Was die hond ook mee dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als je goed naar de trouwfoto's kijkt, kun je overigens niet uitsluiten dat er geen twee, maar wellicht drie slachtoffers te betreuren zijn.
aiii niet de hond tochquote:Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als je goed naar de trouwfoto's kijkt, kun je overigens niet uitsluiten dat er geen twee, maar wellicht drie slachtoffers te betreuren zijn.
Nog geen 8 maanden, maar 2 of 3 maanden zou best kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef Xan21 het volgende:
[..]
aiii niet de hond toch
maar ik denk dat je bedoelt dat ze zwanger was
Niveautje weer hier....quote:Op maandag 13 juni 2016 14:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nog geen 8 weken, maar 2 of 3 maanden zou best kunnen.
Jezus mina, wij rouwen hier over twee veel te vroeg gestorven mensen en jij probeert er een luchthaventopique van te maken.quote:
Dat ging over de familie, die naar de dominicaanse republiek gaat.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef flibber het volgende:
[..]
tussenstop ergens en daar in contact met iets giftigs?
Volgende dag was ze doodquote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Foto van de bruid duidelijk Punta Cana![]()
Vrienden van ons gaan ieder jaar naar de Dom.Rep. op vakantie, ik denk dat die het ook wel graag willen wetenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Met respect voor de overledenen en hun familie, wil iedereen hier toch wel weten wat nu precies de doodsoorzaak is.
We reizen allemaal de hele wereld over tegenwoordig en je wil toch weten of dit een kwestie van pech was, of wellicht te voorkomen was geweest.
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Met respect voor de overledenen en hun familie, wil iedereen hier toch wel weten wat nu precies de doodsoorzaak is.
We reizen allemaal de hele wereld over tegenwoordig en je wil toch weten of dit een kwestie van pech was, of wellicht te voorkomen was geweest.
Als het mijn familie was, was ik er ook onmiddellijk heen gevlogen. De gezondheidszorg is daar matig tot slecht (informatie van de rijksoverheid) en die autopsie zullen ze ook wel met een keukenmesje uitvoeren. Voor je het weet, zijn er een paar organen verdwenen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vrienden van ons gaan ieder jaar naar de Dom.Rep. op vakantie, ik denk dat die het ook wel graag willen weten
Of (voedsel)vergiftiging in combinatie met medische misser...quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.
Ik vrees dat de doodsoorzaak niet achterhaald zal kunnen worden. Voedselvergiftiging lijkt me onwaarschijnlijk. Twee gezonde jonge mensen, terwijl de rest van het hotel niets heeft?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik gok op voedselvergiftiging, met die zondagschef als aanstichter.
Wij vlogen rechtstreeks. Terugweg via Jamaica.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, je vliegt vaak over puerto plata of jamaica.
Met TUI ja?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij vlogen rechtstreeks. Terugweg via Jamaica.
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de doodsoorzaak niet achterhaald zal kunnen worden. Voedselvergiftiging lijkt me onwaarschijnlijk. Twee gezonde jonge mensen, terwijl de rest van het hotel niets heeft?
ok bedankt Peter AntiVriesquote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.
Case closed.
Het was de nununununubraam.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Excursie met wat privetijd voor onze tortelduifjes. Meneer de chef-kok denkt indruk te maken door zijn kersverse vrouw te wijzen op chimoni-bessen - een exotische lekkernij die we in NL eigenlijk niet goed kennen - maar wijst in zijn onstuimige enthousiasme eigenlijk op het kwade tweelingbroertje: de chimani-bes, en die is, en dat blijkt, extreem giftig.
Case closed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |