Nou, niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef twiFight het volgende:
Ik ga alleen zondag. We gaan wel zaterdag vast naar een hotelletje, anders is het 4-5 uur rijden.
Rolstoel gaat mee, eens zien hoe cripple-proof Spa is
Haha zo'n vermoeden had ik al hoor. Ik kan gelukkig wel lopen, maar niet lang. En bepaalde stukken op de rolstoel schelen dan een hoop.quote:
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.quote:
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij slaan voor Maastricht af richting Aken.
Onmogelijk en lastig zijn twee verschillende dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:23:38BREAKING: Hamilton now has a 30-place grid penalty at Belgian Grand Prix. #SSNHQ reageer retweet
Uurtje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Fer het volgende:
Hoelang zou Aken - P Geel zijn Zondagochtend?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Misschien is Fer wel op tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je vandaag al bijna een uur stil stond voor je richting parkeerplaats kon?
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's itquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's it
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En goed dat je over zonnebrand begint, was ik bijna vergeten
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hè?quote:
En met pompeblêden op de helmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hè?
Rood/witte wagen met volgens mij een groene camera bovenop.
Ze keken zelfs even in mn koeltas waar flesjes in zaten, geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.
Maar bedankt voor de hulp. Kan ik langzaam alles koud gaan zetten
Tsssquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Wij zijn alweer weg van het circuit
Niet echt lekker weer om er nog langer te blijven
Gewoon onder de bomen in de tuin van het gehuurde huisje chillen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsss
Gewoon naar de Busstop lopen
Ook een optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon onder de bomen in de tuin van het gehuurde huisje chillen ja
Top. Dan neem ik morgen voldoende water mee, want denk dat je daar kapot gaat van de warmte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze keken zelfs even in mn koeltas waar flesjes in zaten, geen probleem
2 kratjes bier, 12 redbull, en 12 0,5 liter water met z'n drieënquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
6 flesjes fruitdrank
5 flesjes sportdrank
4 blikjes energy
Moet genoeg zijn
te laat, de mannen rijden net over de baan en wij rijden net af van de parkingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hè?
Rood/witte wagen met volgens mij een groene camera bovenop.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
te laat, de mannen rijden net over de baan en wij rijden net af van de parking
die Porsches vind ik sowieso niet denderend, en om dan te wachten tot "maar" een VT voor GP3. zeker in dit weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat het slechts een VT is.
Hoop dat ik morgen op tijd aankom voor de kwalificatie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
die Porsches vind ik sowieso niet denderend,
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Wat een schijtgeluid komt er uit die dingen. En op wat crashes na vond ik er geen flikker aan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!
Haten op de Porschesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die Porsches vind ik sowieso niet denderend, en om dan te wachten tot "maar" een VT voor GP3. zeker in dit weer.....
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ideaal om ff lekker een broodje hamburger te scoren of het F1 Village te bezoeken!
Kampeerkooksetje mee en gaan op die camping! Ben me al aan het inlezen voor dingen die we vrij makkelijk kunnen maken zonder dat 't allemaal superkoud bewaard hoeft te worden. Wordt een paar daagjes vega etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat eten
Buiten dat ik met dit weer ook echt helemaal geen behoefte heb aan iets warms
Niks kampeerkooksetje, het eten staat hier gewoon in de ovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kampeerkooksetje mee en gaan op die camping! Ben me al aan het inlezen voor dingen die we vrij makkelijk kunnen maken zonder dat 't allemaal superkoud bewaard hoeft te worden. Wordt een paar daagjes vega eten
9:45 kwalificatie GP3 en rond 17u laatste ding van de dag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het gehele programma van morgen? 11:00 VT en om 14:00 kwalificatie. Maar is er ook nog wat tussen / na?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand het gehele programma van morgen? 11:00 VT en om 14:00 kwalificatie. Maar is er ook nog wat tussen / na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |