moest lachenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ja leuk deadprez dat onthullen
Als stimorol heb djoekt is het jouw schuld
heb speciale lijm om hem dicht te plakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb mn keel opengeschuurd door pringles in 1 x door te slikken en nu kapsalon jwz
Hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb mn keel opengeschuurd door pringles in 1 x door te slikken en nu kapsalon jwz
Kannibalismequote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb speciale lijm om hem dicht te plakken![]()
haha
lolz skkltjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wie die gay is in je ui maar lijkt me wel potentieel homo materiaal
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat leuk. Kunnen we samen op een terrasje jongens spotten.
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hnggquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Meisje tochquote:
hot & spicy bestequote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hngg
veel plezier met je eerstvolgende stoelgangquote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hngg
Homo's zijn ook dol op jou :$quote:
en dit jaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
hoe de fuck slik je nou een pringle in een stuk door?
gewoon je huig open zetten duhquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
linkertit eruit?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
was onbewust aan draadje van mn topje aan het trekken totdar ik doorhad dat ik had hele bandje eraf had geritst. rip
Opso heeft al flink kunnen oefenen daarmee.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
nee leef op pep en sigarettenquote:
Iedereen jaquote:
quote:
Ja, jij?quote:
goeie wingman wel lkkr hele tijd over chaturbate en breivik lullenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gezellig, vragen we MAHL mee als wingman.
wat doe jij in maasje danquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
altijd als ik een blonde skatertypje zie in maastricht denk ik dat het dp is. Dat beeld heb ik.
wtf ben niet blond gekquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
altijd als ik een blonde skatertypje zie in maastricht denk ik dat het dp is. Dat beeld heb ik.
Oh, dat werkt niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
goeie wingman wel lkkr hele tijd over chaturbate en breivik lullen
nee :squote:
jawel, als je vier dagen wakker bent op de pep zie je pas echte kleuren normale kleuren zijn een slimme illusie gecreËerd door nanobots kots rots ik schijt en dan klots zeventien achttienquote:
ja maar daar is verder ook alles mee gezegdquote:
Oh plsquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jawel, als je vier dagen wakker bent op de pep zie je pas echte kleuren normale kleuren zijn een slimme illusie gecreËerd door nanobots kots rots ik schijt en dan klots zeventien achttien
quote:
nee manquote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
wtf dp ben je niet blond
zag altijd blond en blauwe ogen voor me. fuck
Niks hoor bbyquote:
oh daar kan ik je niet mee helpen wel met biologische linzen chipjesquote:Op zondag 12 juni 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
daar heb ik wek ervaring mee bedoel gwn pringles gvd
shit man.....quote:
denk je dat dp flikkertje is ofzoquote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Trollscience het volgende:
dp's haar ziet er zo uit ongeveer
[ afbeelding ]
gewoon boerderijchips tochquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
oh daar kan ik je niet mee helpen wel met biologische linzen chipjes
ik ookquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben best vaak in sittardmss ken ik je wel irl zonder dat je t weet :s
ik ben wel blond met blauwe ogen trouwensquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
shit man.....
wow mn beeld van mensen isnsoms zo verkeerd he.
bruin haar en blauwe ogen?
heb je lang haar met een beanie?
wtf is deezquote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
wat een fagquote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Maaknje die zelf?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
oh daar kan ik je niet mee helpen wel met biologische linzen chipjes
quote:
is het raar dat ik jaloers ben?quote:
Lang haar?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
deadprez lijkt op kaascouse maar dan met lang haar
baard?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben wel blond met blauwe ogen trouwens
ik had het zo kunnen pakken, alsof jij uberhaupt nog doorhad wat er gaande wasquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf is deez
regel jij volgende keer je eigen pep maar
oh wow heeft er een blauwe ogen en blond haar en is 'ie buiten gewoon knap?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken wel een aantal anarchisten die in sittard wonen![]()
![]()
heb heul geen lang haar momenteel :squote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
nauwelijksquote:
kweeniequote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow heeft er een blauwe ogen en blond haar en is 'ie buiten gewoon knap?
hhhhh kaolo hou op dadelijk blijf ik dat zienquote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
wacht maar tyfusjongquote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik had het zo kunnen pakken, alsof jij uberhaupt nog doorhad wat er gaande was
Prioriteiten hequote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja van dat geld kan die dus pep kopen
hehequote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gezellig, vragen we MAHL mee als wingman.
was satirequote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
d8 dat je van drugs open-minded werd
hihi spannend zegquote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben best vaak in sittardmss ken ik je wel irl zonder dat je t weet :s
volgens mij schop jij nog geen deukje in een pakje boterquote:Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wacht maar tyfusjong
schop je helemaal naar de tering
box g mag die noob eveneens niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
asshh vriend <3
hzaw, kan ie aan een touw aan de trekhaak
opskeerquote:
hij is net zo ecto dus moet wel lukkenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij schop jij nog geen deukje in een pakje boter
Jij wel? Ben je sterk?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij schop jij nog geen deukje in een pakje boter
Hhahahahahahahquote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ja jij? :$quote:
klinkt sws neukbaar tbhquote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
anders stekenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is net zo ecto dus moet wel lukken
Sexy hoorquote:
en dan met je anabolenmatties kei stoer breed rondlopen op hardstylefissasquote:Op zondag 12 juni 2016 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
opskeer tanktop ketting trainingsbroek, mooi man
niet zo mortie..niet zooquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
enige wat jij steekt is je piempie tussen zijn billen
ja net gefapt en klaargekomen op buik, had geen zin om af te vegen dus heb het gewoon uitgesmeerd ;squote:
Maar jij bent dan ook een jonge god :$quote:
o onderkant paar kleine krasjes that's itquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jep, maar zie alleen kleine deuk, geen krassen waar zitten die?
nee wil jou sneaky kunnen spotten in maasje ;squote:
die spot je zo natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee wil jou sneaky kunnen spotten in maasje ;s
beetje coke snuiven bier drinken hoort erbijquote:Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan met je anabolenmatties kei stoer breed rondlopen op hardstylefissas
zeg jij nou maar niks met je flamboyante verschijningquote:
flamboyantquote:Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg jij nou maar niks met je flamboyante verschijning
oniequote:Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beetje coke snuiven bier drinken hoort erbij
h8erquote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee wil jou sneaky kunnen spotten in maasje ;s
heb jij uberhaupt wel door wat je allemaal typt johquote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
net zoals jouw dickcheese waar ik gisteren aan heb geknabbeld?
spunquote:
frustratiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel door wat je allemaal typt joh
hij ziet er ongeveer uit als mijn ongewassen knop.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Meisje, zo vunzig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft ie je baklava lekker geliktquote:
haha dus dp is dus toch een grote eikel. hahahahahahahhquote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij ziet er ongeveer uit als mijn ongewassen knop.
wtf gekquote:
Omg murquote:
hoezoquote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf gek
trollscience zit dichterbij
maar dat is ook niet zo raar natuurlijk
hahahquote:
Haha shiiiitquote:
lol nooh mattie chicks zeggen tegen mij kifesh, lijkt of jij zo uit fashion magazine komt gestaptquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
lol nooh mattie chicks zeggen tegen mij kifesh, lijkt of jij zo uit fashion magazine komt gestapt
van binnen ben je wel zo'n stinkhippiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
lol nooh mattie chicks zeggen tegen mij kifesh, lijkt of jij zo uit fashion magazine komt gestapt
Geniet ervan bbyquote:
smakelijkquote:
Stoute meidquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Plaats ook ff susan boyle foto dan daar lijk ik op iksdee
Gewoon leeg lepelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nutella gehaald. wat zal ik daar mee maken.
haha jwz je moet niet denken ik collaboreer, want ik infiltreer mattie, en mijn doel is hun shit afbrekenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
van binnen ben je wel zo'n stinkhippie
broodje pastaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nutella gehaald. wat zal ik daar mee maken.
sws a sahbiquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jwz je moet niet denken ik collaboreer, want ik infiltreer mattie, en mijn doel is hun shit afbreken
Lekker salmonella :squote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zouden keertje appeltaart maken, maar we hebben beslag gemaakt en dat opgegeten![]()
gvdquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zouden keertje appeltaart maken, maar we hebben beslag gemaakt en dat opgegeten![]()
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen land? land kan niet eigen zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe dat lekker in je eigen land
rtquote:
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shitquote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vroeger had je zo'n aladdin spel, helemaal kapotgespeeld
ik haat dat nummer met een vurige passiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
iedereen van de wereld en de wereld van iedereen
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het isquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik haat dat nummer met een vurige passie
ja je kon ook terug in de tijd gaan vet tof was datquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
ik ete nu chipsquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk aan je dieet is bomvol calorieën zo'n stukje foodgasm
die eerste zin alleen alquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het is
shit ziet er kapot lekker uit maar ik ben stoned en heb munchies dus pretty much alles wat vet en suiker bevat maakt me nu wel geilquote:
confronterend voor je he?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die eerste zin alleen al
'dit is voor de misfits' [...]
ugh, misfits. wat een naar woord
losert.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef Drug het volgende:
[..]
shit ziet er kapot lekker uit maar ik ben stoned en heb munchies dus pretty much alles wat vet en suiker bevat maakt me nu wel geil
de mens is zo'n arrogante diersoortquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, betreed mijn grond dan maar eens
bam mijn hoofd erafquote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doodstrafwaardig, rip stimo in qatar
omdat je een in kraakpanden chillende drugsgebruiker bentquote:
is gwn gezellig okéquote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je een in kraakpanden chillende drugsgebruiker bent
accepteer je lot gwn :s
nou danquote:
nee jij?quote:
daar zijn de meningen over verdeeld. als jij kijkt naar de oude geschriften zie je juist dat arrogantie een zonde is, een kwaad ontstaan toen het Licht der Lichten zich wat terugtrok en in die leemte zich de duisternis vestigde.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
arrogantie is ook bedacht door de mens
jaloers makendequote:
martinvrijlandquote:
en een pauw is ook arrogante bitchquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
nee jij?
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld. als jij kijkt naar de oude geschriften zie je juist dat arrogantie een zonde is, een kwaad ontstaan toen het Licht der Lichten zich wat terugtrok en in die leemte zich de duisternis vestigde.
[..]
jaloers makende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |