Ben jij zo'n beer ja?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
[..]
In die tent zijn het allemaal zo'n oude lullen. Kregen me met 2 man niet naar buiten toentertijd.
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werkenquote:kennis van mij heeft tijdens haar bijbaantje in de supermarkt controle gehad van een stichting die controleert op verkoop van alcohol aan minderjarigen.
Deze stichting heeft vervolgens een minderjarige op pad gestuurd om alcohol te kopen bij supermarkten.
Deze minderjarige is vervolgens ook in haar winkel langs geweest. Mijn kennis zat achter de kassa.
WGR / Alcohol verkocht aan minderjarige -> Ontslag?
Wat het net aan het lezenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werken
Van die fylaxjesquote:Op zondag 12 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zijn dat voor kneusjes die hieraan mee gaan werken
gastjes verdienen echt klappenquote:
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshitquote:
hahahaquote:
Ik kan zo boos zijn als ik wil maar dan zou een vrouwelijke midget uitsmijter me nog naar buiten krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik was toen boos, dan ben ik niet makkelijk.
Kun je haar wel neuken.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan zo boos zijn als ik wil maar dan zou een vrouwelijke midget uitsmijter me nog naar buiten krijgen.
Nieuwe sinds wanneer? Sinds de vorige vlog dat hij gitaren kocht? Jawel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshit
Jeetje, dacht je dat ik overdreef ofzo ;squote:Op zondag 12 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuwe vlog hoop ik? Anders is dat van die 10 gitaren straks geen bullshit
Je verwacht het nietquote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nieuwe sinds wanneer? Sinds de vorige vlog dat hij gitaren kocht? Jawel hoor.
Niet echt. Maar klik uit verveling wel eens als ze hier worden gepost.quote:
aitquote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Maar klik uit verveling wel eens als ze hier worden gepost.
Keep the Twingo alive!quote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Beter koopt hij een fatsoenlijke auto i.p.v allemaal gitaren.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie. :s
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.quote:
Ga servetten vouwen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.
uur mij ook ff picca danquote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij vroeg om een foto dan moet je ook niet achteraf gaan lopen kankeren dat ik lelijk ben.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt alleen recht op foto's van mijn anus.
Ik heb niets gekeken. Zag Bibi staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn vier verschillende (in de laatste vid 2 dames).
Ja, oneens?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dat die bibi van oh oh cherso?
Klopt, schone anus.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
zosk heeft geen tarrels kan ik je vertellen
dat kan ook jaquote:
alsof jij zo;n geweldig karakter hebt man, aub zegquote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
oh oh chersowss wel mislukte persoonlijkheid dan
met die redenatie kan heel klb wel dicht hèquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof jij zo;n geweldig karakter hebt man, aub zeg
en jij hebt een kleintjequote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Groot voorhoofd of lijkt dat door de foto?
ja eensquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
met die redenatie kan heel klb wel dicht hè
Voel je niets van.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
oh oh chersowss wel mislukte persoonlijkheid dan
nu nog meisjes om mee te spelenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
MeisjesLego. kwam m'n moeder gisteren mee (uit 19 fucking 72). Die piano had ik al thuis.
[ afbeelding ]
true datquote:
ik denk dat het tuuteren wordtquote:Op zondag 12 juni 2016 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
profje wat zeg je er van? turkije kroatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |