met zijn duim (3:30), dan heb ik al gegeten en gedronken. Brr.
oh a know it all, welcome you'll fit right inquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit hele topic is een prachtige aneenschakeling van aannames en onkunde.
Dan kun je je flink ziek voelen en aan de schijt raken waardoor je moet oppassen voor uitdroging, maar dan ben je echt niet dood binnen een paar uur nadat je ziek wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nieuwe hypothese: het waren de picaderas.
Bron: http://www.ad.nl/dossier-(...)-republiek~a43ffecc/
Wat zijn dat? Zie onderstaand filmpje. Het is niet moeilijk voor te stellen dat er bij bereiding van alles fout kan gaan. Als ik die kerel bezig zie met zijn duim (3:30), dan heb ik al gegeten en gedronken. Brr.
Honderden hypotheses over mogelijke oorzaken, daar brand ik me niet aan, maar de dd in dit draadje is momenteel is zo groot dat de oorzaak er makkelijk tussen kan zitten maar dat is dan niet gestoeld op enige kennis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:31 schreef Xan21 het volgende:
[..]
oh a know it all, welcome you'll fit right in
Dit dus, je kunt het beste gefrituurd eten in die landen. Dan hoe je je niet zo druk te maken over de bereiding. Rauwkost, bereid fruit etc zou ik me eerder druk om makenquote:Op woensdag 15 juni 2016 06:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er is weinig biologisch dat een frituurpan overleeft.
Klopt, maar dan nog zal je goed ziek worden, dood gaan is wel heel rigoureus, misschien heeft het medisch centrum wel een grove fout gemaakt door bijv. verkeerde medicijnen te geven, het is afwachten wat de autopsie uitwijst, pesticide lijkt mij ook onlogisch want dan zouden er toch wel meer mensen ziek zijn geworden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, je kunt het beste gefrituurd eten in die landen. Dan hoe je je niet zo druk te maken over de bereiding. Rauwkost, bereid fruit etc zou ik me eerder druk om maken
Zoals al deze topics. Over elkaar heen buitelen met bizarre aannames en hypotheses. Wacht gewoon lekker de nieuwsfeiten af, zou ik zeggen. In plaats van je eigen realiteit bij elkaar te speculeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 07:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit hele topic is een prachtige aneenschakeling van aannames en onkunde.
het wachten is op georganiseerde expedities en met paint bewerkte foto's en kaartjes.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals al deze topics. Over elkaar heen buitelen met bizarre aannames en hypotheses. Wacht gewoon lekker de nieuwsfeiten af, zou ik zeggen. In plaats van je eigen realiteit bij elkaar te speculeren.
Gat in de marktquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wachten is op georganiseerde expedities en met paint bewerkte foto's en kaartjes.
Dan kunnen we 80% van de topics he er wel sluiten. Wat is er mis met speculaties en aannames op een firum zoals dit. Zolang mensen aannames maar niet als feiten presenteren, maar dat is hier niet aan de orde vlgs mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals al deze topics. Over elkaar heen buitelen met bizarre aannames en hypotheses. Wacht gewoon lekker de nieuwsfeiten af, zou ik zeggen. In plaats van je eigen realiteit bij elkaar te speculeren.
Ja, want speculeren is heel raar op een forum, wat zal het rustig hier worden dan..quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van mij mag je. Vind het alleen vrij treurig. "Ja, ze hebben vast deze vruchten gegeten!" "Ja, ze moeten wel slecht bereid eten hebben gegeten!" "Ja, ze moeten vast omgelegd zijn door de Dominicaanse inquisitie!"quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan kunnen we 80% van de topics he er wel sluiten. Wat is er mis met speculaties en aannames op een firum zoals dit. Zolang mensen aannames maar niet als feiten presenteren, maar dat is hier niet aan de orde vlgs mij
Beter, zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speculeren over de dood van twee jonge mensen om je saaie dag op kantoor een beetje vol te maken omdat het nieuws je heeft aangegrepen en het voelt als een open eindje tot je weet wat de oorzaak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |