Ja je hoeft je niet af te vragen wie er een nieuwe sponsor is.quote:
Wel beetje genoten van de race, jongen?quote:
laatste 5 rondjes welquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Wel beetje genoten van de race, jongen?
mja, raceles geven is mooierquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef aapnoodmies het volgende:
jammer dat max zn signature move niet heeft laten zien: crash in de muur.
coureur die er het maximale uit wilde halen, ik kan daar niet boos om worden ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Humor heeft hij wel, jammer van dat klagen over de boordradio.
of zijn banden helemaal naar de klote rijden en dan nog door 5 man gepasseerd zou worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha, daarom ging ik er lang vanuit dat Bottas nog wel naar binnen moest.
goed bandenmanagementquote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha, daarom ging ik er lang vanuit dat Bottas nog wel naar binnen moest.
of dat jaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
of zijn banden helemaal naar de klote rijden en dan nog door 5 man gepasseerd zou worden.
Woensdag alquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Genoeg warmup, volgende week de enige race die er toe doet.
pas maar op, dat jij niet crasht met je fiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef aapnoodmies het volgende:
jammer dat max zn signature move niet heeft laten zien: crash in de muur.
Ik keek vandaag al scrutineeringquote:
met z'n 3 wielersquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pas maar op, dat jij niet crasht met je fiets.
beter dan bieberquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
Michael Douglas, optiefen lul. Zet daar iemand met verstand neer! 🙈!!
Schijnbaar niet. Ineens eet dat ding banden als geen ander.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef beantherio het volgende:
Was een 1-pitter nou echt niet haalbaar voor RBR?
niet met Ultraasquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef beantherio het volgende:
Was een 1-pitter nou echt niet haalbaar voor RBR?
ik moet brennie overhalen om daar een keer heen te gaan. Ik ben er nooit geweest, maar lijkt mij echt geweldigquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Genoeg warmup, volgende week de enige race die er toe doet.
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder de 2e pit had Max nooit ROS zo lang achter zich gehouden.
als ie dj wil worden, kan ie beter naar nederland verkassenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lewis heeft van de week gezegd dat ie later Hollywood in wilde, dus nu even shoulders rubben.
je moet gewoon gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik moet brennie overhalen om daar een keer heen te gaan. Ik ben er nooit geweest, maar lijkt mij echt geweldig
Onzin, Bottas kwam voor die tweede stop per ronde zeker een halve seconde dichterbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.
neuh... Dat hadden de banden niet volgehouden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.
Bij max weet je zeker dat hij gaat inhalen binnen een ronde. Bij andere coureurs duurt soms wel vijf rondenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Loekoe het volgende:
Nou, Max heeft er iig ontzettend veel uitgehaald.
Sainz wel man van de dag. Vreemd eigenlijk dat we vorig jaar op TV de ene na de andere inhaalactie van VES zagen, en we helemaal níets van Sainz zien in zo'n race, terwijl ie de een na de ander voorbij reed.
Verstappen is gewoon ook een enorm groot commercieel 'product' geworden.
Iets nieuwere banden, daar kwam dat door.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Onzin, Bottas kwam voor die tweede stop per ronde zeker een halve seconde dichterbij.
Wie krijgen we volgende week? De prins van Azerbeidzjan?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef franklop het volgende:
Douglas interviewt beter dan die Spanjool bij de zege van Max
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Hoop dat er een Horner gifje ergens opduikt haha
Ze hadden hem beter nieuwe softs kunnen geven idd, die deden het erg goed vandaag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer van de strategie, als je derde ligt met 10 sec voorsprong dan hoort Bottas niet voor je te eindigen.
Maar Max heeft dit weekend z'n blazoen weer volledig schoongepoetst
Niet vreemd. De regie was ONTZETTEND slecht. Je zag niet alleen Sainz niet, je zag zowat de rest van het hele midfield niet terwijl er best veel gebeurde.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Loekoe het volgende:
Nou, Max heeft er iig ontzettend veel uitgehaald.
Sainz wel man van de dag. Vreemd eigenlijk dat we vorig jaar op TV de ene na de andere inhaalactie van VES zagen, en we helemaal níets van Sainz zien in zo'n race, terwijl ie de een na de ander voorbij reed.
Verstappen is gewoon ook een enorm groot commercieel 'product' geworden.
iddquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter nieuwe softs kunnen geven idd, die deden het erg goed vandaag.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook. Straks even request doen op Reddit.
Ik vond dat juist geniaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Arrivabene geeft de tactische blunder van de eerste stop toe
En wel midfield in beeld toen Hamilton vlak achter Vettel zatquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Niet vreemd. De regie was ONTZETTEND slecht. Je zag niet alleen Sainz niet, je zag zowat de rest van het hele midfield niet terwijl er best veel gebeurde.
Wow... Hier zou zo'n Halo of wat dan ook wel wat hebben geholpen imo... vooral die handen op t einde...als hij richting de muur schuift en de camera dr mee stopt...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:53 schreef Bluurgh het volgende:
Harde crash in de Indycar trouwens, Newgarden gewond aan schouder en handen.
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje brekenquote:
pricelessquote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Het wachten is op de klachten van Rosberg die vind dat Verstappen te agressief verdedigde. 3.2.1..
Het zijn acties van een echte kampioen. Wij gaan de komende 10 jaar zoveel plezier hebben aan Max.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje breken
zolang bernie geld krijgt boeit het hem nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel echt zin in Baku eigenlijk, hoewel ik aan de andere kant een gevoel heb dat het daar ernstig fout gaat.
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Het wachten is op de klachten van Rosberg die vind dat Verstappen te agressief verdedigde. 3.2.1..
Had ik het toch goed gezien. Rosberg gooide niet altijd zijn DRS open achter Max. Zal dus aan het sparen zijn geweest voor nog 1 ultieme aanval.twitter:autosportlive twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:29:13Bizarrely, Rosberg doesn't have his DRS open down the final straight. #F1 reageer retweet
Rosberg was bijzonder genuanceerd net bij RTL.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Rosberg was bijzonder genuanceerd net bij RTL.
wat zei hij?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.
Rosberg zat in zijn hoofd fout met zijn banden wn wist dat hij 1 kans had om in te haken. Mac verdedigde die ene kans van Rosberg super.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Ik had me kunnen voorstellen dat ie er wat emotioneel in zou staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.
Priceless! Zo van wij hebben de beste coureur ( volgend jaar )quote:
Zelfs Ruud ter Weijde is nog beterquote:
Ik ben benieuwd naar het circuit.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel echt zin in Baku eigenlijk, hoewel ik aan de andere kant een gevoel heb dat het daar ernstig fout gaat.
dat zou niet meer dan terecht zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef Bluurgh het volgende:
Rosberg nu op Sky, volgende keer beukt ie Hamilton eraf denk ik
Inderdaad. Echt zo'n 'that's my boy mwehehe' grijns.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje breken
dacht ik ook evenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi verdedigd van Max.
toen Rosberg er wel voorbij kwam en vervolgens spinde, dacht ik even dat Max hem had aangetikt.
maak em maar ff dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit te wachten op dat gifje van Horner, maar zie nog nergens iets voorbij komen.
Hoe dom ben je dan? Pitstop kost geen tijd cker?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder de 2e pit had Max nooit ROS zo lang achter zich gehouden.
max veel sneller dat riciquote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Abdus18 het volgende:
Mooi Max bij Sky
bandjes sparen, peut sparen, oh berichtje van team dat Ric sneller is? dan kunnen we weer vlammen
Hij doet mee om te winnen, niet om te touren.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Bluurgh het volgende:
Ric toch een beetje pissig dat Max 'm er niet langs liet.
hahahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Bluurgh het volgende:
Langs liet? Dan had ie toch echt sneller moeten zijn. Vanaf het moment dat het bericht kwam dat hij sneller was, was Max weer sneller.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Bluurgh het volgende:
Sinds wanneer ben jij F1 kijker/kenner trouwens?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Langs liet? Dan had ie toch echt sneller moeten zijn. Vanaf het moment dat het bericht kwam dat hij sneller was, was Max weer sneller.
Inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Langs liet? Dan had ie toch echt sneller moeten zijn. Vanaf het moment dat het bericht kwam dat hij sneller was, was Max weer sneller.
Ja dat was ook een lekker kansloze call.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Het was geen passeerorder. Het was een mededeling dat hij RIC niet op moest houden. Keus was dus doorrijden of langslaten. Hij koos voor 1.
Als je maar met vlaggetjes kunt wapperen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij F1 kijker/kenner trouwens?Of is dat alleen buiten de ESF weken?
Precies, gaf Horner ook aan net.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Het was geen passeerorder. Het was een mededeling dat hij RIC niet op moest houden. Keus was dus doorrijden of langslaten. Hij koos voor 1.
Ik kijk al sinds Eddie Irvinequote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij F1 kijker/kenner trouwens?Of is dat alleen buiten de ESF weken?
Kan niet opnemen met mijn tv. Dan had ik een lege harde schijf erin moeten hangenquote:
Niet alleen binnen het team. Hij heeft de laatste 6 ronden weer lekker wat exposure gehadquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, gaf Horner ook aan net.
Hij heeft weer hoge ogen gegooid binnen het team
Haha ok, had je hier nog niet gezien namelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds Eddie Irvine
Eerlijk is eerlijk, ik keek toen ook ALLEEN naar Eddie![]()
Hoezo dat? Hij heeft op geen enkel moment aangedrongen bij Max.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Bluurgh het volgende:
Dat je er nog niet heen gaatquote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Goed
* Nattekat in agenda kijkt
De grote Le Mans week gaat beginnen
Ja. Max staat bekent als bandenspaarder. Daarmee kun je rekening houden met de keuze van het type banden.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:14 schreef franklop het volgende:
Kampheus, net of RB andere banden had gekozen als ze hadden geweten dat Max hier had gereden
Je hangt er natuurlijk veel liever wat anders in.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan niet opnemen met mijn tv. Dan had ik een lege harde schijf erin moeten hangen
hoho ik kijk ook wel LeMans.quote:
Ik denk een optocht. Eentje met minstens twee rode vlaggen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef Fopje het volgende:
Volgende week Baku. Dat wordt 1 grote fapsessie.
Dat durfde ik nooit zo. 'Pfff vrouwen...' - angst denk ik. Oa Moblo en Loveli maakten dat ik ook eens hier ging posten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Haha ok, had je hier nog niet gezien namelijk
Hai Greysquote:Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durfde ik nooit zo. 'Pfff vrouwen...' - angst denk ik. Oa Moblo en Loveli maakten dat ik ook eens hier ging posten.
En, wederom eerlijk is eerlijk, nu met Max erbij is het gewoon nóg toffer en interessanter om alles ook hier te volgen.
Volgend jaar ga ik hier naartoe. Kan niet wachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Goed
* Nattekat in agenda kijkt
De grote Le Mans week gaat beginnen
Welkomquote:Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durfde ik nooit zo. 'Pfff vrouwen...' - angst denk ik. Oa Moblo en Loveli maakten dat ik ook eens hier ging posten.
En, wederom eerlijk is eerlijk, nu met Max erbij is het gewoon nóg toffer en interessanter om alles ook hier te volgen.
Moet ie niet te vaak doen. Hart At in mn keel de laatste rondes.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Mooie race weer, Max fenomenaal tegen Rosberg de laatste 6 laps. Wat gaan we nog veel F1 plezier krijgen van deze jongen.![]()
i knowquote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hangt er natuurlijk veel liever wat anders in.
Zo fout
Gewoon hier gaan posten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is vaker 4e geworden hoor, maar in een slechtere autoquote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef MakkieR het volgende:
En dan te bedenken dat in Canada wat voor RBR niet de favoriete circuit is, de een na beste prestatie voor Verstappen ooit halen. Geweldige start, wel een vreemde tactiek van RBR en een hele matige Ricciardo, die godver niet eens weet hoe je een deur dicht moet houden. Wat mij overigens mateloos irriteerde dat Verstappen, Ricciardo niet mocht ophouden. WTF dacht ik toen. Als je op p3 en p4 staat dan ga je toch niet bezighouden met p1 en p2. Ricciardo moest gaan verdedigen wat hij totaal naliet met een Rosberg en een Raikkonen in de achterhoede.
Nice...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gewoon hier gaan posten.
Ik post hier ook en ik sta mijn vrouwtje wel
dan is het nog steeds een na de beste prestatiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hij is vaker 4e geworden hoor, maar in een slechtere auto
idd, who cares man of vrouw ^^quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gewoon hier gaan posten.
Ik post hier ook en ik sta mijn vrouwtje wel
RIC was ten tijde van die call sneller dan VES. Zo vreemd is dat niet. Het gaat erom dat je als team de meeste punten binnen haalt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef MakkieR het volgende:
En dan te bedenken dat in Canada wat voor RBR niet de favoriete circuit is, de een na beste prestatie voor Verstappen ooit halen. Geweldige start, wel een vreemde tactiek van RBR en een hele matige Ricciardo, die godver niet eens weet hoe je een deur dicht moet houden. Wat mij overigens mateloos irriteerde dat Verstappen, Ricciardo niet mocht ophouden. WTF dacht ik toen. Als je op p3 en p4 staat dan ga je toch niet bezighouden met p1 en p2. Ricciardo moest gaan verdedigen wat hij totaal naliet met een Rosberg en een Raikkonen in de achterhoede.
vrouwen, ieuw...quote:
Maar nu werd hij 4e omdat er maar 3 beter waren. Geen toeval, geen uitvallers, weinig mazzel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hij is vaker 4e geworden hoor, maar in een slechtere auto
In de VS was dat toch ook zo?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar nu werd hij 4e omdat er maar 3 beter waren. Geen toeval, geen uitvallers, weinig mazzel.
eerst twee uur naar auto's kijken om hem dan eindelijk te kunnen zienquote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen kijken alleen F1 om te soppen op Lewis.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon dus serieus ooit met F1 kijken omdat ik Irvine zo'n lekkertje vond. Als ik hem nu Google snap ik daar geen reet meer vanquote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Meer roze auto's.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Die enquete van McLaren was wel echt heel ergerlijk. Alleen voor vrouwen, en wat moet er veranderen om meer vrouwen te laten kijken.
Euh. Niets. Je vindt het leuk of niet, ffs.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begon dus serieus ooit met F1 kijken omdat ik Irvine zo'n lekkertje vond. Als ik hem nu Google snap ik daar geen reet meer van
Ow dat had ik met Alonso, snap ik nu ook niet meerquote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begon dus serieus ooit met F1 kijken omdat ik Irvine zo'n lekkertje vond. Als ik hem nu Google snap ik daar geen reet meer van
James Hunt had pas een goeie reputatie bij de vrouwtjesquote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja moment, ik ga me wel even in een hoekje zitten schamen.quote:
Het halen van p1 en p2 vind ik niet reeel en onhaalbaar, bovendien weet iedereen als twee honden vechten om een been, dan gaat de derde er mee heen. Ik vind het dus niet verstandig om als een gek met elkaar te gaan vechten, want Rosberg en Raikkonen zitten te azen op p3 en p4. Ik zou me veel meer bekommeren om het dichthouden van de deur, zodat Verstappen de ruimte krijgt zijn race uit te rijden. Nu leg je de druk op elkaar en forceer je een fout bij een ander, dat is het risico dat je loopt als je elkaar op loopt te jagen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
RIC was ten tijde van die call sneller dan VES. Zo vreemd is dat niet. Het gaat erom dat je als team de meeste punten binnen haalt.
Ja, toffe docu over gezien ooit. Playboy per sang. Maar dat was zelfs ver voor míjn tijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
James Hunt had pas een goeie reputatie bij de vrouwtjes
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-5-000-vrouwen.dhtml
Een vrouwenteam in de F1!!!quote:
Niet? Ik vind 'm anders prima opgedroogdquote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat had ik met Alonso, snap ik nu ook niet meer
Resultaat, niet prestatiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dan is het nog steeds een na de beste prestatie
Zal er vast niks mee te maken hebben dat er een dikke waarschuwing is geweest in Barcelona. Wss hebben ze daar te horen gekregen dat de volgende die zoiets veroorzaakt eruit vliegt oid.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
als je die start terugkijkt, dan zie je toch wel dat Rosberg te snel eieren voor zijn geld koos ipv te gaan wheelbangen
me toquote:Op zondag 12 juni 2016 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet? Ik vind 'm anders prima opgedroogd
een beetje.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja moment, ik ga me wel even in een hoekje zitten schamen.
(Helpt het nog als ik het niet met Lewis zou kunnen?)
Daar ben ik ook besmet geraakt. Zo erg dat ik zelfs overweeg om weer een TV abo aan te schaffen (ik kijk nooit tv). Streaming is waardeloos. Kreeg vandaag zelfs reclame dwars door de race heen :|quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje.
Ik keek gewoon altijd met m'n pa mee
Hamilton kon er niks aan doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:35 schreef MakkieR het volgende:
Btw zou de touche bij de start tussen Rosberg en Hamilton ook nog een staartje krijgen, werd Rosberg nou wel of niet van de baan gedrukt door Hamilton.
Ditquote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef Kreator het volgende:
...drie vrouwen in het topic en het gaat meteen over wie de lekkerste is...na zo'n race van Max..
Maximale bonuspunten zijn dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
(Helpt het nog als ik het niet met Lewis zou kunnen?)
Vind je?quote:
Ik ook. En daarna definitief het virus te pakken gekregen omdat een ander meisje in m'n 'naar school fiets clubje' ook F1 keek en we na elk raceweekend de race nabeschouwden op de heenweg naar schoolquote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje.
Ik keek gewoon altijd met m'n pa mee
Jaloersquote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef Kreator het volgende:
...drie vrouwen in het topic en het gaat meteen over wie de lekkerste is...na zo'n race van Max..
De Ier die bijna wereldkampioen werdquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds Eddie Irvine
Eerlijk is eerlijk, ik keek toen ook ALLEEN naar Eddie![]()
Nee johquote:
Dat vind ik wel heel makkelijk, vraag me af of Rosberg daar ook zo over denkt, hij kreeg namelijk wel degelijk een por waardoor hij de baan uitschoot en meteen een vijftal posities verloor. En Hamilton had ook kunnen afwijken naar links waar Vettel zat.quote:
Op basis waarvan in vredesnaam?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
had eigenlijk meer van max verwacht deze race
jammer
wow nog meer?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
jammer
En dan zit Rosberg de volgende bocht aan de binnenkant en verliest Hamilton zijn plek.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel makkelijk, vraag me af of Rosberg daar ook zo over denkt, hij kreeg namelijk wel degelijk een por waardoor hij de baan uitschoot en meteen een vijftal posities verloor. En Hamilton had ook kunnen afwijken naar links waar Vettel zat.
en dat terwijl vrouwen meer op innerlijk gericht zijn.........zeggen zequote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef Kreator het volgende:
ik let niet zo op hoe iemand eruit ziet. Sowiewo niet, maar daarnaast hebben ze op het moment dat het er toe doet toch een helm op. En ook zonder boeit het geen flikker.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Abdus18 het volgende:
Ik had toch meer Button verwacht bij de dames :p
en dan moet je maar ruimte weggeven, terwijl jij de positie hebt? Hamilton gokte erop dat Rosberg hem de ruimte zou geven en Rosberg deed dat ook. Had Rosberg dat niet gedaan, dan had hij voor Hamilton gereden.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:34 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Zal er vast niks mee te maken hebben dat er een dikke waarschuwing is geweest in Barcelona. Wss hebben ze daar te horen gekregen dat de volgende die zoiets veroorzaakt eruit vliegt oid.
Die is wel leuker geworden met de jarenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Abdus18 het volgende:
Ik had toch meer Button verwacht bij de dames :p
Max heeft foutloos gereden. In tegenstelling tot Ricciardo. Meer zat er niet in. Te veel bandendegradatie bij RB waardoor ze over moesten naar een twee-stopper en dus de derde plaats aan Bottas moesten laten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
jammer
Max loopt al krom van de (terechte) veren. En we doen het lekkeronderwerp ná de race, dan mag het. Even.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef Kreator het volgende:
dan zit ik waarschijnlijk achter het wapperende vlaggetje van Greys. Dat is me al eens eerder overkomenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten we eens een meet met F1-kijkende vrouwen doen
dat had ik even niet doorquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Max heeft foutloos gereden. In tegenstelling tot Ricciardo. Meer zat er niet in. Te veel bandendegradatie bij RB waardoor ze over moesten naar een twee-stopper en dus de derde plaats aan Bottas moesten laten.
Max komt net pas kijken, de anderen mogen ook wel even aandachtquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Max loopt al krom van de (terechte) veren. En we doen het lekkeronderwerp ná de race, dan mag het. Even.
Als ie zo doorgaat, mogelijk volgend jaar exit Kvyat volgend jaarquote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kvyat heeft wel weer goed gefaald. Jammer wel. Had echt gehoopt dat hij zich (alsnog) zou bewijzen.
Dan hadden ze er samen afgelegen denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan moet je maar ruimte weggeven, terwijl jij de positie hebt? Hamilton gokte erop dat Rosberg hem de ruimte zou geven en Rosberg deed dat ook. Had Rosberg dat niet gedaan, dan had hij voor Hamilton gereden.
dat is geen straf toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
dan zit ik waarschijnlijk achter het wapperende vlaggetje van Greys. Dat is me al eens eerder overkomen
je mist teveel van de wedstrijd danquote:
Nee, dan waren ze er weer met zijn tweeën afgegaan. Hamilton zit aan de binnenkant en mag dus zijn lijn kiezen. Rosberg had in moeten houden waardoor hij achter Hamilton zou komen en hem later weer kunnen inhalen. Nu vergooit hij een podium.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan moet je maar ruimte weggeven, terwijl jij de positie hebt? Hamilton gokte erop dat Rosberg hem de ruimte zou geven en Rosberg deed dat ook. Had Rosberg dat niet gedaan, dan had hij voor Hamilton gereden.
mja, dan had Hamilton wat uit te leggen gehadquote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan hadden ze er samen afgelegen denk ik.
morgen zijn notebook maar eens terugkijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef F1gamer het volgende:
ted steekt ook nog wat veren in max zijn reet
Volgens mij werd Hamilton door Vettel naar binnen geforceerd door zijn snelle startpassage van links waardoor Hamilton naar rechts door ging waar Rosberg zat aan de binnenkant. Rosberg kan moeilijk verdwijnen terwijl Hamilton hem van de weg af drukte. Ik vond het nogal een wilde actie wat ik zo langzamerhand wel gewend ben geraakt van Hamilton. En erg netjes was die actie niet. Wat als Rosberg had gespind door de touche zo tegen Hamilton aan, Dat kennen we nog van Barcelona.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan zit Rosberg de volgende bocht aan de binnenkant en verliest Hamilton zijn plek.
Rosberg zat daar simpelweg op een plek waar je nooit de ruimte krijgt.
het vlaggetje vooralquote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Greys zorgt voor veel afleiding bij jou?
Rosberg had misschien wat meer ruimte kunnen geven, maar je ziet Hamilton ook naar rechts sturen voordat ze elkaar raken. Misschien was dat nodig, maar ik geef Hamilton eigenlijk niet meer het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dan waren ze er weer met zijn tweeën afgegaan. Hamilton zit aan de binnenkant en mag dus zijn lijn kiezen. Rosberg had in moeten houden waardoor hij achter Hamilton zou komen en hem later weer kunnen inhalen. Nu vergooit hij een podium.
Rosberg zat aan de binnenkant voor de volgende bocht. Hamilton had hem ruimte moeten laten. Botsen ze, dan zit Hamilton fout, maar zover kwam het niet, omdat Rosberg te snel eieren voor zijn geld koosquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dan waren ze er weer met zijn tweeën afgegaan. Hamilton zit aan de binnenkant en mag dus zijn lijn kiezen. Rosberg had in moeten houden waardoor hij achter Hamilton zou komen en hem later weer kunnen inhalen. Nu vergooit hij een podium.
Rosberg want Hamilton zit aan de binnenkant met Rosberg er NIET voor.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan had Hamilton wat uit te leggen gehad
Hamilton zat aan de buitenkant voor bocht 2quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg want Hamilton zit aan de binnenkant met Rosberg er NIET voor.
Nee, dan zit Rosberg fout.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rosberg zat aan de binnenkant voor de volgende bocht. Hamilton had hem ruimte moeten laten. Botsen ze, dan zit Hamilton fout, maar zover kwam het niet, omdat Rosberg te snel eieren voor zijn geld koos
Weet niet meer wie (volgens mij iemand van BBC) zei na de wissel met Max dat dit laatste seizoen was voor Kvyat. Een degradatie, niet veel marketing value en brengt niet veel sponsors mee, dan is het gewoon over. Ook al rijdt ie nog redelijk tot goed, er moet ook geld binnengehaald worden. Max is in dat opzicht een goudmijn, ook al zou hij het minder doen, is nu al marketing technisch een gast die veel oplevert.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ie zo doorgaat, mogelijk volgend jaar exit Kvyat volgend jaar
Ja maar niet in bocht 1. En om die bocht gaat het.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton zat aan de buitenkant voor bocht 2
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat had ik even niet door
volgende race maar winnen dan
nee, het gaat om het stukje tussen bocht 1 en bocht 2quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja maar niet in bocht 1. En om die bocht gaat het.
Ze hebben alleen geen vervanger voor Kvyat want Gasly presteert nog steeds niet naar behoren in de GP2. De rest uit het junior team is nog niet goed/ervaren genoeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Weet niet meer wie (volgens mij iemand van BBC) zei na de wissel met Max dat dit laatste seizoen was voor Kvyat. Een degradatie, niet veel marketing value en brengt niet veel sponsors mee, dan is het gewoon over. Ook al rijdt ie nog redelijk tot goed, er moet ook geld binnengehaald worden. Max is in dat opzicht een goudmijn, ook al zou hij het minder doen, is nu al marketing technisch een gast die veel oplevert.
Nee, uitkomen bocht 1.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het gaat om het stukje tussen bocht 1 en bocht 2
Dat is precies waarom ik mij irriteer aan Hamilton, wanneer gaat Hamilton zich gedragen als een kampioen in plaats van een ongeleid gevaarlijk projectiel waar een ander maar rekening mee moet houden. Rosberg had nooit aan de kant moeten gaan, crashen we beide maar, dan loopt Hamilton in ieder geval niet in op mij. Hiermee keur je het walgelijke gedrag van Hamilton elke keer weer goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rosberg zat aan de binnenkant voor de volgende bocht. Hamilton had hem ruimte moeten laten. Botsen ze, dan zit Hamilton fout, maar zover kwam het niet, omdat Rosberg te snel eieren voor zijn geld koos
Gewoon Verschoor uit de F4 plukken joh, kan prima.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen vervanger voor Kvyat want Gasly presteert nog steeds niet naar behoren in de GP2. De rest uit het junior team is nog niet goed/ervaren genoeg.
zo zag ik het idd ook, dus Hamilton moest voorrang geven op Rosberg tijdens de start.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton zat aan de buitenkant voor bocht 2
die heeft alleen niet genoeg puntenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon Verschoor uit de F4 plukken joh, kan prima.
Hamilton ging met gigantische onderstuur die bocht in. Scherper had hij echt niet in kunnen sturen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik mij irriteer aan Hamilton, wanneer gaat Hamilton zich gedragen als een kampioen in plaats van een ongeleid gevaarlijk projectiel waar een ander maar rekening mee moet houden. Rosberg had nooit aan de kant moeten gaan, crashen we beide maar, dan loopt Hamilton in ieder geval niet in op mij. Hiermee keur je het walgelijke gedrag van Hamilton elke keer weer goed.
dat is na hem aangepastquote:
Maar dan hoef je niet naar rechts te sturen in een linkerbocht. Denk ik tenminstequote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ging met gigantische onderstuur die bocht in. Scherper had hij echt niet in kunnen sturen.
Als je het shot vanuit de lucht bekijkt, is het meer Rosberg die Lewis afknijpt en Lewis die gewoon de rechte lijn richting bocht 2 rijdt. Rosberg had iets ruimer moeten gaan en hem dan moeten laten staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Bluurgh het volgende:
Hoe is dat calimero?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bron?
Zou wel wederom calimero van hem zijn
Toen was Rosberg al weg.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet naar rechts te sturen in een linkerbocht. Denk ik tenminste
Toen zat Rosberg er nog naast, Hamilton maakt een kleine stuurbeweging naar rechts waardoor ze elkaar raken en Rosberg rechts het asfalt naast de baan opduikt. Iig zo staat het me bijquote:
Wat?quote:
Weet ik welquote:
dat is ook mijn pleidooi, Hamilton en Rosberg hadden een slechte start, neem dan je verlies en race je weg weer terug naar voren toe. Waarom laat je het zo ver komen dat een crash tussen Hamilton en Rosberg bijna weer een feit is geworden. Verstappen is dan veel intelligenter die weet tenminste wanneer je risico's uit de weg moet gaan bij een start waardoor hij uiteindelijk veel effectiever uit de eerste twee bochten komt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton ging met gigantische onderstuur die bocht in. Scherper had hij echt niet in kunnen sturen.
Nee, Hamilton overstuurde tegen Rosberg aan.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Toen zat Rosberg er nog naast, Hamilton maakt een kleine stuurbeweging naar rechts waardoor ze elkaar raken en Rosberg rechts het asfalt naast de baan opduikt. Iig zo staat het me bij
het is niet enkel snelheid, dat weet je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat?
Vind Vettel meer driver of the day, enorm veel snelheid laten zien.
Interview op sky. Eerst Max, die vertelde dat hij langzamer reed om banden te sparen. Toen de mededeling kwam ging hij weer harder rijden en was het probleem opgelost.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bron?
Zou wel wederom calimero van hem zijn
Ah, hiervoor zei je onderstuurquote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Hamilton overstuurde tegen Rosberg aan.
De je-moet-mijn-fobo-eens-checken-postquote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Greys het volgende:
Grappig, 'de vrouwen hebben het over lekkere kerels', maar wel het halve topic aan posters hier als gluurders in mijn fobo.![]()
Die erg leeg was, al vier jaar niet gekeken geloof ik. Spiesjaal voor jullie weer opgepoetst. Geen dank.
Dat is idd wel een tikkie Calimero van Ric.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Interview op sky. Eerst Max, die vertelde dat hij langzamer reed om banden te sparen. Toen de mededeling kwam ging hij weer harder rijden en was het probleem opgelost.
Daarna Ric, die antwoordde op de vraag of het erg was dat Verstappen hem er niet langs liet, dat het wel had uitgemaakt voor zijn positie. Zo ongeveer.
zelfde als vandaag denk ik. Williams zal er wederom zeer goed bij zittenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef MakkieR het volgende:
Volgende week Baku, hoe staan de kansen daar voor Ricciardo en Verstappen?
Voel wat sarcasme in deze.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfde als vandaag denk ik. Williams zal er wederom zeer goed bij zitten
Alleen maakte Ricciardo zelf de fout in de eerste bocht waardoor Max er langs kon.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Interview op sky. Eerst Max, die vertelde dat hij langzamer reed om banden te sparen. Toen de mededeling kwam ging hij weer harder rijden en was het probleem opgelost.
Daarna Ric, die antwoordde op de vraag of het erg was dat Verstappen hem er niet langs liet, dat het wel had uitgemaakt voor zijn positie. Zo ongeveer.
Neuh, ik moest lachen om al die gluurders, terwijl het erover ging dat de vrouwen het hier over mannen haddenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De je-moet-mijn-fobo-eens-checken-post
Was wel onderstuur, foutjequote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ah, hiervoor zei je onderstuurDan hoef je geloof ik zo'n stuurbeweging niet te maken, itt bij overstuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |