dat breaking bad topic gaf het al wel een beetje wegquote:
bedoeld*quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zonder link zou verwijzen naar zoiets. Nu moet Neverknown maar ff weer gaan zoeken naar wat jij bedoelt?
Denk dat het bij jou altijd benauwd is.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens deze is het wel echt benauwd bij jou nu.
neequote:
oh, okéquote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gwn dat die kaart wsl wel klopt en die andere niet.
Hebben de partytent zeker opstaanquote:Op zondag 12 juni 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog lekker genoeg om buiten te zitten zoals de buren met hun bezoek doen wat een irritant kind mee heeft.
Melow, ik en Drug waren de enige die toen postten en ben de enige die een afbeelding van the Donald heeft gepost. Postte hiervoor alleen in VS en Michielostopics.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zonder link zou verwijzen naar zoiets. Nu moet Neverknown maar ff weer gaan zoeken naar wat jij bedoelt?
Goed topic, fans weten.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat breaking bad topic gaf het al wel een beetje weg
Ja, dus? Als je zo graag reactie wilt kan je toch even linkje doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Zij, ik en Drug waren de enige die toen postten en ben de enige die een afbeelding van the Donald heeft gepost. Postte hiervoor alleen in VS en Michielostopics.
...quote:
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?quote:
Geen verrassing dit.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?
Ik zit nog altijd aan 'het' bier.
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dus? Als je zo graag reactie wilt kan je toch even linkje doen.
het was een vliegerfeest variant op alberto checkt de parkquote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook aan 'de' bier?
Ik zit nog altijd aan 'het' bier.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.
hier trappen wij niet in vriendquote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
True, ben echter geen clone van de persoon waarover jullie het hebben.
Oh, ok.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was een vliegerfeest variant op alberto checkt de park
zeven daarentegenquote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
Jij maakt er 7 van?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
laterquote:
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.quote:
huh maar je was ash toch niet zeg je netquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
Daarom, wel leuk dat je iets onderneemt, wij zitten hier maar met sociale angst.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan. Elke meer is er eentje.
Registratiedatum: 12 januari 2016?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh maar je was ash toch niet zeg je net
je bent echt een downie of niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
wat ontkracht of bevestigt dit preciesquote:
bedoel je nu emimichquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zitquote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
eerder het trisomie 21 draadjequote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zit
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
Pls, die heb ik allemaal al gezienquote:Op zondag 12 juni 2016 15:45 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Google op Louis Theroux, toffe documentaire.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
het og-genquote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
ik denk dat hij de generatie bedoeltquote:Op zondag 12 juni 2016 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die kerel heeft echt iets wat zijn hersens aantast ofzo
smoesjesquote:Op zondag 12 juni 2016 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ging me niet om het of de naar meer om "og-gen"
Echt tyf gwn op man
Heey dat ben ik. Wie ben jij?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag jaquote:
hij is zeker niet ashquote:
nou danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag ja
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?quote:
hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
al kijk je ze naakt terwijl jij jezelf bewerkt met een bijlquote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga wel oude Peter R afleveringen kijken
Noel woont in de gevaarlijke buitenwijken van Erneloquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogtequote:
Breda G.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
Dure woorden verbloemen niet alles
Thanksquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogte
Voorzet turkijke, vilkan cen wou pantoffelen maar blok
Gele kaary voor centrale verdediger turkije
Ha box G, noobs weten niet waar dat over gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
tsjaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een OG volgens luitenantje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
heb je geen televisie?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
cdspeler kapot, telefoon kapot, livestream kapot...
Ik ga klappen uitdelen...
Wie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |