Voor slechts ¤300 heb je nog een heerlijk weekend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:13 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja last minute vakantie naar Hongarije gedaan. Werd in Budapest aangesproken of ik Max fan was, want had een STR pet op. Blijkbaar zat Max daar twee weken terug
Ja ben nu bijna platzak en ga straks nog voor een half jaar op stage naar België. Dus moet het hier na rustig aan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor slechts ¤300 heb je nog een heerlijk weekend.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja ben nu bijna platzak en ga straks nog voor een half jaar op stage naar België. Dus moet het hier na rustig aan doen.
Maar dan moeten we daarheen of stoppen en dan of terug of onderweg eten. We ontbijten lekker in het hotelquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij ging volgens mij aardig vroeg open
Ach, een fijne auto, goede muziek en prima gezelschap. Dat uurtje is zo om.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
das nog zga 'n uur rijdenkun je beter bij mij in de tuin komen, das 40 minuten rijden
![]()
Heb je toevallig nog ruimte om mij vrijdag bij station Maastricht op te pikken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen ook al afgesproken om vrijdags met een vriend te gaan¤25 inkom voor vrijdag, en een paar wandelschoenen als inkom voor zondag. Niet slecht
ligt eraan hoelaat? Wij willen niet al te laat vertrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog ruimte om mij vrijdag bij station Maastricht op te pikken?
Anders heb ik nog een vrijdagkaart beschikbaar voor iemand.
Ik ben er net achter dat ik voor 8:00 niet in Maastricht kan komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat? Wij willen niet al te laat vertrekken.
ten vroegste 8.00?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er net achter dat ik voor 8:00 niet in Maastricht kan komen
Dat lijkt me wel redelijk laat.
Jep. OV enzo.quote:
ik zal eens vragen aan de kompanie wat de bedoeling is als ie terug is van Pukkelpop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. OV enzo.
Ach, geen ramp. Ik rij gewoon mee met de rest in dat geval.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Donderdag avond voordat de pitwalk voor het publiek is mag je al de camping op. Dus vrijdag avond of zaterdag morgen is geen probleem. En volgens mij zijn er stewards de klok rond die je bij diverse wegen kunnen doorlaten als je camping ticket hebt of wilt kopen....
Mijn avondmaal van vorig jaar:quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
En iemand ervaring met eten daar? Is het te doen of kan ik beter eigen gasstel meenemen om s'avonds wat te maken
niet bij mij op de trekhaak willen maar nu wel stiekem gaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn avondmaal van vorig jaar:
- friettent op camping
- pizza bij plaatselijke pizzeria
- friettent op camping
- McDonald's net over de grens
De rest is gewoon hoofdprijs.
Ik ga niet stiekem. Verkondig het toch gewoon?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
niet bij mij op de trekhaak willen maar nu wel stiekem gaan
smoesjesquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet stiekem. Verkondig het toch gewoon?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, uit het niets toch nog een kans dat ik alsnog ga
Alleen het hotel moet nog geregeld worden.
En inmiddels bevestigd
6:30quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:01 schreef DenS het volgende:
Hoe laat gaan de toegangshekken open op alle dagen?
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Wordt mijn eerste keer naar een race namelijk.quote:
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:10 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Word mijn eerste keer naar een race namelijk.
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.
Absoluut niet op de gok gaan. Dat kan nog behoorlijk tegen vallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Regenpak kan wel thuis blijven denk ik, of je moet het gebruiken om de zon tegen te houden?
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te hardenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzak
Vest, winterjasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tent, opblaasbaar luchtbed, slaapzak, powerbank, klapstoelen met bierhouder, bier....
Wat vergeet ik nog?
De verwachtingen worden maandag pas echt beter, met een kleine 20 graden en wolken (maar geen regen). Als dat nou even naar voren schuift..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te harden
Hou meer rekening met 30 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |