Leuke baan wel verder.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Helemaal gestoord die gasten ja.
Kwamen alleen in beweging als ze een nieuwe baco wilden of als ze gingen pissen.
watquote:
Jelly afquote:Op zondag 12 juni 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn vriendin is broodjes aan het bakken en koffie aan het zetten en ik lig te FOK!ken in bed. Ik ben verliefd ;s
Na drie keer seks in een kwartier ben ik er wel klaar mee hoor. "Julia", zei ik, "wil je dat alsjeblieft niet doen?"quote:Op zondag 12 juni 2016 12:07 schreef HPLC het volgende:
Of net gedaan waarschijnlijk. Maar Braddie ging ook 3 keer
ja weet ook niequote:
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.quote:
heb wel zin in uitsmijterquote:Op zondag 12 juni 2016 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.
ja dat was me al duidelijkquote:
Nee, die kwamen er daarna pas aan te pas.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik had verkeerd gelezen een stuk naar boven denk ik, dacht dat het de uitsmijter was.
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die kwamen er daarna pas aan te pas.
grootste tuig van de hele tent vaakquote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.
In die tent zijn het allemaal zo'n oude lullen. Kregen me met 2 man niet naar buiten toentertijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké, dat is meestal ook wel leuk volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |