Pls, die heb ik allemaal al gezienquote:Op zondag 12 juni 2016 15:45 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Google op Louis Theroux, toffe documentaire.
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
het og-genquote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.
ik denk dat hij de generatie bedoeltquote:Op zondag 12 juni 2016 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die kerel heeft echt iets wat zijn hersens aantast ofzo
smoesjesquote:Op zondag 12 juni 2016 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ging me niet om het of de naar meer om "og-gen"
Echt tyf gwn op man
Heey dat ben ik. Wie ben jij?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag jaquote:
hij is zeker niet ashquote:
nou danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar 'og-gen' is hoe dan ook sws wel terechte klaag ja
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?quote:
hahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op fok ja? Allemaal thugs uit Waddinxveen-Oost en de gevaarlijke buitenwijken van Ermelo?
al kijk je ze naakt terwijl jij jezelf bewerkt met een bijlquote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga wel oude Peter R afleveringen kijken
Noel woont in de gevaarlijke buitenwijken van Erneloquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogtequote:
Breda G.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
Dure woorden verbloemen niet alles
Thanksquote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je wel op de hoogte
Voorzet turkijke, vilkan cen wou pantoffelen maar blok
Gele kaary voor centrale verdediger turkije
Ha box G, noobs weten niet waar dat over gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
tsjaquote:Op zondag 12 juni 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een OG volgens luitenantje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SCHAAKMAT
heb je geen televisie?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
cdspeler kapot, telefoon kapot, livestream kapot...
Ik ga klappen uitdelen...
Wie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |