Vind het lekker doordat ik dat als kind lekker vond. Is verder niks bijzonders.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik weleens zien liggen ja, ik begrijp dus dat het lekker is.
Oh dat heb ik met dat kokos spul op je brood ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het lekker doordat ik dat als kind lekker vond. Is verder niks bijzonders.
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met dat kokos spul op je brood ofzo.
Wow 25 jaar, loop nog geen 25 jaar op deze aarde rond.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.
Ja dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.
terechte klaagquote:
Moest ff snel kijken want ik geloofde hier echt geen reet van.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow 25 jaar, loop nog geen 25 jaar op deze aarde rond.
Oude ziel hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest ff snel kijken want ik geloofde hier echt geen reet van.
Wist niet dat jij zo'n broekie bent.
pure aids is hetquote:
denk dat je het wel heel serieus zou nemen, en misschien zou het je wat meer het licht in de duisternis laten zienquote:
Denk eerder de poep in de duisternis.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat je het wel heel serieus zou nemen, en misschien zou het je wat meer het licht in de duisternis laten zien
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ging laatst mobiel FOK!ken toen ik paddo's ophad, vond het ineens kensermooi allemaal![]()
whyquote:Op zondag 12 juni 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Paddo's heb ik één keer gebruikt, was een leuke ervaring maar doe het nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |