Journalisme anno 2016quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Pheno het volgende:
Eerste E3-preview online zonder op de E3 te zijn geweest
http://frontpage.fok.nl/preview/738785/1/1/150/fifa-17.html
Scheelt dat we twee weken geleden al mochtenquote:
Okay, dan ga ik nu een blog schrijven over mijn dag van vandaag groetjes en tot straks!quote:
Ik denk dat ze bij Activision na de aankondiging van BF1 al naar hun drie COD-studios belden: "is er iemand bezig met een 1ste of 2de wereldoorlog".quote:
Wat nou als je alleen dat gewent bent? waarom zou je dan de moeite nemen om de muis en keyboard te pakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef EvilMarc het volgende:
OMFG ze spelen serieus Battlefield met een controller terwijl er keyboard en mouse staan
Lijkt me dat zelfs een ongeoefend iemand veel nauwkeuriger is met kbm. Maar ik heb het nooit zelf getest. Niks tegen controllers maar voor games die pixel nauwkeurigheid kunnen vereisen is het gewoon minder praktischquote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat nou als je alleen dat gewent bent? waarom zou je dan de moeite nemen om de muis en keyboard te pakken
quote:
Battlefield 2 was niet veel beter. Met iedere patch altijd gezeikquote:
Toen speelde ik Brothers in Armsquote:Op zondag 12 juni 2016 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Battlefield 2 was niet veel beter. Met iedere patch altijd gezeik
3 matchesquote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef topdeck het volgende:
hoe lang duurde dat potje wel niet? Of waren het er meer?
Die kill iddquote:Op maandag 13 juni 2016 00:17 schreef Friday12 het volgende:
Als iemand nog keek naar gameplay.. Die kill door dat kleine raampje net
[..]
3 matches
quote:22:55: Vicseral is bezig om een verhalende game te brengen met Jade Raymond en ex-The Last of Us vertelster.
Dat trek ik niet meerquote:
Ouderdomquote:
Werkschuw tuigquote:
Omdat ze te laat beginnenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Het is vooral chaotisch. Vorig jaar was echt slecht geregeld. Midden in Hollywood opeens een zooi gamenerds die door een zigzaglijn moetenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens twitter zijn de mensen(muricans) te sloom(dik) met naar binnenlopen van het theater
Het begint om 4:15 nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Maar dat is het ook nu.quote:
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is het ook nu.
#duurtlang
Ik ben hier om je te steunen.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |