Ja je hoeft je niet af te vragen wie er een nieuwe sponsor is.quote:
Wel beetje genoten van de race, jongen?quote:
laatste 5 rondjes welquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Wel beetje genoten van de race, jongen?
mja, raceles geven is mooierquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef aapnoodmies het volgende:
jammer dat max zn signature move niet heeft laten zien: crash in de muur.
coureur die er het maximale uit wilde halen, ik kan daar niet boos om worden ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Humor heeft hij wel, jammer van dat klagen over de boordradio.
of zijn banden helemaal naar de klote rijden en dan nog door 5 man gepasseerd zou worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha, daarom ging ik er lang vanuit dat Bottas nog wel naar binnen moest.
goed bandenmanagementquote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ha ha, daarom ging ik er lang vanuit dat Bottas nog wel naar binnen moest.
of dat jaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
of zijn banden helemaal naar de klote rijden en dan nog door 5 man gepasseerd zou worden.
Woensdag alquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Genoeg warmup, volgende week de enige race die er toe doet.
pas maar op, dat jij niet crasht met je fiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef aapnoodmies het volgende:
jammer dat max zn signature move niet heeft laten zien: crash in de muur.
Ik keek vandaag al scrutineeringquote:
met z'n 3 wielersquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pas maar op, dat jij niet crasht met je fiets.
beter dan bieberquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
Michael Douglas, optiefen lul. Zet daar iemand met verstand neer! 🙈!!
Schijnbaar niet. Ineens eet dat ding banden als geen ander.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef beantherio het volgende:
Was een 1-pitter nou echt niet haalbaar voor RBR?
niet met Ultraasquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef beantherio het volgende:
Was een 1-pitter nou echt niet haalbaar voor RBR?
ik moet brennie overhalen om daar een keer heen te gaan. Ik ben er nooit geweest, maar lijkt mij echt geweldigquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Genoeg warmup, volgende week de enige race die er toe doet.
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder de 2e pit had Max nooit ROS zo lang achter zich gehouden.
als ie dj wil worden, kan ie beter naar nederland verkassenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lewis heeft van de week gezegd dat ie later Hollywood in wilde, dus nu even shoulders rubben.
je moet gewoon gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik moet brennie overhalen om daar een keer heen te gaan. Ik ben er nooit geweest, maar lijkt mij echt geweldig
Onzin, Bottas kwam voor die tweede stop per ronde zeker een halve seconde dichterbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.
neuh... Dat hadden de banden niet volgehouden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had hij ruim voor Bottas gereden.
Bij max weet je zeker dat hij gaat inhalen binnen een ronde. Bij andere coureurs duurt soms wel vijf rondenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Loekoe het volgende:
Nou, Max heeft er iig ontzettend veel uitgehaald.
Sainz wel man van de dag. Vreemd eigenlijk dat we vorig jaar op TV de ene na de andere inhaalactie van VES zagen, en we helemaal níets van Sainz zien in zo'n race, terwijl ie de een na de ander voorbij reed.
Verstappen is gewoon ook een enorm groot commercieel 'product' geworden.
Iets nieuwere banden, daar kwam dat door.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Onzin, Bottas kwam voor die tweede stop per ronde zeker een halve seconde dichterbij.
Wie krijgen we volgende week? De prins van Azerbeidzjan?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef franklop het volgende:
Douglas interviewt beter dan die Spanjool bij de zege van Max
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Hoop dat er een Horner gifje ergens opduikt haha
Ze hadden hem beter nieuwe softs kunnen geven idd, die deden het erg goed vandaag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer van de strategie, als je derde ligt met 10 sec voorsprong dan hoort Bottas niet voor je te eindigen.
Maar Max heeft dit weekend z'n blazoen weer volledig schoongepoetst
Niet vreemd. De regie was ONTZETTEND slecht. Je zag niet alleen Sainz niet, je zag zowat de rest van het hele midfield niet terwijl er best veel gebeurde.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Loekoe het volgende:
Nou, Max heeft er iig ontzettend veel uitgehaald.
Sainz wel man van de dag. Vreemd eigenlijk dat we vorig jaar op TV de ene na de andere inhaalactie van VES zagen, en we helemaal níets van Sainz zien in zo'n race, terwijl ie de een na de ander voorbij reed.
Verstappen is gewoon ook een enorm groot commercieel 'product' geworden.
iddquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter nieuwe softs kunnen geven idd, die deden het erg goed vandaag.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook. Straks even request doen op Reddit.
Ik vond dat juist geniaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Arrivabene geeft de tactische blunder van de eerste stop toe
En wel midfield in beeld toen Hamilton vlak achter Vettel zatquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Niet vreemd. De regie was ONTZETTEND slecht. Je zag niet alleen Sainz niet, je zag zowat de rest van het hele midfield niet terwijl er best veel gebeurde.
Wow... Hier zou zo'n Halo of wat dan ook wel wat hebben geholpen imo... vooral die handen op t einde...als hij richting de muur schuift en de camera dr mee stopt...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:53 schreef Bluurgh het volgende:
Harde crash in de Indycar trouwens, Newgarden gewond aan schouder en handen.
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje brekenquote:
pricelessquote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Het wachten is op de klachten van Rosberg die vind dat Verstappen te agressief verdedigde. 3.2.1..
Het zijn acties van een echte kampioen. Wij gaan de komende 10 jaar zoveel plezier hebben aan Max.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje breken
zolang bernie geld krijgt boeit het hem nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel echt zin in Baku eigenlijk, hoewel ik aan de andere kant een gevoel heb dat het daar ernstig fout gaat.
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Het wachten is op de klachten van Rosberg die vind dat Verstappen te agressief verdedigde. 3.2.1..
Had ik het toch goed gezien. Rosberg gooide niet altijd zijn DRS open achter Max. Zal dus aan het sparen zijn geweest voor nog 1 ultieme aanval.twitter:autosportlive twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:29:13Bizarrely, Rosberg doesn't have his DRS open down the final straight. #F1 reageer retweet
Rosberg was bijzonder genuanceerd net bij RTL.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Rosberg was bijzonder genuanceerd net bij RTL.
wat zei hij?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.
Rosberg zat in zijn hoofd fout met zijn banden wn wist dat hij 1 kans had om in te haken. Mac verdedigde die ene kans van Rosberg super.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef beantherio het volgende:
Ik had me kunnen voorstellen dat ie er wat emotioneel in zou staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Integendeel dus. Zeer sportief en eerlijk.
Priceless! Zo van wij hebben de beste coureur ( volgend jaar )quote:
Zelfs Ruud ter Weijde is nog beterquote:
Ik ben benieuwd naar het circuit.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel echt zin in Baku eigenlijk, hoewel ik aan de andere kant een gevoel heb dat het daar ernstig fout gaat.
dat zou niet meer dan terecht zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef Bluurgh het volgende:
Rosberg nu op Sky, volgende keer beukt ie Hamilton eraf denk ik
Inderdaad. Echt zo'n 'that's my boy mwehehe' grijns.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was zo veelzeggend! Max kan wel een potje breken
dacht ik ook evenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi verdedigd van Max.
toen Rosberg er wel voorbij kwam en vervolgens spinde, dacht ik even dat Max hem had aangetikt.
maak em maar ff dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zit te wachten op dat gifje van Horner, maar zie nog nergens iets voorbij komen.
Hoe dom ben je dan? Pitstop kost geen tijd cker?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zonder de 2e pit had Max nooit ROS zo lang achter zich gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |