zeven daarentegenquote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
Jij maakt er 7 van?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
ff dat bier wegkeggen en een vlieger ophalen bij moeders op de fiets.
Een vliegerfestival met maar 6 vliegers klopt natuurlijk niet.
laterquote:
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.quote:
huh maar je was ash toch niet zeg je netquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
Daarom, wel leuk dat je iets onderneemt, wij zitten hier maar met sociale angst.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan. Elke meer is er eentje.
Registratiedatum: 12 januari 2016?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh maar je was ash toch niet zeg je net
je bent echt een downie of niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Respect voor de OG-gen noob, Runde dit forum met Skylark, Noel en Emm toen jij nog rondwandelde op viva forum.
wat ontkracht of bevestigt dit preciesquote:
bedoel je nu emimichquote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zitquote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
eerder het trisomie 21 draadjequote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof je in het dascha draadje zit
Waarom zou ik geen lid van de OG-gen kunnen zijn als ik niet de user waarover je het hebt ben terwijl die pas in 2016 geregisteerd heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ontkracht of bevestigt dit precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |