Kom we beginnen een petitie.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
FiIaxbash dient beloond te worden met positieve notes
rotterdam vriendquote:Op zondag 12 juni 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar woon jij in een dorp en ik niet.
Waarschijnlijk liep hij gewoon per ongeluk tegen je aanquote:Op zondag 12 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Was de schuld van een Joego. Die gaf mij een kopstoot.
Heb wraak genomen door hem onder vuur te nemen met glazen en een barkruk samen met die kameraad.
Doerak.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik vond hem slechts notewaardig, maar het was wel bewust provoceren, dus niet helemaal onterecht.
Hoe is dat afgelopen verder?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Was de schuld van een Joego. Die gaf mij een kopstoot.
Heb wraak genomen door hem onder vuur te nemen met glazen en een barkruk samen met die kameraad.
Nee, ik stootte hem per ongeluk aan in het voorbij gaan waardoor z'n mixdrankje op de grond viel.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liep hij gewoon per ongeluk tegen je aan
Haha.quote:
dikquote:Op zondag 12 juni 2016 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga eten veel eten heel veel eten nog meer eten alleen maar eten eten eten
eten is life life is eten beste
Oh, niets. Hij heeft geen aangifte gedaan. Zou hij zichzelf mee naaien, aangezien hij is begonnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen verder?Behalve die maand dan.
Mijn vriendin is broodjes aan het bakken en koffie aan het zetten en ik lig te FOK!ken in bed. Ik ben verliefd ;squote:Op zondag 12 juni 2016 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga eten veel eten heel veel eten nog meer eten alleen maar eten eten eten
eten is life life is eten beste
Heb er geen. Alleen een beetje lam.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ben me er eentje. Hoe gaat het met je kater?
Ja hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar woon jij in een dorp en ik niet.
Ah ja, apart volkje.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, niets. Hij heeft geen aangifte gedaan. Zou hij zichzelf mee naaien, aangezien hij is begonnen.
Haha ja daar moet je wel mee uitkijken denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb hem gelukkig nooit meer gezien. Denk dat ik een mes tussen de ribben zou krijgen.
jaloers hier alleen ah to go om 7 ofzo en daarna om 10u ah xl maar die zijn ver wegquote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Maar oké die in het dorp zelf is 10:00 pas open :$ Die in het dorp verderop wat eigenlijk gewoon stad is om 9:00
Gaan jullie zo nog fokken?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn vriendin is broodjes aan het bakken en koffie aan het zetten en ik lig te FOK!ken in bed. Ik ben verliefd ;s
Helemaal gestoord die gasten ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja daar moet je wel mee uitkijken denk ik.
Leuke baan wel verder.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal gestoord die gasten ja.
Kwamen alleen in beweging als ze een nieuwe baco wilden of als ze gingen pissen.
watquote:
Jelly afquote:Op zondag 12 juni 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn vriendin is broodjes aan het bakken en koffie aan het zetten en ik lig te FOK!ken in bed. Ik ben verliefd ;s
Na drie keer seks in een kwartier ben ik er wel klaar mee hoor. "Julia", zei ik, "wil je dat alsjeblieft niet doen?"quote:Op zondag 12 juni 2016 12:07 schreef HPLC het volgende:
Of net gedaan waarschijnlijk. Maar Braddie ging ook 3 keer
ja weet ook niequote:
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.quote:
heb wel zin in uitsmijterquote:Op zondag 12 juni 2016 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.
ja dat was me al duidelijkquote:
Nee, die kwamen er daarna pas aan te pas.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die kwamen er daarna pas aan te pas.
grootste tuig van de hele tent vaakquote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.
In die tent zijn het allemaal zo'n oude lullen. Kregen me met 2 man niet naar buiten toentertijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |