abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 14 juni 2016 @ 16:01:05 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163007961
quote:
quote:
Toen ze onwel werden, stuurde de ???? van het luxe resort hen door naar een privékliniek
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:01:51 #227
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163007982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:01 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Ik denk de hotelarts die eerder was genoemd
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:02:30 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163007998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:55 schreef Xan21 het volgende:
Laatst zag ik iets over twee canadese zusjes in Thailand, ze waren net aangekomen, gingen slapen de volgende ochtend lagen beiden dood in bed.

Overconcentration of chemicals:

Net als deze Voorburgse vrouw is hier pesticide de dader..
http://voorburgsdagblad.n(...)as-bijna-vergiftigd/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:13:48 #229
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163022575
quote:
De autopsie is dus verricht, maar de resultaten zijn vooralsnog niet bekend gemaakt. Moet dat eerst op politiek niveau afgekaart worden?

Dat er een groot politieonderzoek plaatsvindt, is een goede zaak. Het lijkt me aannemelijk dat er sprake is van minimaal verwijtbaar handelen, dan wel nalatigheid (bijvoorbeeld door de arts).

Tot dusver heb ik deze hypotheses voorbij zien komen:

1. Vergiftigd door een rond het hotel gebruikte pesticide. Dit zou al eerder zijn voorgekomen.

2. Voedselvergiftiging met bijv. botuline wellicht afkomstig van de bij de lunch gegeten kreeft.

3. Opzettelijke vergiftiging met een nog onbekend gif met een nog onbekend motief door een nog onbekende dader. Deze hypothese vind ik onwaarschijnlijk.
pi_163022613
Ik zie ze er nog wel voor aan om te zeggen dat het om 2 gaat ipv 1, zodat ze de kreeft de schuld kunnen geven ipv de tuinman/schoonmakers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xan21 op 15-06-2016 00:27:13 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:31:44 #231
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163022821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:16 schreef Xan21 het volgende:
Ik zie ze er nog wel voor aan om te zeggen dat het om 2 gaat ipv 1, zodat ze de kreeft de schuld kunnen geven ipv de tuinman/schoonmakers
De vraag is wat qua toerisme de minste schade oplevert. Eén per ongeluk giftige kreeft is nog wel te vergoelijken, denk ik, al zullen ze de kreeft dan wel van het menu halen. Ze kunnen dan een kok ontslaan en wellicht nog een straf geven wegens dood door schuld. De arts komt er misschien af met een berisping.

Vergiftiging door een pesticide lijkt me lastiger te verdedigen. In de eerste plaats moeten ze dan toegeven dat ze inderdaad pesticide gebruiken (en dat zullen dan niet voor niets doen!). In de tweede plaats zullen ze dan een alternatief voor die pesticide moeten bedenken. Ik denk niet dat er nog veel hotelgasten zullen komen, wanneer bekend wordt dat er daar maar met pesticide in het rond wordt gespoten als ware het een toiletverfrisser.
  woensdag 15 juni 2016 @ 02:20:06 #232
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163024006
Nieuwe hypothese: het waren de picaderas.

Bron: http://www.ad.nl/dossier-(...)-republiek~a43ffecc/

Wat zijn dat? Zie onderstaand filmpje. Het is niet moeilijk voor te stellen dat er bij bereiding van alles fout kan gaan. Als ik die kerel bezig zie met zijn duim (3:30), dan heb ik al gegeten en gedronken. Brr.

pi_163024422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:13 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De autopsie is dus verricht, maar de resultaten zijn vooralsnog niet bekend gemaakt. Moet dat eerst op politiek niveau afgekaart worden?

zoiets heeft in NL ook tijd nodig. resulaten worden misschien überhaubt niet publiekelijk bekend gemaakt
pi_163024437
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 06:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

zoiets heeft in NL ook tijd nodig. resulaten worden misschien überhaubt niet publiekelijk bekend gemaakt
En dat is maar goed ook. Het is persoonlijke medische informatie, zolang er geen publiek doel mee gediend is hoort die zonder toestemming van de nabestaanden niet in de krant of op internet.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_163024455
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Wat zijn dat? Zie onderstaand filmpje. Het is niet moeilijk voor te stellen dat er bij bereiding van alles fout kan gaan. Als ik die kerel bezig zie met zijn duim (3:30), dan heb ik al gegeten en gedronken. Brr.

Er is weinig biologisch dat een frituurpan overleeft.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_163024577
Dit hele topic is een prachtige aneenschakeling van aannames en onkunde.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_163024632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 07:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
oh a know it all, welcome you'll fit right in
pi_163024676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Dan kun je je flink ziek voelen en aan de schijt raken waardoor je moet oppassen voor uitdroging, maar dan ben je echt niet dood binnen een paar uur nadat je ziek wordt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_163024809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 07:31 schreef Xan21 het volgende:

[..]

oh a know it all, welcome you'll fit right in
Honderden hypotheses over mogelijke oorzaken, daar brand ik me niet aan, maar de dd in dit draadje is momenteel is zo groot dat de oorzaak er makkelijk tussen kan zitten maar dat is dan niet gestoeld op enige kennis.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_163025086
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2016 06:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er is weinig biologisch dat een frituurpan overleeft.
Dit dus, je kunt het beste gefrituurd eten in die landen. Dan hoe je je niet zo druk te maken over de bereiding. Rauwkost, bereid fruit etc zou ik me eerder druk om maken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:35:21 #241
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163026199
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit dus, je kunt het beste gefrituurd eten in die landen. Dan hoe je je niet zo druk te maken over de bereiding. Rauwkost, bereid fruit etc zou ik me eerder druk om maken
Klopt, maar dan nog zal je goed ziek worden, dood gaan is wel heel rigoureus, misschien heeft het medisch centrum wel een grove fout gemaakt door bijv. verkeerde medicijnen te geven, het is afwachten wat de autopsie uitwijst, pesticide lijkt mij ook onlogisch want dan zouden er toch wel meer mensen ziek zijn geworden.
pi_163026218
Ligt er maar aan hoe goed je kamertje schoongemaakt wordt en hoe de indeling van kamer naar de tuin is enz.

Je pakt een stoel of tafeltje uit tuin, hebt een bordje met snacks dan komt het zeker in je mond zoals bij die vrouw uit Voorburg gebeurde. Je denkt er niet over na...het is met vele andere toeristen gebeurd.
pi_163026299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 07:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zoals al deze topics. Over elkaar heen buitelen met bizarre aannames en hypotheses. Wacht gewoon lekker de nieuwsfeiten af, zou ik zeggen. In plaats van je eigen realiteit bij elkaar te speculeren.
pi_163026338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoals al deze topics. Over elkaar heen buitelen met bizarre aannames en hypotheses. Wacht gewoon lekker de nieuwsfeiten af, zou ik zeggen. In plaats van je eigen realiteit bij elkaar te speculeren.
het wachten is op georganiseerde expedities en met paint bewerkte foto's en kaartjes.
Ja doei.
pi_163026365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het wachten is op georganiseerde expedities en met paint bewerkte foto's en kaartjes.
Gat in de markt :)
pi_163026383
quote:

[..]

Dan kunnen we 80% van de topics he er wel sluiten. Wat is er mis met speculaties en aannames op een firum zoals dit. Zolang mensen aannames maar niet als feiten presenteren, maar dat is hier niet aan de orde vlgs mij
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:50:09 #247
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163026439
quote:

[..]

Ja, want speculeren is heel raar op een forum, wat zal het rustig hier worden dan.. :')
pi_163026526
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan kunnen we 80% van de topics he er wel sluiten. Wat is er mis met speculaties en aannames op een firum zoals dit. Zolang mensen aannames maar niet als feiten presenteren, maar dat is hier niet aan de orde vlgs mij
Van mij mag je. Vind het alleen vrij treurig. "Ja, ze hebben vast deze vruchten gegeten!" "Ja, ze moeten wel slecht bereid eten hebben gegeten!" "Ja, ze moeten vast omgelegd zijn door de Dominicaanse inquisitie!"

Het zijn mensen die je niet eens kent die zijn overleden onder omstandigheden die je niet kent, het voelt gewoon als lijkenpikkerij. Speculeren over de dood van twee jonge mensen om je saaie dag op kantoor een beetje vol te maken.

Ieder zijn ding hoor, maar ik zie dit vaak in deze topics. Internet is publiek domein en dat we hun FB en Linkedin opzoeken hoort er nu eenmaal bij. Maar dat vreemde vastbijten in een sterfgeval of vermissing in het buitenland van mensen waar je helemaal niets mee te maken hebt vind ik gewoon een beetje creepy overkomen.
pi_163026576
Oh ik vind het eerlijk gezegd super interessant en al helemaal omdat waarschijnlijk een andere inwoner van Voorburg 'toevallig' hetzelfde overkomen is in Punta Cana.

Ik kijk ook altijd die detective shows 48 Hours Mystery enz...kan me geen bal schelen wat een ander ervan vindt.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:01:05 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163026597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Speculeren over de dood van twee jonge mensen om je saaie dag op kantoor een beetje vol te maken omdat het nieuws je heeft aangegrepen en het voelt als een open eindje tot je weet wat de oorzaak is.
Beter, zo.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')