moest lachenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ja leuk deadprez dat onthullen
Als stimorol heb djoekt is het jouw schuld
heb speciale lijm om hem dicht te plakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb mn keel opengeschuurd door pringles in 1 x door te slikken en nu kapsalon jwz
Hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb mn keel opengeschuurd door pringles in 1 x door te slikken en nu kapsalon jwz
Kannibalismequote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb speciale lijm om hem dicht te plakken![]()
haha
lolz skkltjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wie die gay is in je ui maar lijkt me wel potentieel homo materiaal
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat leuk. Kunnen we samen op een terrasje jongens spotten.
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hnggquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Meisje tochquote:
hot & spicy bestequote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hngg
veel plezier met je eerstvolgende stoelgangquote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net 3 busjes opgegeten hot & spicy hngg
Homo's zijn ook dol op jou :$quote:
en dit jaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
hoe de fuck slik je nou een pringle in een stuk door?
gewoon je huig open zetten duhquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
linkertit eruit?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
was onbewust aan draadje van mn topje aan het trekken totdar ik doorhad dat ik had hele bandje eraf had geritst. rip
Opso heeft al flink kunnen oefenen daarmee.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Crip het volgende:
nee leef op pep en sigarettenquote:
Iedereen jaquote:
quote:
Ja, jij?quote:
goeie wingman wel lkkr hele tijd over chaturbate en breivik lullenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gezellig, vragen we MAHL mee als wingman.
wat doe jij in maasje danquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
altijd als ik een blonde skatertypje zie in maastricht denk ik dat het dp is. Dat beeld heb ik.
wtf ben niet blond gekquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
altijd als ik een blonde skatertypje zie in maastricht denk ik dat het dp is. Dat beeld heb ik.
Oh, dat werkt niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
goeie wingman wel lkkr hele tijd over chaturbate en breivik lullen
nee :squote:
jawel, als je vier dagen wakker bent op de pep zie je pas echte kleuren normale kleuren zijn een slimme illusie gecreËerd door nanobots kots rots ik schijt en dan klots zeventien achttienquote:
ja maar daar is verder ook alles mee gezegdquote:
Oh plsquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jawel, als je vier dagen wakker bent op de pep zie je pas echte kleuren normale kleuren zijn een slimme illusie gecreËerd door nanobots kots rots ik schijt en dan klots zeventien achttien
quote:
nee manquote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
wtf dp ben je niet blond
zag altijd blond en blauwe ogen voor me. fuck
Niks hoor bbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |