ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje nietquote:
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
racistquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o hier had ik mij niet op voorbereidt
zoek je feeder?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij moorkopsoesjes en pringles halen pls
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaanquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga aan de studie joh ipv koekjes te analyseren. Tentamenweken he.
Wow.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
wat is nooit gebeurd?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
We kunnen doen alsof het nooit is gebeurt.
waar heb jij het nou weer over hans?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef HPLC het volgende:
al die taalfoutenIk wordt hier bewusd gepest
Opso en jaar beweringenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt, eerste afbeelding gepakt maar als de vulling goed is klopt hetgeen opsonisatie beweerde betreffende de droogheid van het koekje niet
gewoon lekker EK kijken dadelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drie tentamens, dinsdag eersten en nog niks gedaan
en nog een project lopen die zo'n 3/10 af is en vrijdag deadline
ojee wat een stress
Ik typ tegen mezelfsquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over hans?
CHINESE KOOLquote:
goed bezig met SOGquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
oke tot zoquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee eerder een dominante dikkie wat al mijn voedsel wegpakt want moet niet aankomen.
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestinaquote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blanke vla jodenkoek negerzoenen TURKS BROOD
ik verneuk momenteel mijn complete levenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
CHINESE KOOL
[..]
goed bezig met SOG
Haha, puntje bij paaltje.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
NielsEcht laffe boi, wel dingen roepen maar als puntje bij paaltje komt terugkrabbelen
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!quote:Op zondag 12 juni 2016 13:13 schreef Drug het volgende:
[..]
Heil hitler slavernij genocide je suis Palestina
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ojee wat een stress
cumback zal het wel wezen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou kan niet wachten op de comeback van niels
Dacht dat jij daar juist geil van werd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Terechte klacht, komt door Bilderberg gruppequote:Op zondag 12 juni 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hutu's en de tutsi's, de Seltsjoeken en de Bulgaren. NIEMAND HEEFT HET OVER ZE, voortrekkerij dit !!1!1!
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicksquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
Vanochtend white chicks gekeken, het was echt zó racistische en seksistisch.
Die kwamen er niet in voorquote:Op zondag 12 juni 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
halfbloedjes zijn ook gewoon leuker dan white chicks
Probeer je PeterR terug te kijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit is een betaalde video, omdat deze langer dan 7 dagen geleden op TV is uitgezonden. Met RTL XL Premium krijg je voor ¤3,99 toegang tot alle video’s van RTL XL.
Sterf
Gewoon in het algemeen of?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |