Bij gelijkspel eerst verlengenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, lekker kijken. Hopelijk komen er dan ook strafschoppen
weet ik veelquote:
Golden goal?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij gelijkspel eerst verlengen
wist dat deze ging komen dus is denk ik toch nie nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je dus die drug nemen
omdat ik een hoge dosis voorspelbaarheid vertoon omdat je in het weekend vaker met mij bezig bent dan met je vriendinnetje hoef jij geen intelligentieverhogende drugs? ;squote:Op zondag 12 juni 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist dat deze ging komen dus is denk ik toch nie nodig
Psychedelica hebben me geleerd de wereld beter te begrijpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..] hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
ik gedij beter in onwetendheidquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelica hebben me geleerd de wereld beter te begrijpen.
denk sws niet dat het nog erg veel nut zal hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik een hoge dosis voorspelbaarheid vertoon omdat je in het weekend vaker met mij bezig bent dan met je vriendinnetje hoef jij geen intelligentieverhogende drugs? ;s
wil je niet beter de contrasten begrijpen tussen bruinhemden, cultureel marxisten, domregts en slinksen?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk sws niet dat het nog erg veel nut zal hebben
Ja dat heb ik ook bij vlagenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gedij beter in onwetendheid
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je niet beter de contrasten begrijpen tussen bruinhemden, cultureel marxisten, domregts en slinksen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gedij beter in onwetendheid
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapima
WGR / Training niet uitbetaald
En toppakill hzaw
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om jullie allemaal, een voor een, stuk voor stuk te neuken.
Dm gestuurdquote:Op zondag 12 juni 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om jullie allemaal, een voor een, stuk voor stuk te neuken.
oh succes gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
Hoe maak je een pratende cake?1/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe maak je een pratende cake?cringe cringeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon chillen joh, fuck een scriptiequote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef Oberkullie het volgende:
Was speciaal extra vroeg opgestaan om mijn scriptie te verbeteren maar hij ligt er nog onaangeroerd bij
en je wereldreis danquote:Op zondag 12 juni 2016 14:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijg een baan als ik voor augustus afstudeer
Ja hoor, je moet voor augustus afstuderen, gaat vervolgens op wereldreis en hebt dan nog steeds de baan?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Reist lekkerder als je weet dat je na terugkomst nog werk hebt
oh ik dacht dat je dan in augustus ook wel zo ongeveer zou moeten beginnen bij je baanquote:Op zondag 12 juni 2016 14:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Reist lekkerder als je weet dat je na terugkomst nog werk hebt
Ze willen me niet voor vast aannemen zonder diploma en zou na dit contract weg moeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet voor augustus afstuderen, gaat vervolgens op wereldreis en hebt dan nog steeds de baan?
Oh zo, bij je huidige werkgever. Nice.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ze willen me niet voor vast aannemen zonder diploma en zou na dit contract weg moeten.
Onbetaald verlof is dan weer geen probleem
Moet je niet willen johquote:Op zondag 12 juni 2016 14:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijg een baan als ik voor augustus afstudeer
Is er een nieuwe? had zijn eigen werkje al gezien. Er is weer nieuwe info vrijgekomen. Tijden van veiligheidscamera waren foutief, nu zoeken ze die twee jongens die op de beelden te zien waren.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben die docu van de vader van Dascha Graafsma aan het kijken
Is ook wel een raar verhaalquote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
Dascha Graafsma, weer zo eentje waar de zolderkamerdetectives in NWS helemaal op los gaan
mja maar dat volk heeft vaak nogal een nare manier van speurenquote:
Ja bedroevende shitquote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
Dascha Graafsma, weer zo eentje waar de zolderkamerdetectives in NWS helemaal op los gaan
haterquote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja maar dat volk heeft vaak nogal een nare manier van speuren
net als met die kris en lisanne, allemaal familieshit en zo op het forum tyfen en er maar lekker op los speculeren op een vaak dubieuze manier
Nog lekker genoeg om buiten te zitten zoals de buren met hun bezoek doen wat een irritant kind mee heeft.quote:
vies goor vochtig tyfusweerquote:
ja maar zo staat het er wat dramatischerquote:Op zondag 12 juni 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is ook gewoon een normaal woord voor; benauwd.
Alleen dat is het nog niet echt volgens de luchtvochtigheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is ook gewoon een normaal woord voor; benauwd.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen dat is het nog niet echt volgens de luchtvochtigheid.
Verzin iets leuks voor dat kind dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog lekker genoeg om buiten te zitten zoals de buren met hun bezoek doen wat een irritant kind mee heeft.
snap het punt niet echtquote:
Hoe maak je een pratende cake?haha 7/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom kloontje eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 15:28 schreef Lieutenant het volgende:
Mel reageer eens op m'n post van vannacht. Heb afbeelding van the Donald gepost.
ashquote:
ohquote:Op zondag 12 juni 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zou gewoon precies het gemiddelde zijn.
quote:
Nee, wantquote:Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
nou dan is het gemiddeld dus gewoon tyfusbenauwd
Volgens deze is het wel echt benauwd bij jou nu.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
http://www.buienradar.nl/(...)eit/luchtvochtigheid
Het weer van de afgelopen tijd moet dp wel hebben.
ik snap er niks meer van maar het is inderdaad benauwdquote:Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want
[..]
Volgens deze is het wel echt benauwd bij jou nu.
Jij bent de enige die zonder link zou verwijzen naar zoiets. Nu moet Neverknown maar ff weer gaan zoeken naar wat jij bedoelt?quote:
Nou gwn dat die kaart wsl wel klopt en die andere niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van maar het is inderdaad benauwd
dat breaking bad topic gaf het al wel een beetje wegquote:
bedoeld*quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zonder link zou verwijzen naar zoiets. Nu moet Neverknown maar ff weer gaan zoeken naar wat jij bedoelt?
Denk dat het bij jou altijd benauwd is.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens deze is het wel echt benauwd bij jou nu.
neequote:
oh, okéquote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gwn dat die kaart wsl wel klopt en die andere niet.
Hebben de partytent zeker opstaanquote:Op zondag 12 juni 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog lekker genoeg om buiten te zitten zoals de buren met hun bezoek doen wat een irritant kind mee heeft.
Melow, ik en Drug waren de enige die toen postten en ben de enige die een afbeelding van the Donald heeft gepost. Postte hiervoor alleen in VS en Michielostopics.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zonder link zou verwijzen naar zoiets. Nu moet Neverknown maar ff weer gaan zoeken naar wat jij bedoelt?
Goed topic, fans weten.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat breaking bad topic gaf het al wel een beetje weg
Ja, dus? Als je zo graag reactie wilt kan je toch even linkje doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Zij, ik en Drug waren de enige die toen postten en ben de enige die een afbeelding van the Donald heeft gepost. Postte hiervoor alleen in VS en Michielostopics.
...quote:
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?quote:
Geen verrassing dit.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?
Ik zit nog altijd aan 'het' bier.
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dus? Als je zo graag reactie wilt kan je toch even linkje doen.
het was een vliegerfeest variant op alberto checkt de parkquote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?
Ik zit nog altijd aan 'het' bier.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.
hier trappen wij niet in vriendquote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.
Oh, ok.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was een vliegerfeest variant op alberto checkt de park
zeven daarentegenquote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
Jij maakt er 7 van?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
laterquote:
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.quote:
huh maar je was ash toch niet zeg je netquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
Daarom, wel leuk dat je iets onderneemt, wij zitten hier maar met sociale angst.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan. Elke meer is er eentje.
Registratiedatum: 12 januari 2016?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh maar je was ash toch niet zeg je net
je bent echt een downie of niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
wat ontkracht of bevestigt dit preciesquote:
bedoel je nu emimichquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zitquote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
eerder het trisomie 21 draadjequote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zit
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
Pls, die heb ik allemaal al gezienquote:Op zondag 12 juni 2016 15:45 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Google op Louis Theroux, toffe documentaire.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
het og-genquote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
ik denk dat hij de generatie bedoeltquote:Op zondag 12 juni 2016 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die kerel heeft echt iets wat zijn hersens aantast ofzo
smoesjesquote:Op zondag 12 juni 2016 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ging me niet om het of de naar meer om "og-gen"
Echt tyf gwn op man
Heey dat ben ik. Wie ben jij?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag jaquote:
hij is zeker niet ashquote:
nou danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag ja
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?quote:
hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
al kijk je ze naakt terwijl jij jezelf bewerkt met een bijlquote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga wel oude Peter R afleveringen kijken
Noel woont in de gevaarlijke buitenwijken van Erneloquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogtequote:
Breda G.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
Dure woorden verbloemen niet alles
Thanksquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogte
Voorzet turkijke, vilkan cen wou pantoffelen maar blok
Gele kaary voor centrale verdediger turkije
Ha box G, noobs weten niet waar dat over gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
tsjaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een OG volgens luitenantje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
heb je geen televisie?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
cdspeler kapot, telefoon kapot, livestream kapot...
Ik ga klappen uitdelen...
Wie..
op ash beweerde je trouwens ook een kloon daarvan te zijn als ik me niet vergisquote:
Heb deze een keer opgeslagen nadat hij heel moeilijk te vinden bleek te zijn en de meeste linkjes dood waren.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kon hem niet vinden
Stel je archieven eens open voor mij
ging tot nu toe goedquote:Op zondag 12 juni 2016 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams zijn bij voorbaat ruk, je hebt alleen rukstreams.
Ben ng niet thuisquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook gefapt op die volley van Modric?
Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
op ash beweerde je trouwens ook een kloon daarvan te zijn als ik me niet vergis
just sayin'
Typisch iets voor Ash en niet voor RC om bron? te vragen.quote:
Sws. Mmolen 1 keer geweest eb meteen ruziequote:Op zondag 12 juni 2016 16:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ging je vroeger uit in Toppers? Of de molen
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke. herinner je je rich calibier nog?
niet letterlijk maar geen zin om verder te zoekenquote:
Ben aan het werk, zometeen wellicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Typisch iets voor Ash en niet voor RC om bron? te vragen.
Open gewoon een authentiek RC topic.
Ahaha toppers was een kindertent manquote:Op zondag 12 juni 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Mmolen 1 keer geweest eb meteen ruzie
RC-topic zijn legandarisch net zoals iedereen weet van Guapo.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet letterlijk maar geen zin om verder te zoeken
flikker toch ppquote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
RC-topic zijn legandarisch net zoals iedereen weet van Guapo.
is goed ashquote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
RC-topic zijn legandarisch net zoals iedereen weet van Guapo.
Ja wat denk je dat ik vroeger was, eiquote:Op zondag 12 juni 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahaha toppers was een kindertent man
yesquote:
Naar welke school ging je?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ik vroeger was, ei
Ja iedereen, dp ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:35 schreef Lieutenant het volgende:
Mortax we zijn G's toch, zitten beide in het anti-Clintoncamp.
tsjaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker democratisch ook allemaaleerst vader en zoon bush en nu man en vrouw
Democratie is een illusiequote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker democratisch ook allemaaleerst vader en zoon bush en nu man en vrouw
pff je hebt een aanslag overleefd manquote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf 50 doden ja in orlando?
ben zelf keer in orlando geweest, komt erg dichtbij zo
vind tenue van de turken wel mooi manquote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pff je hebt een aanslag overleefd man
iedereen in nws is er al van overtuigd dat er moslims achter zitten zie ikquote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf 50 doden ja in orlando?
ben zelf keer in orlando geweest, komt erg dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |