Het zal goed verdienen, maar omgerekend naar het vele reizen en lange dagen valt het denk ik wel mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou dat wat verdienen? zo'n pitstop jongen zijn?
ik denk dat de keuze van Ferrari best wel eens goed uit kan pakken tegen het einde van de racequote:
Blijkbaar is de Soft deze race de dedicated tire van Pirelli, dus moet ferarri nog een keer stoppenquote:During the race, a driver must use at least one of Pirelli’s dedicated tyres, except for the dedicated qualifying tyre.
Dat is toch bullshit ? Je hoeft toch alleen 1 keer van bandensoort te wisselen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
sky zegt dat de softs de verplichte band voor deze race is, dus die moet je gebruiken
ik dacht dat er geen verplichte banden waren? Alleen 2 vd 3 compounds?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
sky zegt dat de softs de verplichte band voor deze race is, dus die moet je gebruiken
Yep!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Was dat in 2011, dat het zo regende bij de GP in Canada?
volgens mij ookquote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is toch bullshit ? Je hoeft toch alleen 1 keer van bandensoort te wisselen?
Helaas is die belachelijke regel er nog steeds.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
ik dacht dat er geen verplichte banden waren? Alleen 2 vd 3 compounds?
Ja 2 VET vs 1 Hamilton.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Party_P het volgende:
Zou Hamilton een stop minder maken? Want Vettel loopt wel flink in.
Tevens slim van Vettel om tijden virtual SC zijn stop te maken.
deze regel is nieuw voor mijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke race om te kijkenquote:
Maarja, je hoeft hooguit maar een paar keer echt in actie te komen. Of zijn die pitstop gasten ook de engineers die de rest van die auto's repareren/gereedmaken etc?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zal goed verdienen, maar omgerekend naar het vele reizen en lange dagen valt het denk ik wel mee.
persoonlijk vond ik dat ook hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima raceje.
Bij Sky vinden ze iig dat Hamilton helemaal niets mis deed. Verrassend.
Maar ze hebben wel gelijk, iemand buiten de baan duwen mag tegenwoordig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky geeft als argument dat de move van Hamilton OK was: "You don't go round the outside of Lewis".
Doen ook andere dingen. Aan de auto werken of vrachtwagen besturen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maarja, je hoeft hooguit maar een paar keer echt in actie te komen. Of zijn die pitstop gasten ook de engineers die de rest van die auto's repareren/gereedmaken etc?
blijkbaar is er een verplichte bandquote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Je moet toch gewoon 2 verschillende compounds gebruiken? Tenzij het regent natuurlijk.
Eens. Er was gewoon niet voldoende ruimte.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik dat ook hooren dat zeg ik niet vaak bij HAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |