Het zal goed verdienen, maar omgerekend naar het vele reizen en lange dagen valt het denk ik wel mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou dat wat verdienen? zo'n pitstop jongen zijn?
ik denk dat de keuze van Ferrari best wel eens goed uit kan pakken tegen het einde van de racequote:
Blijkbaar is de Soft deze race de dedicated tire van Pirelli, dus moet ferarri nog een keer stoppenquote:During the race, a driver must use at least one of Pirelli’s dedicated tyres, except for the dedicated qualifying tyre.
Dat is toch bullshit ? Je hoeft toch alleen 1 keer van bandensoort te wisselen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
sky zegt dat de softs de verplichte band voor deze race is, dus die moet je gebruiken
ik dacht dat er geen verplichte banden waren? Alleen 2 vd 3 compounds?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
sky zegt dat de softs de verplichte band voor deze race is, dus die moet je gebruiken
Yep!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Was dat in 2011, dat het zo regende bij de GP in Canada?
volgens mij ookquote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is toch bullshit ? Je hoeft toch alleen 1 keer van bandensoort te wisselen?
Helaas is die belachelijke regel er nog steeds.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ik dacht dat er geen verplichte banden waren? Alleen 2 vd 3 compounds?
Ja 2 VET vs 1 Hamilton.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Party_P het volgende:
Zou Hamilton een stop minder maken? Want Vettel loopt wel flink in.
Tevens slim van Vettel om tijden virtual SC zijn stop te maken.
deze regel is nieuw voor mijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke race om te kijkenquote:
Maarja, je hoeft hooguit maar een paar keer echt in actie te komen. Of zijn die pitstop gasten ook de engineers die de rest van die auto's repareren/gereedmaken etc?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zal goed verdienen, maar omgerekend naar het vele reizen en lange dagen valt het denk ik wel mee.
persoonlijk vond ik dat ook hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima raceje.
Bij Sky vinden ze iig dat Hamilton helemaal niets mis deed. Verrassend.
Maar ze hebben wel gelijk, iemand buiten de baan duwen mag tegenwoordig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky geeft als argument dat de move van Hamilton OK was: "You don't go round the outside of Lewis".
Doen ook andere dingen. Aan de auto werken of vrachtwagen besturen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maarja, je hoeft hooguit maar een paar keer echt in actie te komen. Of zijn die pitstop gasten ook de engineers die de rest van die auto's repareren/gereedmaken etc?
blijkbaar is er een verplichte bandquote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Je moet toch gewoon 2 verschillende compounds gebruiken? Tenzij het regent natuurlijk.
Eens. Er was gewoon niet voldoende ruimte.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik dat ook hooren dat zeg ik niet vaak bij HAM
hij moet wel nog keertje pits in.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als Vettel geen foutjes maakt dan pakt ie deze GP
Kimi moet nog een keer naar binnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor het podium banger voor Rosberg dan voor RIC of Kimi.
ah oke, lijkt me alsnog wel een kek baantjeqquote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Doen ook andere dingen. Aan de auto werken of vrachtwagen besturen.
Maar Ham stuurde naar rechts terwijl hij als hij dat niet zou doen, niet aan de binnenkant van de bocht in het gras zou komen ofzo volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens. Er was gewoon niet voldoende ruimte.
Maar hij loopt nu wel redelijk uitquote:
Ik heb begrepen dat die engineers daar niet zomaar met een goede cv en een paar leuke referenties binnenkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maarja, je hoeft hooguit maar een paar keer echt in actie te komen. Of zijn die pitstop gasten ook de engineers die de rest van die auto's repareren/gereedmaken etc?
hm oke, je zou zeggen dat ze voor die pitstops eigenlijk alleen maar jongens nodig hebben die heel erg snel en consistent zijn, ze hebben niet perse veel verstand nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die engineers daar niet zomaar met een goede cv en een paar leuke referenties binnenkomen.
Dat zijn niet zomaar de eerste de beste sleutelaars. Goed verdienen zullen ze dus echt wel.
rijdt ook zijn persoonlijke beste ronde tijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, rijdt rustig weg van Raikkonen en Riciardo
krijgen ook de 2de ranks pitspoezenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die engineers daar niet zomaar met een goede cv en een paar leuke referenties binnenkomen.
Dat zijn niet zomaar de eerste de beste sleutelaars. Goed verdienen zullen ze dus echt wel.
Daarvoor rijdt hij er nog te ver achterquote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo gaat Raikkonen eraf beuken, let maar op.
P3 moet haalbaar zijn als het allemaal goed zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef De-Hamster het volgende:
Ik vind het prima hoe Max nu aan het rijden is, laat hem maar rustig zijn kansje afwachten. Podium moet het doel zijn!
Zal wel op P3/P4 uitkomen na tweede pit maar kan daarna wel op versere banden Daniel en Max inhalen.quote:
Schat dat meeste nog wel moeten pittenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat het beste is als Vettel zo gaat pitten tenzij ze bij Ferrari denken dat iedereen nog een keer moet pitten
Mercedes en Red Bull gaan echt niet meer naar binnen als het weer zo blijft.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat het beste is als Vettel zo gaat pitten tenzij ze bij Ferrari denken dat iedereen nog een keer moet pitten
Altijd weer even wennen als je opeens echt moet racenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaast dat Rosberg nog steeds maar op plek 7 rijdt.
dat neem ik wel aan toch, nu nog 38 lapsquote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
ROS is goed in schone lucht. Inhalen is hij minder sterk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaast dat Rosberg nog steeds maar op plek 7 rijdt.
mooi treintjequote:Op zondag 12 juni 2016 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg aangesloten bij het gevecht om P4
"we've got the best car"quote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef THEFXR het volgende:
zijn we het eens dat rosberg niet kan inhalen
Max moet gewoon P3 vasthoudenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef merino het volgende:
Max verliest een volle seconde op Hamilton afgelopen lap
Max gaat Hamilton niet pakken hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef merino het volgende:
Max verliest een volle seconde op Hamilton afgelopen lap
Heeft P2 potentiequote:
Oh? Denk het niet hoor als weer zo blijft.quote:
nee ham en vet kan hij nie bijhoudenquote:
2009quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Was dat in 2011, dat het zo regende bij de GP in Canada?
My bad, VET.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ves staat gewoon op een 1 stopper hoor
Als strategie van Ferrari slecht uitpakt wel dusquote:
2009 is ie toch niet verreden?quote:
Dan moet Rosberg wel Ric en Bottas inhalenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Rosberg is erg snel, zal moeilijk worden om P3 vast te houden voor Verstappen denk ik...
VES heeft iig nog niet veel van zn banden moeten vragen tot nu toequote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
VES gewoon 1 stopper en p3 maximaal haalbare.
Die was sowieso al gezien, was de enige die nog naar binnen moestquote:
omdat het zo hard regendequote:
Nope, 2011.quote:
als het daarbij blijft kan hij spekkoper zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
VET al 4 seconden verloren op Hamilton
Hamilton zijn bandjes waren gewoon op, schoot al door in een bocht. Weinig grip.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom rijdt HAM zo ver achter VET? VET had door verkeer toch minder snel moeten gaan en zo niet had Hamilton na zijn pitstop toch gewoon vlak achter vettel moeten zitten? Of heeft Hamilton ergens een fout gemaakt?
22 seconde, zelfde als in Spanje.quote:
F1quote:
tot nu toe gebeurd er meer buiten het veld dan op het veld, dus keuze is makkelijk: F1quote:
Er is nog genoeg voetbal te zien komende tijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1e helft missen, kan ook wel op zich of 2 tabbladen
ok, thnxquote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hamilton zijn bandjes waren gewoon op, schoot al door in een bocht. Weinig grip.
Goed punt wel, lekker koppenschoppen in Frankrijkquote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tot nu toe gebeurd er meer buiten het veld dan op het veld, dus keuze is makkelijk: F1
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ves staat gewoon op een 1 stopper hoor
Moet je de race kijken.quote:
Ja, als hij hem wil uitrijden wel nog.quote:
Denk dat iedereen nog een keer moet op vettel na dan.quote:
Oh dat mag wel van de regels?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, als hij hem wil uitrijden wel nog.
iedereen die naar soft gewisseld was.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
RIC pit? VES dus ook naar binnen straks?
RIC smoked z'n bandenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
RIC pit? VES dus ook naar binnen straks?
Wisselen met rechtsvoor van STR.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontslag voor rechtsvoor bij Red Bull
Op staande voet. Moet maar zien hoe die naar huis gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontslag voor rechtsvoor bij Red Bull
Met het vliegtuig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Op staande voet. Moet maar zien hoe die naar huis gaat.
Qua banden moet er 1 keer gewisseld worden van compound, voor zover ik weet staat er niets in de regels van een maximum.quote:
3 ronden verse banden.quote:
op eigen kostenquote:
Ja, maar heeft max al gewsseld van compound dan? Hij ging toch van soft naar softquote:Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua banden moet er 1 keer gewisseld worden van compound, voor zover ik weet staat er niets in de regels van een maximum.
Bottas.quote:
Nee toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar heeft max al gewsseld van compound dan? Hij ging toch van soft naar soft
Ik zou mijn geld inzetten op Ricardioquote:
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar heeft max al gewsseld van compound dan?
ultra.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar heeft max al gewsseld van compound dan? Hij ging toch van soft naar soft
US -> Squote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was van Ultra Soft naar Softs toch of ben ik nu gek aan het wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Valt me ook op ja. Alles tot nu toe gemistquote:
Denk het ook. Naar binnen straks en dan hopen dat je Bottas kan gaan pakken.quote:
Gewoon bandjes die ouder zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef VitaminWater het volgende:
Verliest inderdaad veel op Vettel en Bottas. De RBR is niet zo snel als vooraf leek.
hij ka er nog wel ff op door, is er zuinig mee geweestquote:
De anderen hebben ook upgrades gehad behalve Merc geloof ikquote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
Vond de o zo grote PK update van RBR toch wat tegenvallen
Waarom rijd hij niet aan kop dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee joh Max is de allersnelste, al de hele race
gewoonn niet op reagerenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus met zijn taalfouten verwijderen?
Moest hier wel lichtelijk om glimlachenquote:
kende nagaanquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De anderen hebben ook upgrades gehad behalve Merc geloof ik
negeren.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan iemand deze kneus met zijn taalfouten verwijderen?
Zonder die update waren ze al op een rondje achterstand gezetquote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
Vond de o zo grote PK update van RBR toch wat tegenvallen
ja als je hoort gebeurd er best veel in de middenmootquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Beetje saai, komt ook door kut regie. Jezus wat slecht.
uhh okquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest hier wel lichtelijk om glimlachen
Word beetje irritant, de hoeveelheid die hij nu zit te zeurenquote:
Was meer omdat je gewoon met dubbel n schreefquote:
lol bijzonder gevoel voor humorquote:Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer omdat je gewoon met dubbel n schreef
rott oppquote:Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer omdat je gewoon met dubbel n schreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |