Zolang hij niet moordt is dit vrijheid he.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Kijkertje het volgende:
Vader schutter veroordeelt homo's in videobooschap
Seddique Mir Mateen blijkt, net als zijn zoon Omar, fel tegenstander te zijn van homoseksualiteit. Dit blijkt uit een video die hij vandaag online heeft gezet. De vader van de schutter in Orlando, staat ook bekend als anti-Amerikaans en een aanhanger van de Taliban.
Yup, haten mag idd. Maar je zal maar zo'n vader hebbenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolang hij niet moordt is dit vrijheid he.
Anti Amerikaans maar er wel lekker wonenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Kijkertje het volgende:
Vader schutter veroordeelt homo's in videobooschap
Seddique Mir Mateen blijkt, net als zijn zoon Omar, fel tegenstander te zijn van homoseksualiteit. Dit blijkt uit een video die hij vandaag online heeft gezet. De vader van de schutter in Orlando, staat ook bekend als anti-Amerikaans en een aanhanger van de Taliban.
Helaas wel, lekker met de waan van de dag meegaanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Anti Amerikaans maar er wel lekker wonen![]()
Extra stemmen voor Trump weer.
De vergelijking? Geen school gevolgd? En dan statistiek laten liggen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
200 doden
Dit jaar sterven er per week meer dan 150,000 mensen aan kanker.
Ik win
Wow, compleet langs je heen gegaan buddy. Misschien moet je ff sarcasme googlen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vergelijking? Geen school gevolgd? En dan statistiek laten liggen?
je punt?quote:Op maandag 13 juni 2016 15:16 schreef Kijkertje het volgende:
De christelijke versie: "Homosexuals are worthy of death!"
Ik vind het dan toch wel lastig te verklaren waarom er tussen die kruistochten en de moderne westerse beschaving nog 700 jaar zat.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Het klinkt paradoxaal, maar mede dankzij de Kruistochten heeft de westerse beschaving een evolutie doorgemaakt. Ook doordat er sprake was van kennisuitwisseling met de moslims.
er wachten iig 70 homomaagden op hemquote:Op maandag 13 juni 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Zou er op de grafsteen van die moslim ook komen te staan dat z'n sterfplaats een homobar is?
Het is een geleidelijk proces met ups and downs. Dan werd er weer stapje vooruit gezet, daarna weer twee terug, vervolgens weer een paar vooruit.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch wel lastig te verklaren waarom er tussen die kruistochten en de moderne westerse beschaving nog 700 jaar zat.
Stellen dat we de beschaving hebben te danken aan Christelijk geweld in de middeleeuwen lijkt me nog heel veel korter door de bocht.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben echt pleitbezorger van religie, maar stellen dat het christendom alleen maar ellende heeft voortgebracht, is echt te kort door de bocht.
Dat is dan ook wat Firefly ervan maakte. Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Stellen dat we de beschaving hebben te danken aan Christelijk geweld in de middeleeuwen lijkt me nog heel veel korter door de bocht.
De domheid gelukkig wel. We deden vast een andere school.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:10 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wow, compleet langs je heen gegaan buddy. Misschien moet je ff sarcasme googlen.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:32 schreef Jaroon het volgende:
De domheid gelukkig wel. We deden vast een andere school.
Na het eerdere 'onderzoek' hebben ze hem verwijderd uit de database. En daarom moet je dus nooit iemand uit een database verwijderen.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Raar, bekend bij de FBI, werkt bij de beveiliging met een wapen, iets met 1+1=
En zijn vader is geen haar beter...
Nee, lijkt mij ook niet , helemaal niet in deze tijd en het is vreselijk om te zeggen maar je moet toch elke moslim (met een verleden) aanzien als terrorist als hij te gast is in jouw land..quote:Op maandag 13 juni 2016 15:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Na het eerdere 'onderzoek' hebben ze hem verwijderd uit de database. En daarom moet je dus nooit iemand uit een database verwijderen.
Wel vreemd dat je de taliban aanhangt en wel in het verderfelijke westen gaat wonen. Beetje paard van troje gedachte.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het is eerder vreemd dat westerse landen dit pikken.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je de taliban aanhangt en wel in het verderfelijke westen gaat wonen. Beetje paard van troje gedachte.
Vreemd dat je er dan wonen. In mijn wereld heet dat laf.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat Firefly ervan maakte. Dat zijn niet mijn woorden.
Tja. Dit is gewoon onzin Koos.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar geen groot fan van religie, maar het valt niet te ontkennen dat we onze moderne beschaving (deels) te danken hebben aan het christendom.
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vreemd dat je er dan gaat wonen. In mijn wereld heet dat laf.
Idem met Europa toch, maar wel je handje ophouden voor ''gratis'' geld maar je niet willen aanpassen aan de cultuur want ongelovige moet/mag je niet respecterenquote:Op maandag 13 juni 2016 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je de taliban aanhangt en wel in het verderfelijke westen gaat wonen. Beetje paard van troje gedachte.
Laf niet, ze zijn de weg aan het voorbereiden voor de rest. Hypocriet is eerder het juiste woordquote:Op maandag 13 juni 2016 16:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vreemd dat je er dan wonen. In mijn wereld heet dat laf.
In jouw zwart-wit denkende brein zal dat vast zo werken.quote:
Ik vind Amerika en Europa het westenquote:Op maandag 13 juni 2016 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Idem met Europa toch, maar wel je handje ophouden voor ''gratis'' geld maar je niet willen aanpassen aan de cultuur want ongelovige moet/mag je niet respecteren
da vinci en zijn vrienden zijn het niet met je eens.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een geleidelijk proces met ups and downs. Dan werd er weer stapje vooruit gezet, daarna weer twee terug, vervolgens weer een paar vooruit.
Ik ben echt pleitbezorger van religie, maar stellen dat het christendom alleen maar ellende heeft voortgebracht, is echt te kort door de bocht.
Je kunt niet niets van je eigen landen maken......en je dan hier ingraven. Ik ken het ook niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Laf niet, ze zijn de weg aan het voorbereiden voor de rest. Hypocriet is eerder het juiste woord
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In jouw zwart-wit denkende brein zal dat vast zo werken.
Tja.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen alles zwart-wit ziet dus voelt hij zich geroepen om altijd maar op het hek te gaan zitten. Prima, maar totaal niet constructief.
Haha, ja iddquote:Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vind Amerika en Europa het westen
Ghehehequote:Op maandag 13 juni 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Zou er op de grafsteen van die moslim ook komen te staan dat z'n sterfplaats een homobar is?
Prima, maar dan eis ik als Nederlandse atheïst ook het recht op om moslims te discrimineren en tot in het diepst van hun ziel te krenken. Dat is namelijk wat zij, met de hand op de Koran, ook doen bij anderen.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen dan? Je mag een mening hebben, hoe verwerpelijk het ook is. Volgens moslims is homoseksualiteit nu eenmaal een zonde en daar ga je niks aan veranderen door er heel verontwaardigd over te zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat een persoon waarbij aantoonbaar sprake is van radicalisering en waarvan geregistreerd staat dat hij wapens heeft totaal geen alarmbellen afgaan of dat een wapenvergunning dan niet ingetrokken kan worden. Zelfs in een land als de VS met zijn wapenbezit dat overal getolereerd wordt zou dat toch een prioriteit moeten hebben.
Wat heeft het aan goeds gebracht?quote:Op maandag 13 juni 2016 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een geleidelijk proces met ups and downs. Dan werd er weer stapje vooruit gezet, daarna weer twee terug, vervolgens weer een paar vooruit.
Da Vinci was een godvrezende katholiek. De boeken van Dan Brown zijn fictie, beste jongen.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:05 schreef flibber het volgende:
[..]
da vinci en zijn vrienden zijn het niet met je eens.
Armenzorg, ziekenzorg, bewaren van oude Griekse en Romeinse wijsheid, architectuur, kunst.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Da Vinci was een godvrezende katholiek. De boeken van Dan Brown zijn fictie, beste jongen.
Het is gewoon een zelf bedacht goed idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Da Vinci was een godvrezende katholiek. De boeken van Dan Brown zijn fictie, beste jongen.
Niet eens; de Da Vinci code is regelrecht afgeleid van het speurwerk van Henry Lincoln, die al in de jaren '70 met dezelfde onhoudbare theorieën kwam.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon een zelf bedacht goed idee.
Ik heb het over het geloof. Niet over een erg slecht boek.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet eens; de Da Vinci code is regelrecht afgeleid van het speurwerk van Henry Lincoln, die al in de jaren '70 met dezelfde onhoudbare theorieën kwam.
Alsof die zaken er niet zouden zijn geweest zonder het christendom...quote:Op maandag 13 juni 2016 16:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Armenzorg, ziekenzorg, bewaren van oude Griekse en Romeinse wijsheid, architectuur, kunst.
lol, verzin je nu dingen ter plekke als je er niet meer uit komt?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik noem de kathedraal van Amiens... de Kruisafname van Rubens...quote:Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof die zaken er niet zouden zijn geweest zonder het christendom...
Sterker nog, omdat we niet weten hoeveel 'heidense' dingen vernietigd zijn door de christenen, kun je die laatste drie puntjes niet eens met zekerheid zeggen.
Da Vinci was tot zijn dood een devoot katholiek en de boeken van Brown zijn inderdaad fictie. Wat is er verzonnen?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef flibber het volgende:
[..]
lol, verzin je nu dingen ter plekke als je er niet meer uit komt?
toevallig werkzaam voor joop.nl?
christendom heeft vooruitgang alleen maar tegen gehouden/afgermend.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof die zaken er niet zouden zijn geweest zonder het christendom...
Sterker nog, omdat we niet weten hoeveel 'heidense' dingen vernietigd zijn door de christenen, kun je die laatste drie puntjes niet eens met zekerheid zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |