Drinkt u dit maar op mevrouwtje, daar knapt u van op.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kruidenmengsel uit eigen tuin dus,
Dit is wel het plaatselijk drankje daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kruidenmengsel uit eigen tuin dus,
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Opmerkelijk is dat de vrouw eerst werd onderzocht door een hotelarts. Die verwees haar door naar een privékliniek, waar zij overleed. Vervolgens gebeurde met de man hetzelfde.
Lijkt me op zijn minst een gesprekje met die hotelarts waard, alsmede een bezoekje aan die privékliniek.
Is dat niet een tegenstrijdig advies? Niet een willekeurige arts maar wel een (willekeurige) privékliniek?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:53 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.
Nee een privékliniek na contact met de alarmcentrale was het meest wenselijk aangezien mijn Spaans niet up to date was..quote:Op maandag 13 juni 2016 16:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Is dat niet een tegenstrijdig advies? Niet een willekeurige arts maar wel een (willekeurige) privékliniek?
Mijn arm is ooit eens uit de kom gegaan op Isla Margarita (Venezuela), ik ben toen vervoerd naar een gezondheidscentrum waar de mensen mij aan stonden te kijken dat het niet goed zat maar geen idee wat ze ermee moesten toen opgehaald door een ambulance wat hier al 10 jaar afgekeurd zou zijn, eenmaal daar aangekomen kwamen zij ook met naalden aanzetten, ik had (gelukkig) ergens gelezen dat je injectienaalden moet mijden in dit land voor de hygiëne, kans op aids ed. , gelukkig konden zij hem wel terugzetten, wat een hel vakantie was dat!quote:Op maandag 13 juni 2016 16:53 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mij werd toen ik hier bij de GGD kwam voor de gebruikelijke inentingen door de GGD arts op het hart gedrukt om mij niet bij eventuele ziekte door een willekeurige arts te laten behandelen maar het ANWB alarmnummer te bellen en me alleen in een privékliniek te laten behandelen en alleen daar injecties en eventuele bloedtransfusies toe te staan.
Niet dodelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik weet er geen bal van hoor, maar wie weet het zika virus?
Ja, en toen kwam 007 en gaf ze een dodelijke injectie.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef Morendo het volgende:
Is het 'verwisselde koffertje'-scenario al voorbij gekomen: het kersverse liefdeskoppel maakte de reiskoffer los op de hotelkamer omdat ze hun badkleding wilden pakken om naar het strand te gaan. Maar in plaats van bikini en speedo's zagen ze bij het openmaken tot hun grote ontzetting honderden zakjes met een wit poeder erin......
Super lekker ookquote:Op maandag 13 juni 2016 16:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit is wel het plaatselijk drankje daar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mama_Juana
Of foto`s, video`s die zij gemaakt hebbenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef maily het volgende:
Misschien worden ze wat wijzer na onderzoek onder de mede-excursisten.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik weet er geen bal van hoor, maar wie weet het zika virus?
Ze zijn de huwelijksgeloften wel nagekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Lekker vooroordeel.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:47 schreef Morendo het volgende:
Ach, in zulke hotelketens is de bedrijfsdokter vaak ook degene die de plantsoenen bijhoudt, de kinderen animeert en soms nog een lunchdienst draait.
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mijn arm is ooit eens uit de kom gegaan op Isla Margarita (Venezuela), ik ben toen vervoerd naar een gezondheidscentrum waar de mensen mij aan stonden te kijken dat het niet goed zat maar geen idee wat ze ermee moesten toen opgehaald door een ambulance wat hier al 10 jaar afgekeurd zou zijn, eenmaal daar aangekomen kwamen zij ook met naalden aanzetten, ik had (gelukkig) ergens gelezen dat je injectienaalden moet mijden in dit land voor de hygiëne, kans op aids ed. , gelukkig konden zij hem wel terugzetten, wat een hel vakantie was dat!
Wie zijn wij? Ik rouw niet. Zou wel eens een dagtaak kunnen worden. Triest is het wel jaquote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus mina, wij rouwen hier over twee veel te vroeg gestorven mensen en jij probeert er een luchthaventopique van te maken.
Wel eens gezien. Werd teruggezet met een voet in de oksel en trekken aan de arm. Dat deed schijnbaar veel pijn, totdat ie weer op zijn plek zat.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
Heb dat ook wel eens gezien, even een schreeuw en daarna ging het weer prima.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wel eens gezien. Werd teruggezet met een voet in de oksel en trekken aan de arm. Dat deed schijnbaar veel pijn, totdat ie weer op zijn plek zat.
Heeft mijn dokter ook eens gedaan, een arm terug in de kom gezet zonder pijnstillers of spierverslappers. Was een misverstandje, dacht dat we op de vlucht voor politie waren en daarom bij hem kwamen ipv naar een ziekenhuis...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef starla het volgende:
[..]
Cool story bro...je arm terugzetten in de kom zonder spierverslappers en pijnstilling?
Of je lult uit je nek, of je hebt eerder je arm uit de kom gehad waardoor die veel sneller weer terugschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |