ik zou het letterlijk kopen alleen al om van gaal te zienquote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Grappig? Dit is hilarisch![]()
![]()
![]()
ManagersVan Gaal in FIFA zou echt briljant zijn
![]()
![]()
Modjes zijn onderweg.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Qunix het volgende:
Is dit de SC?
Want hij is niet gelinkt en zo...
Van Gaal DLC, ik zou er een console voor kopenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Hermanna het volgende:
Zou grappig zijn als Van Gaal dit insprak.
Marketingquote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Qunix het volgende:
Dus indies die een EA stempel krijgen en zo een hoop geld missen omdat EA.
Waarom niet direct publishen!?
Dit is de nieuwe publishing scam. Sony heeft dat al 2 jaar geleden ontdekt. Je laat een indie die totaal geen publisher nodig heeft een contract tekenen voor "gratis marketing want we steunen onze indies" en ondertussen vraag je als tegen prestatie wel een (tijdelijke) exclusieve release. Want dat is wel zo eerlijk voor al die publiciteitquote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Qunix het volgende:
Dus indies die een EA stempel krijgen en zo een hoop geld missen omdat EA.
Waarom niet direct publishen!?
Omdat de originele OP lui was? Geen idee, heb je een linkje van een site die alles van E3 streamt? Ik kijk nu op het kanaal van EA zelf maar daar heb je straks niks meer aan natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er geen livestream link de OP.
https://www.twitch.tv/twitchquote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er geen livestream link de OP.
PC master race. En dat was echt geen in-game footagequote:
Hoezo niet? Kan zeker.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
PC master race. En dat was echt geen in-game footage
Echt elk jaar is het shit maar toch blijf ik kijken, ik blijf toch hopen op wat vette games die worden aangekondigd/worden getoond maar dat valt altijd vies tegenquote:
Ik had gehoopt op meer mass effect ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Echt elk jaar is het shit maar toch blijf ik kijken, ik blijf toch hopen op wat vette games die worden aangekondigd/worden getoond maar dat valt altijd vies tegen
twitch.tv/eaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand een link van Twitch? wil al die memes wel zien in de chat.
Twitch chatquote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand een link van Twitch? wil al die memes wel zien in de chat.
90% van de comments zijn hakenkruizen, nazis en Donald Trump.quote:
hebben ze toch al ?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef Friday12 het volgende:
wow.. weer gelul... show die fucking gameplay nou gewoon
het nederlands elftal, das pas onzinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef Pascalus het volgende:
wat een onzin dit, laat gewoon die game zien
behalve die indie game was alles al gelektquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef Buitendam het volgende:
Wat een draak van een presentatie. Een liveverbinding met Londen, echt?
Wat hebben ze nu inhoudelijk echt laten zien?
Zal goede gameplay footage opleveren inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef donald_dick het volgende:
Waarom laten ze acteurs dit doen? Zijn er dan echt gamers die odner de indruk zijn dat Tyrell een gamepje speelt met keyboard en muis?
Terechte vraag.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef donald_dick het volgende:
Waarom laten ze acteurs dit doen? Zijn er dan echt gamers die odner de indruk zijn dat Tyrell een gamepje speelt met keyboard en muis?
Echt bizar gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve die indie game was alles al gelekt
11:50 en dan 10 minuten ofzoquote:
Er was ook niet echt iets wat een megatonnetje was...quote:
Vraag ff of die Joy Raptquote:Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef Cikx het volgende:
Skate: "En een rapper vind ik een groot woord voor mensen als deze."
dinsdag toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die staat voor morgen half 6 op de planning als ik me niet vergis
dan zou je dat nu al kunnen doenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef Buitendam het volgende:
Maargoed, sowieso ga ik vanaf nu geld opzij zetten om in Januari Mass Effect op 60fps te kunnen spelen. No way dat ik die op een console ga proberen.
welkom in 2016. waar persco's geen reet meer voorstellen en streamen te moeilijk isquote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Godverdomme die stream die er elke keer uit flikkert
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef EvilMarc het volgende:
OMFG ze spelen serieus Battlefield met een controller terwijl er keyboard en mouse staan
Dat is wel redelijk debiel jaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef EvilMarc het volgende:
OMFG ze spelen serieus Battlefield met een controller terwijl er keyboard en mouse staan
hoeft niet, je hebt weinig gemistquote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, thuis. EA zal wel klaar zijn nu? Kan ik het ergens nog een keer kijken?
Journalisme anno 2016quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Pheno het volgende:
Eerste E3-preview online zonder op de E3 te zijn geweest
http://frontpage.fok.nl/preview/738785/1/1/150/fifa-17.html
Scheelt dat we twee weken geleden al mochtenquote:
Okay, dan ga ik nu een blog schrijven over mijn dag van vandaag groetjes en tot straks!quote:
Ik denk dat ze bij Activision na de aankondiging van BF1 al naar hun drie COD-studios belden: "is er iemand bezig met een 1ste of 2de wereldoorlog".quote:
Wat nou als je alleen dat gewent bent? waarom zou je dan de moeite nemen om de muis en keyboard te pakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef EvilMarc het volgende:
Lijkt me dat zelfs een ongeoefend iemand veel nauwkeuriger is met kbm. Maar ik heb het nooit zelf getest. Niks tegen controllers maar voor games die pixel nauwkeurigheid kunnen vereisen is het gewoon minder praktischquote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat nou als je alleen dat gewent bent? waarom zou je dan de moeite nemen om de muis en keyboard te pakken
quote:
Battlefield 2 was niet veel beter. Met iedere patch altijd gezeikquote:
Toen speelde ik Brothers in Armsquote:Op zondag 12 juni 2016 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Battlefield 2 was niet veel beter. Met iedere patch altijd gezeik
3 matchesquote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef topdeck het volgende:
hoe lang duurde dat potje wel niet? Of waren het er meer?
Die kill iddquote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef Friday12 het volgende:
Als iemand nog keek naar gameplay.. Die kill door dat kleine raampje net
[..]
3 matches
quote:22:55: Vicseral is bezig om een verhalende game te brengen met Jade Raymond en ex-The Last of Us vertelster.
Dat trek ik niet meerquote:
Ouderdomquote:
Werkschuw tuigquote:
Omdat ze te laat beginnenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Het is vooral chaotisch. Vorig jaar was echt slecht geregeld. Midden in Hollywood opeens een zooi gamenerds die door een zigzaglijn moetenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens twitter zijn de mensen(muricans) te sloom(dik) met naar binnenlopen van het theater
Het begint om 4:15 nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Maar dat is het ook nu.quote:
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is het ook nu.
#duurtlang
Ik ben hier om je te steunen.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleen
Normaal zou ik een grapje maken als 'StefanW'quote:
Ik mis het er zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 04:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal zou ik een grapje maken als 'StefanW'
Ja, VR, je weet wel, iets met een brilquote:
Ik heb de AH Dino VR bril. Werkt dat ook?quote:
De teaser was nog niet zo bijzonderquote:Op maandag 13 juni 2016 04:57 schreef Pheno het volgende:
Ah yes, Ondertussen zie ik Beserk als Musou. ZOMG
Maar Beserkquote:Op maandag 13 juni 2016 04:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De teaser was nog niet zo bijzonder
TES 6 ook nietquote:Op maandag 13 juni 2016 05:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn alweer bijna klaar? Ik heb nog geen Wolfenstein 2 gezien
Fuck dat.. TES manquote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 04:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal zou ik een grapje maken als 'StefanW'
Dankquote:Op maandag 13 juni 2016 07:25 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die sliepen:
De samenvattingen van alle aankondigingen en bijbehorende linkjes naar de trailers en meer details staan helemaal bovenaan in onderstaande lievblogs, voor uw gemak:
EA: Liveblog: EA Play
Bethesda: Liveblog: Bethesda E3 2016
En voor de mensen die liever kijken dan lezen;quote:Op maandag 13 juni 2016 07:25 schreef Pheno het volgende:
De samenvattingen van alle aankondigingen en bijbehorende linkjes naar de trailers en meer details staan helemaal bovenaan in onderstaande lievblogs, voor uw gemak:
Mwa, weinig bijzonders in principe. Een trailer hier en daar maar weinig tot geen details. Wel wat Dishonored 2 gameplay te zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Presco van Bethesda de moeite om te kijken?
Dank Pheno! Ideaal voor alle mensen die wel slapenquote:Op maandag 13 juni 2016 07:25 schreef Pheno het volgende:
Beter dan EA. Niets schokkend gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Terechte klacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef Qunix het volgende:
Dat schreeuw wijf bij Bethesda is echt verschrikkelijk irritant.
Je zou er alleen al heen vliegen om dat mens een mep voor der bek te geven en dan terug naar huis gaanquote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef Qunix het volgende:
Dat schreeuw wijf bij Bethesda is echt verschrikkelijk irritant.
Gewoon de samenvatting met hoogtepunten kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik wil vanavond wel kijken maarja, België voetbalt! En nu ik hier stage loop in Antwerpen kan ik dat ook niet aan me voorbij laten gaan
Ditquote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon de samenvatting met hoogtepunten kijken
Ja! Een hele solide persco in tegenstelling tot die van EA. Nieuwe aankomdigingen, gameplaybeelden enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom valt het nou weer tegen? Skyrim had ook gewoon 2 grote DLC paketten en that's it.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Man die dlc valt toch echt wel tegen hoor voor Fallout 4. Alleen Far Harbor is tof, maar de rest is toch bijna allemaal voor settlements.
Tja, het is helaas de meest veilige keus. In de herfst zou er meer bekend worden over de game. En hype creëren voor Mass Effect? Dat hebben ze niet meer nodig. Al had ik op de E3 wel een echte trailer verwacht ipv wat we nu hebben gekregen.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef studentje7.1 het volgende:
Begrijp er overigens helemaal niks van dat we geen gameplaybeelden van Mass Effect: And. hebben gezien. Die game komt over 8 maanden uit en dit is het moment om mensen te hypen..
Weet je ook de stream via twitch?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Stream via http://www.xbox.com/en-us/e3/live-event
of gewoon via de xbox zelfquote:Op maandag 13 juni 2016 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Stream via http://www.xbox.com/en-us/e3/live-event
oquote:Op maandag 13 juni 2016 18:30 schreef EvilMarc het volgende:
Microsoft is een software bedrijf toch?
https://gfycat.com/NimbleQuarrelsomeCockatoo
EA ook al met die goede doelen en dan iets met geld doneren als bepaalde achievements in games worden gehaald. Zal wel van bovenaf komen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet dat echt? Laat de politieke en sociale opmerkingen aub buiten E3
Tering hey inderdaad, wat is dit? 1942?quote:
Murica hequote:Op maandag 13 juni 2016 18:44 schreef Cikx het volgende:
Bloed en ledematen vliegen in de rondte maar wel scheldwoorden censureren.
Zelfde reactie hier. Prachtige beelden, en dan een autoquote:
Je moet tegenwoordig betalen voor demo'squote:Op maandag 13 juni 2016 18:47 schreef EvilMarc het volgende:
Gratis demo van Forza 6 in de Windows 10 store btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |