Vind het lekker doordat ik dat als kind lekker vond. Is verder niks bijzonders.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik weleens zien liggen ja, ik begrijp dus dat het lekker is.
Oh dat heb ik met dat kokos spul op je brood ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het lekker doordat ik dat als kind lekker vond. Is verder niks bijzonders.
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met dat kokos spul op je brood ofzo.
Wow 25 jaar, loop nog geen 25 jaar op deze aarde rond.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.
Ja dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kokosbrood. Wow, dat heb ik in geen 25 jaar gegeten of zo.
terechte klaagquote:
Moest ff snel kijken want ik geloofde hier echt geen reet van.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow 25 jaar, loop nog geen 25 jaar op deze aarde rond.
Oude ziel hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest ff snel kijken want ik geloofde hier echt geen reet van.
Wist niet dat jij zo'n broekie bent.
pure aids is hetquote:
denk dat je het wel heel serieus zou nemen, en misschien zou het je wat meer het licht in de duisternis laten zienquote:
Denk eerder de poep in de duisternis.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat je het wel heel serieus zou nemen, en misschien zou het je wat meer het licht in de duisternis laten zien
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ging laatst mobiel FOK!ken toen ik paddo's ophad, vond het ineens kensermooi allemaal![]()
whyquote:Op zondag 12 juni 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Paddo's heb ik één keer gebruikt, was een leuke ervaring maar doe het nooit meer.
o why not?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Paddo's heb ik één keer gebruikt, was een leuke ervaring maar doe het nooit meer.
Die trip was zo intens, op het einde dacht ik echt van wow houdt dit ooit nog op. Dat is voor mij meestal een teken dat het misschien niet helemaal mijn ding is.quote:
Ah ja, herkenbaar. Ik heb hetzelfde probleem met trippen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die trip was zo intens, op het einde dacht ik echt van wow houdt dit ooit nog op. Dat is voor mij meestal een teken dat het misschien niet helemaal mijn ding is.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:01 schreef Drug het volgende:
[..]
o why not?
voor mij eens in de zoveel tijd psychedelics echt verrijking van mijn leven
Heb wel een keer salvia geprobeerd, dat was ook wel een ervaring.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die trip was zo intens, op het einde dacht ik echt van wow houdt dit ooit nog op. Dat is voor mij meestal een teken dat het misschien niet helemaal mijn ding is.![]()
LSD zou ik echt nooit durven denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja, herkenbaar. Ik heb hetzelfde probleem met trippen.
ja snap ik. bij mij won de nieuwsgierigheid het van de angst, waardoor ik meer ging experimenteren en het juist beter leerde kennen. maar als je gevoel zegt niet doen, snap ik dat je daar niet tegenin gaatquote:Op zondag 12 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al wil ik de ervaring eigenlijk ook niet missenquote:
is juist veel controleerbaarder dan paddo's en voelt veel helderder. nadeel is de te lange duur. de trip van lsd in de tijd van een paddotrip, dat is mijn ideale drugquote:
Theo Maassen noemt dat meemaakslet.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al wil ik de ervaring eigenlijk ook niet missen
haha ja ik ook 1x, maar was voor mij te weird om verder mee te gaan. gekke shitquote:Op zondag 12 juni 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Heb wel een keer salvia geprobeerd, dat was ook wel een ervaring.
Ik ben ook zeker blij dat ik het gedaan heb, 4 uur lang met twee vrienden aan één stuk lachen. Jointjes draaien duurde een uur en de wiet zat helemaal aan mijn bezwete handen geplakt. Na een uur eindelijk dicht, per ongeluk helemaal zelf opgerookt.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik. bij mij won de nieuwsgierigheid het van de angst, waardoor ik meer ging experimenteren en het juist beter leerde kennen. maar als je gevoel zegt niet doen, snap ik dat je daar niet tegenin gaat
Oh okéquote:
Ik denk toch dat ik wel moet passen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al wil ik de ervaring eigenlijk ook niet missen
ik wss ook maar ik zie wel, wie weet ooit nogquote:
hahaha memorabele taferelen zo te horenquote:Op zondag 12 juni 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij dat ik het gedaan heb, 4 uur lang met twee vrienden aan één stuk lachen. Jointjes draaien duurde een uur en de wiet zat helemaal aan mijn bezwete handen geplakt. Na een uur eindelijk dicht, per ongeluk helemaal zelf opgerookt.Ze werden gek hahaha, toen gingen ze maar zelf draaien.
Dat is echt zieke shit ja, het had niet veel langer moeten duren dan was ik bad gegaan denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:04 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja ik ook 1x, maar was voor mij te weird om verder mee te gaan. gekke shit
Chai bemoei je er niet mee gvd.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kun je niet veralgemeniseren, gewoon doen.
Ja het was wel echt geweldig, in dat opzicht zou ik het nog wel een keer doen maar goed het is mij net te intens.quote:
wat voor paddo's waren het?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het was wel echt geweldig, in dat opzicht zou ik het nog wel een keer doen maar goed het is mij net te intens.
Oh dat zou ik echt niet verwachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:04 schreef Drug het volgende:
[..]
is juist veel controleerbaarder dan paddo's en voelt veel helderder. nadeel is de te lange duur. de trip van lsd in de tijd van een paddotrip, dat is mijn ideale drug
fucking gestoorde shit, kon er echt geen touw aan vast knopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt zieke shit ja, het had niet veel langer moeten duren dan was ik bad gegaan denk ik.Vriend van me heeft dat vaker gedaan en pakte op een gegeven moment zoveel dat hij echt dacht dat hij doodging, dus ik heb het bij één keer gelaten.
welke tripmiddelen heb je geprobeerd?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
wil iig 2c-b nog wel een keertje in een wat lagere dosering doen, als dat dan ook weer niet bevalt ga ik nooit meer trippen
Ja als het op je pad komt dan doe je het wellicht toch wel denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wss ook maar ik zie wel, wie weet ooit nog
alleen paddo's en 2c-bquote:
Dat is echt na mijn tijd, heb ik wel veel voorbij horen komen. Laatste keer dat ik harddrugs heb gepakt was in 2010.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
wil iig 2c-b nog wel een keertje in een wat lagere dosering doen, als dat dan ook weer niet bevalt ga ik nooit meer trippen
nou dan wordt het wel weer eens tijd hèquote:Op zondag 12 juni 2016 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt na mijn tijd, heb ik wel veel voorbij horen komen. Laatste keer dat ik harddrugs heb gepakt was in 2010.![]()
Ik heb echt geen idee, is al jaren geleden. Toen kon je dat nog gewoon in zo'n winkel kopen.quote:
ja dacht ik ook. voor mij is dat niet zo, en van anderen hoor ik het ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt niet verwachten.Dacht juist dat je helemaal geen controle meer had, dat had ik bij paddo's namelijk echt helemaal niet.
Ik ook niet, minuut lang helemaal de weg kwijt zonder dat je iets in te brengen hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:08 schreef Drug het volgende:
[..]
fucking gestoorde shit, kon er echt geen touw aan vast knopen.
Haha mdma of pillen zal zeker nog wel een keer op mijn pad komen denk ik, iets anders zie ik niet zo snel gebeuren. We gingen toen altijd met mijn verjaardag de duinen in 's nachts, hele nacht spazen met spa flesjes vol mdma en zakken pillen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou dan wordt het wel weer eens tijd hè
aighttquote:Op zondag 12 juni 2016 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, is al jaren geleden. Toen kon je dat nog gewoon in zo'n winkel kopen.! Was in ieder geval goede shit, we hadden twee porties met zijn drieën. Volgens mij heb ik toen 4 grote stelen op.
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha mdma of pillen zal zeker nog wel een keer op mijn pad komen denk ik, iets anders zie ik niet zo snel gebeuren. We gingen toen altijd met mijn verjaardag de duinen in 's nachts, hele nacht spazen met spa flesjes vol mdma en zakken pillen.
Damn man, nu ik dat zo hoor lijkt LSD ineens helemaal niet meer zo eng haha.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:09 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dacht ik ook. voor mij is dat niet zo, en van anderen hoor ik het ook.
ik begon namelijk met paddo's en dat ging alle kanten op. toen kreeg ik een megastash aan lsd waar ik 4 jaar mee heb gedaan en dat was dus veel beter stuurbaar enzo. nu is pas die stash opgegaan en ben ik aan de truffels gegaan, en dat was meteen weer zo oncontroleerbaar
quote:Op zondag 12 juni 2016 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn man, nu ik dat zo hoor lijkt LSD ineens helemaal niet meer zo eng haha.
We hebben een nacht gehad met zijn vijven, 65 dubbele blauwe mitsus hadden we bij ons. Dat moet je echt nooit doen kan ik je vertellen.quote:
volgens mij hebben we dit gesprek al een keer gehadquote:Op zondag 12 juni 2016 11:10 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe vond je het? hoe waren dosis, set en setting?
Ik durf het echt niet te zeggen, zou goed kunnen dat het hawaiiaanse zijn geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt
want hawaiiaanse zijn bijvoorbeeld inderdaad echt enorm intens, maar ik denk dat mexicaanse je misschien wel goed zouden bevallen, was bij mij iig wel zo
maar ja, je kunt ze idd toch niet meer in de smartshop kopen
godverdomme manquote:Op zondag 12 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
We hebben een nacht gehad met zijn vijven, 65 dubbele blauwe mitsus hadden we bij ons. Dat moet je echt nooit doen kan ik je vertellen.Ik heb er 5 op toen, ben 24 uur helemaal de weg kwijt geweest en daarna een week lang extreem depressief.
![]()
We waren een deel kwijtgeraakt buiten (achteraf geluk gehad denk ik). Want twee gasten hadden er ieder 7 op, andere drie hadden er ieder 5 op.quote:
Oh ja heerlijke verhalenquote:Op zondag 12 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
We hebben een nacht gehad met zijn vijven, 65 dubbele blauwe mitsus hadden we bij ons. Dat moet je echt nooit doen kan ik je vertellen.Ik heb er 5 op toen, ben 24 uur helemaal de weg kwijt geweest en daarna een week lang extreem depressief.
![]()
nee met pillen ben ik altijd behoorlijk voorzichtig met bijpakkenquote:Op zondag 12 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
We waren een deel kwijtgeraakt buiten (achteraf geluk gehad denk ik). Want twee gasten hadden er ieder 7 op, andere drie hadden er ieder 5 op.Als je eenmaal vd kaart bent en die shit binnen handbereik heb dan blijf je echt bezig zoals je waarschijnlijk zelf ook wel weet.
Er is er altijd wel eentje die dan zegt ja laten we nog eentje pakken en ja tuurlijk waarom niet denkt de rest.
Hahaha geweldig! Wij hebben echt veel op de Gamecube gespeeld vd kaart, dat ging meestal ook niet zo goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja heerlijke verhalen
Ik heb keer mn bday gevierd op walibi, bleven we overnachten op vakantieparkje, 50 witte molentjes mee, knetterwaus walibi opkarten ging nie zo goed
o ja klopt ongeveer jaquote:Op zondag 12 juni 2016 11:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hebben we dit gesprek al een keer gehad
mexicaanse paddo's gewoon buiten in t park, dat was wel leuk en beetje mellow. Hawaiiaanse twee keer in thuissetting, maar kon me niet fatsoenlijk overgeven aan de trip dus was meer tijd uitzitten
Geen idee meer wat de doseringen waren, is al 8 of 9 jaar ofzo geleden, denk gewoon een bakje ofzo
2c-b buiten met m'n chick, dosis bleek achteraf volgens degene waarvan we het hadden tussen de 25 en 30mg te zijn. Dat was een beetje te heftig
Wie?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik kruip zo nog even tegen sg aan.
Oh wow, netjes.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee met pillen ben ik altijd behoorlijk voorzichtig met bijpakken
ja dat is goed mogelijk iddquote:Op zondag 12 juni 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
misschien had je die twee keren een te lage dosering, dan krijg je zo'n net-niet-trip, dat is kut inderdaad.
mja 2c-b heb ik nog, dus is wel zo makkelijkquote:misschien moet je dan geen 2c-b pakken voor de trip die gaat bepalen of je nog vaker psychedelica neemt. misschien weer paddo's (of truffels). of liefste acid natuurlijk![]()
Mooie dingen zijn dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha geweldig! Wij hebben echt veel op de Gamecube gespeeld vd kaart, dat ging meestal ook niet zo goed.
"Everyone who isn't tripping himself because he's too scared or tired is going to resent our doing it. Sex, drugs, fun, travel, dancing, loafing. You name it. Anything that's pleasurable is going to bring down the wrath of the power-control people. Because the essence of ecstasy and the essence of religion and the essence of orgasm (and they're all pretty much the same) is that you give up power and swing with it. And the cats who can't do that end up with the power and they use it to punish the innocent and the happy. And they'll try to make us look bad and feel bad." Dr. Tim Learyquote:Op zondag 12 juni 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mensen die plezier hebben in hun leven zijn kneuzen? Apart.
Posts analyseren?quote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
Ik vind Drug af en toe op Ash lijken qua posts.
Hahaha wat een baas.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat.
Maatje was keer jarig, stonden we in een fietstunnel om 4:00 snachts happy birthday te zingen maar we hadden geen verjaardagscadeau, is 1 iemand kkwaus naar huis gegaan om zn gamecube te halen, kwam ie terug en gaf die gamecube als verjaardagscadeau
Amstel bier.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Maar wat voor drugs zouden jullie nooit proberen? Heroïne en crystal meth lijkt me redelijk logisch (mag ik hopen dan).
Ja dat en hoef ook geen ghb en keta meerquote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Maar wat voor drugs zouden jullie nooit proberen? Heroïne en crystal meth lijkt me redelijk logisch (mag ik hopen dan).
Tim Leary knows what he's talking about.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef Drug het volgende:
[..]
"Everyone who isn't tripping himself because he's too scared or tired is going to resent our doing it. Sex, drugs, fun, travel, dancing, loafing. You name it. Anything that's pleasurable is going to bring down the wrath of the power-control people. Because the essence of ecstasy and the essence of religion and the essence of orgasm (and they're all pretty much the same) is that you give up power and swing with it. And the cats who can't do that end up with the power and they use it to punish the innocent and the happy. And they'll try to make us look bad and feel bad." Dr. Tim Leary
tsja, te weinig of te korte pauzes ertussen gehouden wss. zal nu idd wel weer ongeveer als vanouds werkenquote:Op zondag 12 juni 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh wow, netjes.Ik moet wel zeggen sinds die ene nacht dat ik daarna nooit meer mezelf heb kunnen laten gaan ongeacht hoeveel ik pakte. Bleef altijd heel erg helder, daarom was het op een gegeven moment ook minder leuk, omdat je nooit meer die piek bereikt. Denk overigens als ik het nu weer zou proberen dat dat wel weer gebeurt.
Kan me nog goed een feestje herinneren waar ik 4-5 dingen naar binnen klapte en hele avond nuchter ben geweest. Anderen werden van een halve van dezelfde pillen helemaal vd kaart.
Oooh ja zo. Ja lastig onthouden welke vraag je al eens gesteld hebtquote:Op zondag 12 juni 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Nee gewoon hoe fanatiek hij is met vragen terwijl hij dat al eens gevraagd heeft.
Ghb en keta zou ik inderdaad ook niet proberen. Zou dan eerder keta dan Ghb proberen denk ik maar allebei niet wat mij betreft.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat en hoef ook geen ghb en keta meer
Ja die dubbele mitsus zijn veruit de beste pillen die ik ooit op heb. Met die 4-5 bedoelde ik overigens wel andere hoor, dat was ruime tijd na die nacht met zoveel mitsus.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, te weinig of te korte pauzes ertussen gehouden wss. zal nu idd wel weer ongeveer als vanouds werken
4-5 pillen is ook wel echt behoorlijk absurd tho, die dubbelgedrukte mitsubushis zat volgens mij rond de 200mg in als ik het me goed herinner
haha maar het is echt een ander middel dan paddo's, ook in de basis zeg maar. dus misschien liggen die 2c'tjes je niet zoquote:Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is goed mogelijk idd
[..]
mja 2c-b heb ik nog, dus is wel zo makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |