quote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Konden die mods het vorige topic niet even reeksen ofzo?
Even de OP updaten
Waarom kan ik de OP niet aanpassen?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:47 schreef Nattekat het volgende:
Goed, eens kijken of we dat lijstje weer gevuld krijgen
Probeer het nog eensquote:Op zondag 12 juni 2016 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom kan ik de OP niet aanpassen?zomaar het vinkje laten staan he
[ afbeelding ]
Wanneer
26-27-28 augustus 2016
Waar
Hier
Zijn er nog kaarten?
Kaarten zijn nog te koop
Wie gaan er allemaal?
-Admiraal_Anaal (za/zo)
-Ringbewoner (za)
-Nattekat
[ afbeelding ]
Update. Ik ga de vrijdag ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er nog kaarten?
Kaarten zijn nog te koop
Wie gaan er allemaal?
-Admiraal_Anaal (za/zo)
-Ringbewoner (za)
-Nattekat
[ afbeelding ]
Ik heb ze vorige week al ontvangenquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef Abdus18 het volgende:
ik gaat!
moet alleen nog de kaartjes opgestuurd krijgen -_-
Tickettravel zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef Abdus18 het volgende:
ik gaat!
moet alleen nog de kaartjes opgestuurd krijgen -_-
Volgens mij is het zeer gebruikelijk dat je de tickets pas een paar week van te voren krijgt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tickettravel zeker?
Dan doen ze om te voorkomen dat mensen zoals ik al kaartjes hebben voordat er betaald is
Ik wacht nog steeds op een bevestiging van reisgenoot
In 2014 waren ze er al in juni, het kan wel. Vorig jaar kreeg ik ze ook pas in augustus.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij is het zeer gebruikelijk dat je de tickets pas een paar week van te voren krijgt.
Sinds gisteren heb ik ze binnen, een of ander bedrijf uit monaco blijkbaar :pquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tickettravel zeker?
Dan doen ze om te voorkomen dat mensen zoals ik al kaartjes hebben voordat er betaald is
Ik wacht nog steeds op een bevestiging van reisgenoot
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:49 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik ze binnen, een of ander bedrijf uit monaco blijkbaar :p
Vrouw had ze gekocht haha.
ps. oeps, volgens mij heb ik dit bericht gerapporteerd ipv gequote![]()
Hangt er van af of mijn bijrijder zin heeft om bij een paar onbekende oude lullen te zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef RingBewoner het volgende:
Gaan we nog met z'n allen ergens langs het circuit zitten?
Muah. Leuk als je leuke buren hebt op de camping, maar voor 4 dagen liever niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Je kan toch gewoon prima alleen gaan?
Ik zie het probleem niet zo. Zou ook gewoon alleen gaan, lekker rondsjouwen, biertje drinken, foto'tje maken, wie weet een praatje hier en daar. Zonnetje als het meezit. Dikke prima.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Leuk als je leuke buren hebt op de camping, maar voor 4 dagen liever niet.
Paar jaar geleden gedaan met een hotel. Beviel mij prima. Lekker eigen baas.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Leuk als je leuke buren hebt op de camping, maar voor 4 dagen liever niet.
Ieder wat wils, maar niks voor mij. Ging vorig jaar met z'n tweeën primaquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gedaan met een hotel. Beviel mij prima. Lekker eigen baas.
In principe wel.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Nog interesse in een FOK!sleeptouw?
Bij voorkeur twintigers, maar gezelligheid is van alle generaties
Thanks!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijden pendelbussen van station Spa naar Francorchamps.
Fietsen gaat ook hoor. Tot Maastricht fiets in de trein, en dab trappen maar. Zover is dat niet.quote:
Dat zou kunnen, maar ik heb niet zoveel zin om 70km te trappen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Fietsen gaat ook hoor. Tot Maastricht fiets in de trein, en dab trappen maar. Zover is dat niet.
Ik vond 30km naar zandvoort en weer terug al veelquote:Op zondag 31 juli 2016 20:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Fietsen gaat ook hoor. Tot Maastricht fiets in de trein, en dab trappen maar. Zover is dat niet.
Woon je in Amsterdam?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond 30km naar zandvoort en weer terug al veel
kom tot station Eijsden (1 halte verder), en dan pik ik je zondagmorgen rond 7.30 opquote:Op zondag 31 juli 2016 20:13 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik heb niet zoveel zin om 70km te trappen.
Zaterdag is Mysteryland, dus die kan ik helaas al niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Niet alleen zondag gaan zodat je je kan oriënteren en op zondag al meteen bij het openen van de hekken het circuit op.
In dat geval moet je er zelf even goed over denken. Bij het grote grasveld bovenaan en in het midden is er vaak nog wel plek tot een zeker moment. Voor de andere plekken moet je zin hebben om vanaf 7:00 de hele dag daar te zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Zaterdag is Mysteryland, dus die kan ik helaas al niet.
Dan ga ik het inderdaad niet eens doen. Misschien dat ik in Montfort bij Opa Verstappen ga kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval moet je er zelf even goed over denken. Bij het grote grasveld bovenaan en in het midden is er vaak nog wel plek tot een zeker moment. Voor de andere plekken moet je zin hebben om vanaf 7:00 de hele dag daar te zitten.
De brons-kaarten geven vooral waar voor hun geld voor meerdere dagen, dus misschien volgend jaar proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dan ga ik het inderdaad niet eens doen. Misschien dat ik in Montfort bij Opa Verstappen ga kijken.
Dat het heel heel heel heel HEEL erg duur is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij iets kan vertellen over de paddock club pit lane walk francorchamps. Hoe krijg je toegang, met welke kaarten en wat valt er te zien?
Die is op donderdag en is meestal vanaf een uur of 15 of 16 en duurt dan 2 uur. Normaal heb je alleen toegang met weekendkaarten maar ik ben wel eens binnengekomen met alleen kaarten voor de vrijdag en de smoes dat de kaarten voor zaterdag en zondag in het hotel lagen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij iets kan vertellen over de paddock club pit lane walk francorchamps. Hoe krijg je toegang, met welke kaarten en wat valt er te zien?
2 kamers, 1 nacht voor ¤160 inclusief ontbijt hiero.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:36 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat een geld voor 2 nachten![]()
2900 euro voor 2 nachten en dan nog heb je een pauper kamer
wat een armoe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga er zondag heen. MIjn aanhang wilde niet de zaterdag erbij pakken.
mensen met weekend grand stand tickets wrsch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb weekend Brons kaarten maar ik zie op het schema dat er dagelijks een pitlane walk is van ongeveer 45 minutenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die is op donderdag en is meestal vanaf een uur of 15 of 16 en duurt dan 2 uur. Normaal heb je alleen toegang met weekendkaarten maar ik ben wel eens binnengekomen met alleen kaarten voor de vrijdag en de smoes dat de kaarten voor zaterdag en zondag in het hotel lagen.
Best wel eens gaaf om te doen, je komt ontzettend dicht bij, teams zijn vaak wel druk en je kan een stukje over start/finish lopen. Dikke aanrader.
Fout. Mensen met een paddockkaart.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mensen met weekend grand stand tickets wrsch.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
nattekat, kan ik de trekhaak al voor jou insmeren?
Die ken ik niet. Op donderdag was er altijd eentje van 16-18 uur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb weekend Brons kaarten maar ik zie op het schema dat er dagelijks een pitlane walk is van ongeveer 45 minuten
Fout. Op donderdag mag iedereen op vertoon van een weekendkaart door de pit lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout. Mensen met een paddockkaart.
Daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Op donderdag was er altijd eentje van 16-18 uur.
[..]
Fout. Op donderdag mag iedereen op vertoon van een weekendkaart door de pit lopen.
Waar zit je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
2 kamers, 1 nacht voor ¤160 inclusief ontbijt hiero.
Ik denk niet dat we daar tijd voor hebben/makenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zit 'n goeie bakker met lekkere croissants,
Hij ging volgens mij aardig vroeg openquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar tijd voor hebben/maken. We willen op tijd op het circuit zijn.
das nog zga 'n uur rijdenquote:
Je kunt Pouhon niet inkijken. Is allemaal bos daar. Het rechte stiuk er naar toe kun je zien als je in het verlengde staatquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef Abdus18 het volgende:
Hoe is het om binnenkant bruxelles te zitten, uitkijkend op poehon bij dat scherm daar?
Misschien het plekje waar ik ga zitten
Staat daar geen scherm. De tribune aan de buitenkant kijkt naar een scherm halverwege het rechte stuk richting Rivage (hoe die bocht gewoon heetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef Abdus18 het volgende:
Hoe is het om binnenkant bruxelles te zitten, uitkijkend op poehon bij dat scherm daar?
Misschien het plekje waar ik ga zitten
Jij was mijn laatste kansquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:07 schreef Waffle het volgende:
Ik ben er helaas dit jaar niet bij. Red Bull ring was het voor dit jaar. Misschien volgend jaar weer.
Ja last minute vakantie naar Hongarije gedaan. Werd in Budapest aangesproken of ik Max fan was, want had een STR pet op. Blijkbaar zat Max daar twee weken terugquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij was mijn laatste kans
Wat is deze?
Voor slechts ¤300 heb je nog een heerlijk weekend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:13 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja last minute vakantie naar Hongarije gedaan. Werd in Budapest aangesproken of ik Max fan was, want had een STR pet op. Blijkbaar zat Max daar twee weken terug
Ja ben nu bijna platzak en ga straks nog voor een half jaar op stage naar België. Dus moet het hier na rustig aan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor slechts ¤300 heb je nog een heerlijk weekend.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna platzak en ga straks nog voor een half jaar op stage naar België. Dus moet het hier na rustig aan doen.
Maar dan moeten we daarheen of stoppen en dan of terug of onderweg eten. We ontbijten lekker in het hotelquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij ging volgens mij aardig vroeg open
Ach, een fijne auto, goede muziek en prima gezelschap. Dat uurtje is zo om.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
das nog zga 'n uur rijdenkun je beter bij mij in de tuin komen, das 40 minuten rijden
![]()
Heb je toevallig nog ruimte om mij vrijdag bij station Maastricht op te pikken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen ook al afgesproken om vrijdags met een vriend te gaan¤25 inkom voor vrijdag, en een paar wandelschoenen als inkom voor zondag. Niet slecht
ligt eraan hoelaat? Wij willen niet al te laat vertrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog ruimte om mij vrijdag bij station Maastricht op te pikken?
Anders heb ik nog een vrijdagkaart beschikbaar voor iemand.
Ik ben er net achter dat ik voor 8:00 niet in Maastricht kan komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat? Wij willen niet al te laat vertrekken.
ten vroegste 8.00?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er net achter dat ik voor 8:00 niet in Maastricht kan komen
Dat lijkt me wel redelijk laat.
Jep. OV enzo.quote:
ik zal eens vragen aan de kompanie wat de bedoeling is als ie terug is van Pukkelpop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. OV enzo.
Ach, geen ramp. Ik rij gewoon mee met de rest in dat geval.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Donderdag avond voordat de pitwalk voor het publiek is mag je al de camping op. Dus vrijdag avond of zaterdag morgen is geen probleem. En volgens mij zijn er stewards de klok rond die je bij diverse wegen kunnen doorlaten als je camping ticket hebt of wilt kopen....
Mijn avondmaal van vorig jaar:quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
En iemand ervaring met eten daar? Is het te doen of kan ik beter eigen gasstel meenemen om s'avonds wat te maken
niet bij mij op de trekhaak willen maar nu wel stiekem gaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn avondmaal van vorig jaar:
- friettent op camping
- pizza bij plaatselijke pizzeria
- friettent op camping
- McDonald's net over de grens
De rest is gewoon hoofdprijs.
Ik ga niet stiekem. Verkondig het toch gewoon?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
niet bij mij op de trekhaak willen maar nu wel stiekem gaan
smoesjesquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet stiekem. Verkondig het toch gewoon?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, uit het niets toch nog een kans dat ik alsnog ga
Alleen het hotel moet nog geregeld worden.
En inmiddels bevestigd
6:30quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:01 schreef DenS het volgende:
Hoe laat gaan de toegangshekken open op alle dagen?
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Wordt mijn eerste keer naar een race namelijk.quote:
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:10 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Word mijn eerste keer naar een race namelijk.
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.
Absoluut niet op de gok gaan. Dat kan nog behoorlijk tegen vallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Regenpak kan wel thuis blijven denk ik, of je moet het gebruiken om de zon tegen te houden?
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te hardenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzak
Vest, winterjasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tent, opblaasbaar luchtbed, slaapzak, powerbank, klapstoelen met bierhouder, bier....
Wat vergeet ik nog?
De verwachtingen worden maandag pas echt beter, met een kleine 20 graden en wolken (maar geen regen). Als dat nou even naar voren schuift..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te harden
Hou meer rekening met 30 graden
Dat gun ik de mensen op de camping nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De verwachtingen worden maandag pas echt beter, met een kleine 20 graden en wolken (maar geen regen). Als dat nou even naar voren schuift..
Ik gun mezelf wel gewoon weer wat uit te houden is ipv weer drie dagen 30 gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gun ik de mensen op de camping niet
Wordt flink noodweer verwacht tussen zondag en maandag.
Vorig jaar was je er helemaal nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wel gewoon weer wat uit te houden is ipv weer drie dagen 30 graden
Wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was je er helemaal niet
Ik heb lekker 300¤ bespaard en kan nog steeds overdekt zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit lekker overdekt vrijdag, zaterdag en zondag
thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb lekker 300¤ bespaard en kan nog steeds overdekt zitten
Welke tribune?
Geen sleeptouw?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
volgend jaar wil ik er bij zijn en eventueel nog een weekend silverstone en/of Hongarije
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
volgend jaar wil ik er bij zijn en eventueel nog een weekend silverstone en/of Hongarije
Pro-tip: boek Silverstone voor vrijdag als het kan financieel nu. Gaat je héél veel geld schelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
Ik heb gewoon zo'n goedkope 'loop' plaats voor de training.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Waffle het volgende:
Vroeg er bij zijn is de tip. Je hebt maar drie soorten kaarten en dat komt nooit helemaal vol. De tip is om vroeg aanwezig te zijn en zo lang mogelijk door te rijden naar het circuit en dan terug rijden en de eerst beschikbare parkeerterrein te pakken. Als je bijvoorbeeld voor geel gaat kan je naast het circuit staan maar ook bijna bij de snelweg. Dat is nooit allemaal van te voren uitverkocht en alle kaarten voor geel zijn overal te gebruiken.
Tenminste volgens mij zat het zo.
Als je heel vroeg bent vond ik voor brons gelijk bij La source tussen goud en zilver tribune in een goede plek. Daar zit een klein stuk een hek, maar dan moet je wel erg vroeg zijn. Scherm van zilver tribune kan je zien en daar zie je ze ook uit de pits komen en proef starts maken. Daarnaast zie je ze bij eau Rouge omhoog schieten. Het enige nadeel is dat je alles door het hek ziet en je heel vroeg moet zijn. Anders staat hetdaar 15 rijen dik.
Goede tip! wat was je dit jaar kwijt aan tickets, evt parkeren, camping e.d. ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: boek Silverstone voor vrijdag als het kan financieel nu. Gaat je héél veel geld schelen.
Wij hebben nu onze Grand Stand tickets voor 250 (overdekt), die zijn vanaf vrijdag 300, en vanaf December nog weer duurder.
Op het moment zijn de Silver Tickets goedkoper dan de Bronze tickets zelfs![]()
![]()
Met grand stand tickets heb je echt een heel tof weekend. Waar je op andere circuits vast zit aan je eigen plekje voor het hele weekend, al dan niet in het gras waar je dan al om 7 uur met je koelboxje moet zitten, heb je op Silverstone een briljante Roving structuur, waar je vanaf de donderdag/vrijdag op alle grand stands kunt plaatsnemen om zo het hele circuit rond te gaan en vanaf allerlei hoeken de auto's te zien rijden, zowel de F1, de GP2 en GP3 als al het andere wat er nog te zien is. Op vrijdag is dat zelfs open voor iedereen, maar de zaterdag is dat alleen voor grand stand ticket houders, wat het een erg prima bedoening maakt. Je kunt het circuit van alle kanten bekijken zonder zo'n kuthek ervoor, dat is imho héél veel waard.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Silverstone zou ik echt nooit bezoeken. Die prijzen zijn echt achterlijk![]()
Uiteindelijk iets van Ŗ650 voor met z'n tweeën inclusief kamperen voor een campervan (tent is goedkoper), wat dus 5 nachten is (woensdag tot maandag). Voor die prijs krijg je 3 dagen non-stop vermaak, zowel op het circuit vanaf 9 uur 's ochtends tot laat in de middag, als op de camping zelf tot laat in de avond (Woodlands staat bekend om z'n live muziek, optredens, coureurs die langs komen, etc.). Parking heb je niet nodig als je kampeert, want de camping ligt op 200m van het circuit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Goede tip! wat was je dit jaar kwijt aan tickets, evt parkeren, camping e.d. ?
had 800 euro in mijn hoofd dus dat komt aardig in de richtingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met grand stand tickets heb je echt een heel tof weekend. Waar je op andere circuits vast zit aan je eigen plekje voor het hele weekend, al dan niet in het gras waar je dan al om 7 uur met je koelboxje moet zitten, heb je op Silverstone een briljante Roving structuur, waar je vanaf de donderdag/vrijdag op alle grand stands kunt plaatsnemen om zo het hele circuit rond te gaan en vanaf allerlei hoeken de auto's te zien rijden, zowel de F1, de GP2 en GP3 als al het andere wat er nog te zien is. Op vrijdag is dat zelfs open voor iedereen, maar de zaterdag is dat alleen voor grand stand ticket houders, wat het een erg prima bedoening maakt. Je kunt het circuit van alle kanten bekijken zonder zo'n kuthek ervoor, dat is imho héél veel waard.
Ja, het is prijzig, zeker voor een student of jong werkende, maar je krijgt er imho echt héél veel voor terug wat je op de goedkopere tickets op de goedkopere circuits écht niet krijgt. De sfeer vond ik ook helemaal geweldig. Wát een weekend was het, en kan echt niet wachten tot volgend jaar.
[..]
Uiteindelijk iets van Ŗ650 voor met z'n tweeën inclusief kamperen voor een campervan (tent is goedkoper), wat dus 5 nachten is (woensdag tot maandag). Voor die prijs krijg je 3 dagen non-stop vermaak, zowel op het circuit vanaf 9 uur 's ochtends tot laat in de middag, als op de camping zelf tot laat in de avond (Woodlands staat bekend om z'n live muziek, optredens, coureurs die langs komen, etc.). Parking heb je niet nodig als je kampeert, want de camping ligt op 200m van het circuit.
Als je via Dover gaat kun je met vroeg boeken al voor iets van 50 euro een retour hebben op een beetje een rare tijd (midden in de nacht ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had 800 euro in mijn hoofd dus dat komt aardig in de richtingKosten vallen mee voor een weekend/5 nachten. Komt nog wel een trip het water over bij maar dat kost je niet direct de kop als je er op tijd bij bent.
Waar is die ellende dan? Is niet echt geweldig duidelijk dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:59 schreef DenS het volgende:
Oh voor de mensen die dachten via Maastricht de grens over te gaan... Beter even stukje om rijden!
KOMENDE VANUIT NEDERLAND
Als u van Nederland komt, door de werken op de E42,vraagt de Fédérale Politie om niet langs de E25 (A2) Maastricht – Luik te komen maar via Heerlen en Aachen (E314/A76) waar u dan de weg naar het circuit kan nemen via de snelweg A4-E40 tot BATTICE E42.
Maar 1 rijstrook open in beide richtingen. Feest!
http://www.maastrichtbere(...)stricht-zuid-en-luikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die ellende dan? Is niet echt geweldig duidelijk dit.
ik voorzie hele kleine oogjes op de maandagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je via Dover gaat kun je met vroeg boeken al voor iets van 50 euro een retour hebben op een beetje een rare tijd (midden in de nacht ofzo).
Ow, niks bijzonders dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:05 schreef DenS het volgende:
[..]
http://www.maastrichtbere(...)stricht-zuid-en-luik
Rij wel stukje om, is maar 5min meer reistijd (en wellicht veel minder vertraging). Hotel in Sittard. Terugweg op zondag naar Enschede mooi via Duitslandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, niks bijzonders dus.
Ze zijn daar al jaren aan het kloten met de A2, dat je daar per definitie een kwartier in de file staat moet inmiddels wel bekend zijn hopelijk
Niet alleen op maandagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik voorzie hele kleine oogjes op de maandag
goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen op maandagWe hebben de ' quiet' campingplaatsen gekozen. Maar dat zal ook wel niet zo quiet zijn. Maargoed, terug naar Spa, daarna kunnen we misschien wel een algemeen GP-bezoeken topic maken ofzo?
Zou leuk zijn om te feesten met wat FOK!kers op Silverstone volgend jaar. Willen ook nog naar een andere, maar daar bouwen we een zomervakantie omheen... dus dat moeten we nog even zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
goed ideeen eventueel splitsen naar een circuit specifiek topic als daar veel vraag naar is
Je komt bij La Source het circuit op. Ik zou als ik jou was de zaterdag gebruiken om het circuit een beetje te leren kennen. Anders heeft het echt geen zin.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef Justevo het volgende:
Ik heb bronze kaarten voor zaterdag en zondag, hoef echt niet het beste zicht te hebben maar ik zou wel ergens willen zitten. Maakt me verder niet zoveel uit waar, maar urenlang staan is niet echt een optie.
Waar kan ik als ik binnenkom (Parking geel en verwacht 7:30/8:00) het beste gelijk naartoe lopen? Ik weet echt totaal niet de weg daar
Is elk bronzen gedeelte duwen en trekken voor een plekje dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt bij La Source het circuit op. Ik zou als ik jou was de zaterdag gebruiken om het circuit een beetje te leren kennen. Anders heeft het echt geen zin.
Best wel ja. Dat scherm bij Blanchimont staat trouwens voor een tribune, die kan je niet zien vanaf brons.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Is elk bronzen gedeelte duwen en trekken voor een plekje dan?
http://i611.photobucket.c(...)ps/acces-map-big.jpg
Ik wil eigenlijk proberen om rechts aan de binnenkant van het circuit een plekje te vinden, dat ik in ieder geval een scherm kan zien met tijden..
Kost een fortuinquote:
ugh, echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:45 schreef Skwish het volgende:
Op zaterdag zitten op bij gold 3 tribune. We hebben alleen geen gele parkeerkaart aangeschaft. Nu zegt de website waar we de tickets vandaan hebben om dan ipv de gele route (alleen voor parkeerkaarten) dan de groene route te volgen en daar één ter plekke aan te schaffen? Voor hoeveel extra reistijd moet je dan van uit gaan?
je blote torso oranje vervenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost een fortuin
Mijn zwarte Olav Mol shirt is gezien de weersverwachtingen ook niet al te slim
Kun je toch zo kopen, loop maar een willekeurige goedkope kledingwinkel in.quote:
Op mijn gele parkeerkaart staat nu dat deze alleen gebruikt kan worden voor yellow area nr 7-8.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Waffle het volgende:
Dat is nooit allemaal van te voren uitverkocht en alle kaarten voor geel zijn overal te gebruiken.
Tenminste volgens mij zat het zo.
Geel is toch ter hoogte van La Source?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op mijn gele parkeerkaart staat nu dat deze alleen gebruikt kan worden voor yellow area nr 7-8.
Weet eigenlijk niet hoe dat hiervoor geregeld was, wel dat we ieder jaar weer ergens anders staan.
Het was de eerste de beste die ik kon vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Is wel een hele oude kaart
Silver 3 bestaat niet meer, nu heb je silver 4 aan de buitenkant van Rivage.
Eeuwig zonde natuurlijk, S3 was echt een prachtige plek.
https://goo.gl/maps/qUS8hudKtPyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Beppelepep het volgende:
Wij hebben een huis gehuurd ergens in de buurt van Spa.
Nu wil ik de mannen s' ochtends proberen zo dicht mogelijk bij het circuit af te gooien.
Ik ben benieuwd tot waar ik kan komen, en vooral hoe het s'middags is als de race is afgelopen.
Ja dat dacht ik al, gaan ze daar maar ergens op een terras zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/qUS8hudKtPy
Bij het ophalen zou ik ze een stuk laten lopen naar Malmedy of Hockai. Anders is het filerijden.
Dan mag je lang wachten. Pas tegen 19u lost het op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Beppelepep het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, gaan ze daar maar ergens op een terras zitten.
Pik ze wel op als de ergste drukte voorbij is
Dat gedoe is toch ook praktisch naast de grensovergang?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Verkeer staat al stil tot aan de grensovergang A2 door wegwerkzaamheden
Ben er vanmorgen eens doorgereden toen ik naar het werk ging, maar ze hebben er weer iets lekkers smals van gemaakt
ja, kleine kilometer na de grensovergang. Van Moelingen tot ~8km verder aan de verkeers wisselaar Cheratte/Herstal (van afrit 1 tot 4 eigenlijk).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gedoe is toch ook praktisch naast de grensovergang?
Heb je wat contactgegevens?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Justevo het volgende:
Heb via een vriend die bij Red Bull werkt morgen Gold 1 tickets geregeld voor nopRest van weekend gewoon bronze.. Zal morgenavond als ik Wifi heb wel wat foto's online gooien! We zitten ergens op 20km van het circuit in een Airbnb
Hoe zit het met eten en drinken? Mag je gewoon je rugzak mee naar binnen nemen of moet je daar alles voor penning 16 kopen..
Vorig jaar rugzakken vol zooi mee naar binnen, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Justevo het volgende:
Heb via een vriend die bij Red Bull werkt morgen Gold 1 tickets geregeld voor nopRest van weekend gewoon bronze.. Zal morgenavond als ik Wifi heb wel wat foto's online gooien! We zitten ergens op 20km van het circuit in een Airbnb
Hoe zit het met eten en drinken? Mag je gewoon je rugzak mee naar binnen nemen of moet je daar alles voor penning 16 kopen..
Stoeltjes is absoluut een aanraderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef Justevo het volgende:
Oke thnx!
Ik heb wel een nummertje ja, maar ik ben bang dat jullie het met foto's moeten doen
En klapstoeltjes? Want rest van het weekend moet ik ook gewoon tussen het plebs zitten hoor haha
Een stretcher ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stoeltjes is absoluut een aanrader
Als je zin hebt om 'm te tillen.quote:
Geen probleem, zaterdag gewoon lopen en voor zondag een vast plekje zoekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je zin hebt om 'm te tillen.
Flinke ritquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, alles gereed staan voor morgen. Wekker om 6.45 en om 7.15 maar eens aankachelen
Niet naar Spa gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier mensen!!!!
Niet op vrijdag gaan__!
De personen waardoor ik alsnog kon, konden vandaag niet. Maar ik ben er tenminste dit weekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier mensen!!!!
Niet op vrijdag gaan__!
tsja, ik woon maar 40 minuten van het circuitquote:
Wij slaan voor Maastricht af richting Aken.quote:
Nou, niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef twiFight het volgende:
Ik ga alleen zondag. We gaan wel zaterdag vast naar een hotelletje, anders is het 4-5 uur rijden.
Rolstoel gaat mee, eens zien hoe cripple-proof Spa is
Haha zo'n vermoeden had ik al hoor. Ik kan gelukkig wel lopen, maar niet lang. En bepaalde stukken op de rolstoel schelen dan een hoop.quote:
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.quote:
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij slaan voor Maastricht af richting Aken.
Onmogelijk en lastig zijn twee verschillende dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:23:38BREAKING: Hamilton now has a 30-place grid penalty at Belgian Grand Prix. #SSNHQ reageer retweet
Uurtje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Fer het volgende:
Hoelang zou Aken - P Geel zijn Zondagochtend?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Als je vandaag al bijna een uur stil stond voor je richting parkeerplaats kon?quote:
Misschien is Fer wel op tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je vandaag al bijna een uur stil stond voor je richting parkeerplaats kon?
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's itquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Ja, zondagochtend 4-5 uur ofzo is wellicht vergelijkbaar qua drukte, dat kan.quote:
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's it
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En goed dat je over zonnebrand begint, was ik bijna vergeten
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hč?quote:
En met pompeblęden op de helmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hč?
Rood/witte wagen met volgens mij een groene camera bovenop.
Ze keken zelfs even in mn koeltas waar flesjes in zaten, geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.
Maar bedankt voor de hulp. Kan ik langzaam alles koud gaan zetten
Tsssquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Wij zijn alweer weg van het circuit
Niet echt lekker weer om er nog langer te blijven
Gewoon onder de bomen in de tuin van het gehuurde huisje chillen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsss
Gewoon naar de Busstop lopen
Ook een optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon onder de bomen in de tuin van het gehuurde huisje chillen ja
Top. Dan neem ik morgen voldoende water mee, want denk dat je daar kapot gaat van de warmte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze keken zelfs even in mn koeltas waar flesjes in zaten, geen probleem
2 kratjes bier, 12 redbull, en 12 0,5 liter water met z'n drieënquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
6 flesjes fruitdrank
5 flesjes sportdrank
4 blikjes energy
Moet genoeg zijn
te laat, de mannen rijden net over de baan en wij rijden net af van de parkingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hč?
Rood/witte wagen met volgens mij een groene camera bovenop.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
te laat, de mannen rijden net over de baan en wij rijden net af van de parking
die Porsches vind ik sowieso niet denderend, en om dan te wachten tot "maar" een VT voor GP3. zeker in dit weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat het slechts een VT is.
Hoop dat ik morgen op tijd aankom voor de kwalificatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
die Porsches vind ik sowieso niet denderend,
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Wat een schijtgeluid komt er uit die dingen. En op wat crashes na vond ik er geen flikker aan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!
Haten op de Porschesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die Porsches vind ik sowieso niet denderend, en om dan te wachten tot "maar" een VT voor GP3. zeker in dit weer.....
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!
Kampeerkooksetje mee en gaan op die camping! Ben me al aan het inlezen voor dingen die we vrij makkelijk kunnen maken zonder dat 't allemaal superkoud bewaard hoeft te worden. Wordt een paar daagjes vega etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat eten
Buiten dat ik met dit weer ook echt helemaal geen behoefte heb aan iets warms
Niks kampeerkooksetje, het eten staat hier gewoon in de ovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kampeerkooksetje mee en gaan op die camping! Ben me al aan het inlezen voor dingen die we vrij makkelijk kunnen maken zonder dat 't allemaal superkoud bewaard hoeft te worden. Wordt een paar daagjes vega eten
9:45 kwalificatie GP3 en rond 17u laatste ding van de dag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het gehele programma van morgen? 11:00 VT en om 14:00 kwalificatie. Maar is er ook nog wat tussen / na?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het gehele programma van morgen? 11:00 VT en om 14:00 kwalificatie. Maar is er ook nog wat tussen / na?
eten moet je dan ook doen buiten, bij Les Combes. Waar je binnen voor 3 jetons voor ¤10 een mini friet mayo met frikandel hebt, heb je die buiten voor ¤6,50 zonder die belachelijk jetons te moeten betalen. Buiten is het trouwens ¤4 voor een halve liter Maes of Jupiler, binnen ¤5 voor Heinekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat eten
Buiten dat ik met dit weer ook echt helemaal geen behoefte heb aan iets warms
niet denderend staag niet gelijk aan haten. Maar na F1 en GP2 is het natuurlijk voor veel mensen, waaronder ikzelf, "maar Porsches".quote:
GP2 en 3 vind ik persoonlijk ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet denderend staag niet gelijk aan haten. Maar na F1 en GP2 is het natuurlijk voor veel mensen, waaronder ikzelf, "maar Porsches".
Die dingen en GP3 moeten ze eigenlijk rond 12.30 zetten en als laatste F1 en Gp2 quali. Dan blijf ik wel de hele dag.
Dan moet je die dingen wel hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had echt geen idee dat je gewoon diesel aggregaten, jacuzzi's, airco's mee kon nemen![]()
![]()
![]()
Daar kom ik met mijn simpele camping tent![]()
![]()
je post notabene zelv nog dat twitteraccount met camping foto'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had echt geen idee dat je gewoon diesel aggregaten, jacuzzi's, airco's mee kon nemen![]()
![]()
![]()
Daar kom ik met mijn simpele camping tent![]()
![]()
70 liter mobiele diesel aggregaat kan ik zo lenen van iemand en een jacuzzi is ook geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je die dingen wel hebben
Ik heb vorig jaar ook gewoon in een craptent doorgebracht.
Ja dacht dat dat van de camping of organisatie wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je post notabene zelv nog dat twitteraccount met camping foto's
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2
Daar zie je overduidelijk dat er een open air discotheek met lasershow en alles erop en eraan meegebracht is
het schijnt dat ze vanaf de grote parkings de wagens per parkeerrij de wagens in colonne laten vertrekken op bepaalde uren. Als de massa dan weg is is is het vrij wegrijden voor de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste vraag en dan stop ik echt;
Bij het wegrijden richting Nederland op zaterdag veel files voorgaande jaren ? Of is dat wel goed geregeld vanaf die parkings ?
Ik ben vandaag rond half 7 weg gereden, bij verviers stond geen file meer maar wel nog bij luik zelf waar de wegwerkzaamheden stonden. Even binnendoor gereden omdat ik toch in maastricht woonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste vraag en dan stop ik echt;
Bij het wegrijden richting Nederland op zaterdag veel files voorgaande jaren ? Of is dat wel goed geregeld vanaf die parkings ?
Daar zit ik ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:34 schreef Fer het volgende:
Ik heb daar een B&B geboekt. Maar ik hoef niet supervroeg op circuit te zijn. Plek op Silver 1.
die van ricciardo was 35, staat ook een 3 minder op. Toro Rosso petje van Max ( slechts 4 races, collectors item) 2 tientjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Abdus18 het volgende:
Petjes van Max moet je binnen het circuit ook niet halen, heb 40 euro betaald, terwijl later de persoon waar ik mee was er eentje voor 35 scoorde buiten het circuit bij les combe
Vlak voor de grens staat het toch behoorlijk stil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 minuten vertraging geeft de navigatie aan.
Zelfs ik haalde daar 80 in een zwaar beladen Altoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Camillions die de helling naar Hoei niet harder dan 15 km/uur kunnen
Zie ik nu ook, maar er komt amper tijd bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vlak voor de grens staat het toch behoorlijk stil.
Misschien controle aan de grens?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie ik nu ook, maar er komt amper tijd bij.
wegwerkzaamheden direct na de grens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien controle aan de grens?
Zie ik, maar het staat precies tot de grens telkens stil, en daarna rijdt het weer rustig tot aan Luik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wegwerkzaamheden direct na de grens.
waar ben je nu? Anders kom ik zwaaien bij de brug aan de grensovergang aan eijsden of moelingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:18 schreef Nattekat het volgende:
File flink gegroeid inmiddels, begint nu net buiten Maastricht.
17 minuten.
Via Aken kon ik zo doorknallen. Sta nu voor de afrit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:18 schreef Nattekat het volgende:
File flink gegroeid inmiddels, begint nu net buiten Maastricht.
17 minuten.
Aken was 30 minuten om, nu 20 minuten vertraging gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Via Aken kon ik zo doorknallen. Sta nu voor de afrit.
Hele goeie tip dit. Als de zon schijnt kun je lekker niet levend verbranden en als het regent en dat doet het daar nogal eens dan wordt je niet zeiknat. Altijd een pluutje mee naar Spaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:47 schreef THEFXR het volgende:
gewoon een plu als zonnescherm gebruiken
en het is rete-irritant voor de mensen achter jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hele goeie tip dit. Als de zon schijnt kun je lekker niet levend verbranden en als het regent en dat doet het daar nogal eens dan wordt je niet zeiknat. Altijd een pluutje mee naar Spa
Ow ik zorg altijd dat ik dan achteraan ga staan zodat ik niemand tot last ben, want dat is inderdaad kloten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en het is rete-irritant voor de mensen achter jegisteren namen ze dus ook gewoon het merendeel van de paraplu's terecht is beslag aan de poort.
Geroosterde broterhammen met jonge kaas hier. En een beker chocolademelkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nog een reden om gewoon op de camping te gaan staan vanaf wo/do, dat verschrikkelijke verkeer.
Veel plezier allemaal! Zo hier maar eens voor de buis zitten met ontbijt
Jij ook al?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:53 schreef Abdus18 het volgende:
Pff, dit is echt belachelijk, sta al 1,5u in de file, 500m opgeschoten...... Als ik de quali maar haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |