En voor de mensen die liever kijken dan lezen;quote:Op maandag 13 juni 2016 07:25 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die sliepen:
De samenvattingen van alle aankondigingen en bijbehorende linkjes naar de trailers en meer details staan helemaal bovenaan in onderstaande lievblogs, voor uw gemak:
EA: Liveblog: EA Play
Bethesda: Liveblog: Bethesda E3 2016
Mwa, weinig bijzonders in principe. Een trailer hier en daar maar weinig tot geen details. Wel wat Dishonored 2 gameplay te zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Presco van Bethesda de moeite om te kijken?
Dank Pheno! Ideaal voor alle mensen die wel slapenquote:Op maandag 13 juni 2016 07:25 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die sliepen:
De samenvattingen van alle aankondigingen en bijbehorende linkjes naar de trailers en meer details staan helemaal bovenaan in onderstaande lievblogs, voor uw gemak:
EA: Liveblog: EA Play
Bethesda: Liveblog: Bethesda E3 2016
Beter dan EA. Niets schokkend gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Terechte klacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef Qunix het volgende:
Dat schreeuw wijf bij Bethesda is echt verschrikkelijk irritant.
Je zou er alleen al heen vliegen om dat mens een mep voor der bek te geven en dan terug naar huis gaanquote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef Qunix het volgende:
Dat schreeuw wijf bij Bethesda is echt verschrikkelijk irritant.
Gewoon de samenvatting met hoogtepunten kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik wil vanavond wel kijken maarja, België voetbalt! En nu ik hier stage loop in Antwerpen kan ik dat ook niet aan me voorbij laten gaan
Ditquote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon de samenvatting met hoogtepunten kijken
Ja! Een hele solide persco in tegenstelling tot die van EA. Nieuwe aankomdigingen, gameplaybeelden enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom valt het nou weer tegen? Skyrim had ook gewoon 2 grote DLC paketten en that's it.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Man die dlc valt toch echt wel tegen hoor voor Fallout 4. Alleen Far Harbor is tof, maar de rest is toch bijna allemaal voor settlements.
Tja, het is helaas de meest veilige keus. In de herfst zou er meer bekend worden over de game. En hype creëren voor Mass Effect? Dat hebben ze niet meer nodig. Al had ik op de E3 wel een echte trailer verwacht ipv wat we nu hebben gekregen.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef studentje7.1 het volgende:
Begrijp er overigens helemaal niks van dat we geen gameplaybeelden van Mass Effect: And. hebben gezien. Die game komt over 8 maanden uit en dit is het moment om mensen te hypen..
Weet je ook de stream via twitch?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Stream via http://www.xbox.com/en-us/e3/live-event
of gewoon via de xbox zelfquote:Op maandag 13 juni 2016 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Stream via http://www.xbox.com/en-us/e3/live-event
oquote:Op maandag 13 juni 2016 18:30 schreef EvilMarc het volgende:
Microsoft is een software bedrijf toch?
https://gfycat.com/NimbleQuarrelsomeCockatoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |