Ben jij zo'n beer ja?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tent zijn het allemaal zo'n oude lullen. Kregen me met 2 man niet naar buiten toentertijd.
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werkenquote:kennis van mij heeft tijdens haar bijbaantje in de supermarkt controle gehad van een stichting die controleert op verkoop van alcohol aan minderjarigen.
Deze stichting heeft vervolgens een minderjarige op pad gestuurd om alcohol te kopen bij supermarkten.
Deze minderjarige is vervolgens ook in haar winkel langs geweest. Mijn kennis zat achter de kassa.
WGR / Alcohol verkocht aan minderjarige -> Ontslag?
Wat het net aan het lezenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werken
Van die fylaxjesquote:Op zondag 12 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werken
gastjes verdienen echt klappenquote:
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshitquote:
hahahaquote:
Ik kan zo boos zijn als ik wil maar dan zou een vrouwelijke midget uitsmijter me nog naar buiten krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik was toen boos, dan ben ik niet makkelijk.
Kun je haar wel neuken.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan zo boos zijn als ik wil maar dan zou een vrouwelijke midget uitsmijter me nog naar buiten krijgen.
Nieuwe sinds wanneer? Sinds de vorige vlog dat hij gitaren kocht? Jawel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshit
Jeetje, dacht je dat ik overdreef ofzo ;squote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshit
Je verwacht het nietquote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nieuwe sinds wanneer? Sinds de vorige vlog dat hij gitaren kocht? Jawel hoor.
Niet echt. Maar klik uit verveling wel eens als ze hier worden gepost.quote:
aitquote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Maar klik uit verveling wel eens als ze hier worden gepost.
Keep the Twingo alive!quote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Beter koopt hij een fatsoenlijke auto i.p.v allemaal gitaren.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie. :s
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.quote:
Ga servetten vouwen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.
uur mij ook ff picca danquote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt alleen recht op foto's van mijn anus.
Ik heb niets gekeken. Zag Bibi staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn vier verschillende (in de laatste vid 2 dames).
Ja, oneens?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dat die bibi van oh oh cherso?
Klopt, schone anus.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
zosk heeft geen tarrels kan ik je vertellen
dat kan ook jaquote:
alsof jij zo;n geweldig karakter hebt man, aub zegquote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
oh oh chersowss wel mislukte persoonlijkheid dan
met die redenatie kan heel klb wel dicht hèquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof jij zo;n geweldig karakter hebt man, aub zeg
en jij hebt een kleintjequote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Groot voorhoofd of lijkt dat door de foto?
ja eensquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
met die redenatie kan heel klb wel dicht hè
Voel je niets van.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
oh oh chersowss wel mislukte persoonlijkheid dan
nu nog meisjes om mee te spelenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
MeisjesLego. kwam m'n moeder gisteren mee (uit 19 fucking 72). Die piano had ik al thuis.
[ afbeelding ]
true datquote:
ik denk dat het tuuteren wordtquote:Op zondag 12 juni 2016 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
profje wat zeg je er van? turkije kroatie
ongetwijfeldquote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat je het wel heel serieus zou nemen, en misschien zou het je wat meer het licht in de duisternis laten zien
Bipolar as fuck.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso, wat bedoel je hier nou weer mee? ;s
ja mja heb het idee dat het vaak toch wel bepaald type is dat meedoet aan zo'n programmaquote:Op zondag 12 juni 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt. Op tv wordt alles aangedikt hè.
Aandachttrekkers ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja heb het idee dat het vaak toch wel bepaald type is dat meedoet aan zo'n programma
lekker gek, schijt aan allesquote:Op zondag 12 juni 2016 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja heb het idee dat het vaak toch wel bepaald type is dat meedoet aan zo'n programma
Bipolair is volgens mij alleen zinvol in zend- en audioapparatuur.quote:
Wat.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bipolair is volgens mij alleen zinvol in zend- en audioapparatuur.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die vraag kun je heel goed zelf beantwoorden denk ik.
quote:
Mooi hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_handtekening.html
Hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_handtekening.html
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, dadelijk gaat 'ie nog tokens vragen
Je hebt mij erg mooi omschreven.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ongefundeerde smaad, laster en chicanes
vet ga kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
Interessant.
http://www.dumpert.nl/med(...)nders_op_het_ek.html
Wat zeg je nu :$quote:Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou jouw noten willen doppen
Misschien kun je je doos even wassen. Eerst uurtje laten weken in soda lijkt me verstandig. Daarna goed invetten anders is het te rimpelig.quote:
wat weet jij van klaarkomen?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien kun je je doos even wassen. Eerst ff uurtje weken in soda lijkt me verstandig. Daarna goed invetten anders is het te rimpelig.
Rimpelig is lekker, extra stimulatie tijdens het penetreren.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien kun je je doos even wassen. Eerst ff uurtje weken in soda lijkt me verstandig. Daarna goed invetten anders is het te rimpelig.
Ik mot geen Grieken.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
wat weet jij van klaarkomen?
wel eens een in heet water opgewarmde komkommer anaal gehad?
Misschienquote:Op zondag 12 juni 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
wat weet jij van klaarkomen?
wel eens een in heet water opgewarmde komkommer anaal gehad?
Haha zou het echt niet wetenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rimpelig is lekker, extra stimulatie tijdens het penetreren.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rimpelig is lekker, extra stimulatie tijdens het penetreren.
Heb jij geen oma's?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha zou het echt niet weten
latersquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou lieve vrienden ik ga
ben er met 2de helft eerste wedstrijd wel weer xoxoxox <3 sosolobi
ik ga pas kijken als nederlant moetquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, ik lig trouwens op schema. Nog geen wedstrijd van EK gezien
veel plezier <3quote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou lieve vrienden ik ga
ben er met 2de helft eerste wedstrijd wel weer xoxoxox <3 sosolobi
Zeker.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil je me vietnamese loempia's voeren met bapaobroodjes?
Turkije speelt gelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke landen gaan vandaag winnen denk je?
ojee werd er bang vanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef Zosk het volgende:
Ga eens even weg joh.
Anders krijg je nog een kaart ook.
Moven hij. Hij weg.
Luister, relaxed ok.
Weet ik, maar rustig.
Wil jij een kaartje?
Move op dan.
Sodemieter op man gek. Je stond aan de andere kant. Moven.
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tatie_over_seks.html
hahah, die kop er ook bij
Dat lant ken ik nietquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga pas kijken als nederlant moet
Dat geloof ik wel ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word graag verwent en gevoederd
verwentquote:Op zondag 12 juni 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word graag verwent en gevoederd
Haha ja, wel een goede presentatie verder.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'volgende dia'
aah fuck sluit maar af
Herkenbaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is een hobby die zelden tot nooit wordt uitgeoefend
je bent zelf lekkerquote:Op zondag 12 juni 2016 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gangmakers zijn echt lekkere koeken
oh okquote:Op zondag 12 juni 2016 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet me hier dus echt geen raad mee, dus doe net alsof je iets anders zei
O lijkt me wel lekker mits versquote:Op zondag 12 juni 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
koek met chocolade laag en vulling
Lijkt me goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal jou eens herkenbaar maken wat mijn intenties zijn
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje nietquote:
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
racistquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o hier had ik mij niet op voorbereidt
zoek je feeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.
Wow.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
wat is nooit gebeurd?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.
waar heb jij het nou weer over hans?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef HPLC het volgende:
al die taalfoutenIk wordt hier bewusd gepest
Opso en jaar beweringenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
gewoon lekker EK kijken dadelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaan
en nog een project lopen die zo'n 3/10 af is en vrijdag deadline
ojee wat een stress
Ik typ tegen mezelfsquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over hans?
CHINESE KOOLquote:
goed bezig met SOGquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
oke tot zoquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee eerder een dominante dikkie wat al mijn voedsel wegpakt want moet niet aankomen.
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestinaquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
ik verneuk momenteel mijn complete levenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
CHINESE KOOL
[..]
goed bezig met SOG
Haha, puntje bij paaltje.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
NielsEcht laffe boi, wel dingen roepen maar als puntje bij paaltje komt terugkrabbelen
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!quote:Op zondag 12 juni 2016 13:13 schreef Drug het volgende:
[..]
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestina
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
cumback zal het wel wezen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou kan niet wachten op de comeback van niels
Dacht dat jij daar juist geil van werd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Terechte klacht, komt door Bilderberg gruppequote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicksquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Die kwamen er niet in voorquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicks
Probeer je PeterR terug te kijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit is een betaalde video, omdat deze langer dan 7 dagen geleden op TV is uitgezonden. Met RTL XL Premium krijg je voor ¤3,99 toegang tot alle video’s van RTL XL.
Sterf
Gewoon in het algemeen of?quote:
van mijn zolderkamer afquote:Op zondag 12 juni 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar was jij gisternacht ineens ;s
Gewoon dat ene wat hij niet wil vertellen toch? Iets anders kan ik er niet uit opmakenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets met Frass had het over terugkrabbelen, maar ik weet al waar het over gaat
ligt mij even in dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets met Frass had het over terugkrabbelen, maar ik weet al waar het over gaat
Dat ja, ik dacht iets sensationeelsquote:Op zondag 12 juni 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat ene wat hij niet wil vertellen toch? Iets anders kan ik er niet uit opmaken
niet zoveel, het is maastricht hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat heb je allemaal beleefd?
Mijn maandelijkse periode is weer begonnenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kakelt wel als een hen met gedragsproblemen
yehquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie stad zonder bezienswaardigheden
haha goede grap weer vogeltjesdansquote:Op zondag 12 juni 2016 13:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja jij denkt altijd groot van, bodoschappen doen voor hele maand hahahaha
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van welke drugs word je slim?
Slim als in dun? Pep.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van welke drugs word je slim?
Test het eens uitquote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
limitless ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo je hebt toch die film dat iemand superslim wordt van die drugs dat miss is wel echt
Nou ja, ziggo is wel vaak een terechte klacht, wij hebben hier ook heel lang problemen gehad, terwijl je wel vet veel betaaltquote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VD heeft vandaag weer een parel van een klacht
Ken ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbindingquote:Op zondag 12 juni 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ziggo is wel vaak een terechte klacht, wij hebben hier ook heel lang problemen gehad, terwijl je wel vet veel betaalt
modafinil is schijnbaar hetgeen dat het dichtst in de buurt komtquote:
Alles klopte behalve dat laatste, maar nu is alles goedquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbinding
wij betalen voor fox sports maar ontvangen het helemaal niet, maar is niet erg volgens ziggo want de hele buurt heeft er last vanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij woont ook zeker in zo'n huis van jaren 20 en wil 50MB/s via inbelverbinding
Andere mogelijke bijwerkingen zijn angst, depressie, verwardheidquote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
modafinil is schijnbaar hetgeen dat het dichtst in de buurt komt
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Andere mogelijke bijwerkingen zijn angst, depressie, verwardheid
oooh kan ik gewoon nemen, hier heb ik sowieso altijd al last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |